Actualment sóc Prof. Titular d'Universiat en el Dpto. Màrqueting de la Universitat d'Alacant (UA), havent treballat prèviament en la UA (AYU i AYU DR), en la Universitat Pompeu Fabra (UPF) (Associat) i en la Universitat Carlos III de Madrid (Becari).
Respecte a la meua formació, sóc Llicenciat en ADE en la UA (2003), Master en Anàlisi Econòmica Aplicada en la UPF (2004) i Doctor en Màrqueting en la UA (2013).
En relació a la meua activitat investigadora he format part de diversos projectes tant d'àmbit regional com a nacional tant en màrqueting i empresa com en innovació docent. Tinc acreditat 2 trams per la CNEAI.
Forme part del grup de recerca “Màrqueting” des de 2011 on hem dut a terme diverses publicacions i comunicacions en congressos nacionals i internacionals. Així mateix, sóc revisor de diverses revistes d'impacte internacional així com de congressos internacionals en l'àmbit del màrqueting i l'empresa (Journal of Business Research, Journal of Social Màrqueting, Spanish Journal of Màrqueting, etre altres).
La meua principal línia de recerca se centra en l'estudi del comportament estratègic de les empreses, particularment en contextos de noves entrades competitives (Journal of Transport Economic & Policy, Bristish Food Journal, Agribusiness, entre altres). Així mateix, porte desenvolupant la línia de comportament del consumidor i màrqueting social, on tinc diverses publicacions (Journal of Social Màrqueting, British Journal of Social Psychology).
Finalment, m'interessa destacar el meu interès per la recerca i difusió internacional dels nostres treballs, per a açò vaig dur a terme una estada de recerca en la Universitat Catòlica de Còrdova (Argentina) al juliol de 2010; i una altra estada en el Dublin Institute of Technology (DIT) entre setembre i desembre de 2015.
Actualment sóc Prof. Titular d'Universiat en el Dpto. Màrqueting de la Universitat d'Alacant (UA), havent treballat prèviament en la UA (AYU i AYU DR), en la Universitat Pompeu Fabra (UPF) (Associat) i en la Universitat Carlos III de Madrid (Becari).
Respecte a la meua formació, sóc Llicenciat en ADE en la UA (2003), Master en Anàlisi Econòmica Aplicada en la UPF (2004) i Doctor en Màrqueting en la UA (2013).
En relació a la meua activitat investigadora he format part de diversos projectes tant d'àmbit regional com a nacional tant en màrqueting i empresa com en innovació docent. Tinc acreditat 2 trams per la CNEAI.
Forme part del grup de recerca “Màrqueting” des de 2011 on hem dut a terme diverses publicacions i comunicacions en congressos nacionals i internacionals. Així mateix, sóc revisor de diverses revistes d'impacte internacional així com de congressos internacionals en l'àmbit del màrqueting i l'empresa (Journal of Business Research, Journal of Social Màrqueting, Spanish Journal of Màrqueting, etre altres).
La meua principal línia de recerca se centra en l'estudi del comportament estratègic de les empreses, particularment en contextos de noves entrades competitives (Journal of Transport Economic & Policy, Bristish Food Journal, Agribusiness, entre altres). Així mateix, porte desenvolupant la línia de comportament del consumidor i màrqueting social, on tinc diverses publicacions (Journal of Social Màrqueting, British Journal of Social Psychology).
Finalment, m'interessa destacar el meu interès per la recerca i difusió internacional dels nostres treballs, per a açò vaig dur a terme una estada de recerca en la Universitat Catòlica de Còrdova (Argentina) al juliol de 2010; i una altra estada en el Dublin Institute of Technology (DIT) entre setembre i desembre de 2015.