Enginyer Geòleg al juliol de 2008 per la Universitat d'Alacant i doctor en Física, Enginyeria de Sistemes i Teoria del Senyal al setembre de 2013, també per la Universitat d'Alacant. Becari FPU del Ministeri entre els anys 2009 i 2013, amb un període de docent en pràctiques de 2 anys, dut a terme en el Departament de Ciències de la Terra i del Medi Ambient. Professor Ajudant Doctor en l'Àrea de Didàctica de les Ciències Experimentals del Departament de Didàctica General i Didàctiques Específiques entre setembre de 2016 i setembre de 2021. Actualment, Professor Contractat Doctor en el mateix departament. Desenvolupe la meua investigació dins del grup de Didàctica de les Ciències i la Tecnologia, pertanyent a l'Institut Universitari de Física Aplicada a les Ciències i les Tecnologies. El camp d'investigació se centra en analitzar les dificultats en l'aprenentatge de les ciències experimentals, en tots els nivells educatius (des d'infantil i primària fins a l'etapa universitària) i en com solucionar-les utilitzant la metodologia d'ensenyament de les ciències mitjançant la indagació. Aquesta té una doble aplicabilitat, per a l'aprenentatge de l'alumnat, però també per a la formació del professorat en actiu.
Enginyer Geòleg al juliol de 2008 per la Universitat d'Alacant i doctor en Física, Enginyeria de Sistemes i Teoria del Senyal al setembre de 2013, també per la Universitat d'Alacant. Becari FPU del Ministeri entre els anys 2009 i 2013, amb un període de docent en pràctiques de 2 anys, dut a terme en el Departament de Ciències de la Terra i del Medi Ambient. Professor Ajudant Doctor en l'Àrea de Didàctica de les Ciències Experimentals del Departament de Didàctica General i Didàctiques Específiques entre setembre de 2016 i setembre de 2021. Actualment, Professor Contractat Doctor en el mateix departament. Desenvolupe la meua investigació dins del grup de Didàctica de les Ciències i la Tecnologia, pertanyent a l'Institut Universitari de Física Aplicada a les Ciències i les Tecnologies. El camp d'investigació se centra en analitzar les dificultats en l'aprenentatge de les ciències experimentals, en tots els nivells educatius (des d'infantil i primària fins a l'etapa universitària) i en com solucionar-les utilitzant la metodologia d'ensenyament de les ciències mitjançant la indagació. Aquesta té una doble aplicabilitat, per a l'aprenentatge de l'alumnat, però també per a la formació del professorat en actiu.