Actualment sóc Prof. Titular d'Universitat en el Dpto. Màrqueting de la Universitat d'Alacant (UA), havent treballat prèviament en la UMH com a becària de recerca pre-doctoral (beca Vali+d) i com a professora col·laboradora.
Respecte a la meua formació, sóc Diplomada en Ciències Empresarials en la UA (2007, Premi Extraordinari de Diplomatura), Master en Adreça d'empreses Comercials en la Universitat Sorbona de París i Cambra de comerç d'Alacant (2008), Llicenciada en Recerca i Tècniques de Mercat en la UMH (2010, Premi Extraordinari de Llicenciatura), Màster Universitari Oficial en Gestió de RRHH, Treball i Organitzacions en la UMH (2012) i Doctorat Europeu en Màrqueting i Adreça Estratègica d'empreses en la UMH (2016, Premi Extraordinari de Doctorat).
En relació a la meua activitat investigadora he format part de diversos projectes tant en màrqueting i empresa com en innovació docent. Tinc reconegut per la CNEAI-Aneca el sexenni de recerca 2013-2018. Actualment formo part de la Junta Directiva de l'European Social Marketing Association (ESMA) i sóc membre electe de la Junta Directiva de l'International Social Marketing Association (iSMA).
Forme part del grup de recerca “Màrqueting” des de 2017 on hem dut a terme diverses publicacions i comunicacions en congressos nacionals i internacionals. Vull destacar el meu interès per la recerca i difusió internacional del meu treball, per a açò vaig dur a terme una estada de recerca en la University College of Dublin en 2015. Així mateix, sóc revisora de diverses revistes d'impacte internacional així com de congressos internacionals en l'àmbit del màrqueting i l'empresa (p. ex. Journal of Consumer Behaviour, Spanish Journal of Màrqueting, European Màrqueting Conference, entre altres).
La meua principal línia de recerca se centra en l'estudi del comportament del consumidor en l'àmbit del màrqueting social i el turisme. Particularment centrat en la conservació de recursos naturals (p. ex., Journal of Environmental Psychology, Resources Conservation and Recycling, British Journal of Social Psychology, Urban Water Journal, entre altres) i en el comportament dels joves respecte a diferents addiccions (p. ej, Health Education Research Journal, Journal of Social Màrqueting, entre altres).
Actualment sóc Prof. Titular d'Universitat en el Dpto. Màrqueting de la Universitat d'Alacant (UA), havent treballat prèviament en la UMH com a becària de recerca pre-doctoral (beca Vali+d) i com a professora col·laboradora.
Respecte a la meua formació, sóc Diplomada en Ciències Empresarials en la UA (2007, Premi Extraordinari de Diplomatura), Master en Adreça d'empreses Comercials en la Universitat Sorbona de París i Cambra de comerç d'Alacant (2008), Llicenciada en Recerca i Tècniques de Mercat en la UMH (2010, Premi Extraordinari de Llicenciatura), Màster Universitari Oficial en Gestió de RRHH, Treball i Organitzacions en la UMH (2012) i Doctorat Europeu en Màrqueting i Adreça Estratègica d'empreses en la UMH (2016, Premi Extraordinari de Doctorat).
En relació a la meua activitat investigadora he format part de diversos projectes tant en màrqueting i empresa com en innovació docent. Tinc reconegut per la CNEAI-Aneca el sexenni de recerca 2013-2018. Actualment formo part de la Junta Directiva de l'European Social Marketing Association (ESMA) i sóc membre electe de la Junta Directiva de l'International Social Marketing Association (iSMA).
Forme part del grup de recerca “Màrqueting” des de 2017 on hem dut a terme diverses publicacions i comunicacions en congressos nacionals i internacionals. Vull destacar el meu interès per la recerca i difusió internacional del meu treball, per a açò vaig dur a terme una estada de recerca en la University College of Dublin en 2015. Així mateix, sóc revisora de diverses revistes d'impacte internacional així com de congressos internacionals en l'àmbit del màrqueting i l'empresa (p. ex. Journal of Consumer Behaviour, Spanish Journal of Màrqueting, European Màrqueting Conference, entre altres).
La meua principal línia de recerca se centra en l'estudi del comportament del consumidor en l'àmbit del màrqueting social i el turisme. Particularment centrat en la conservació de recursos naturals (p. ex., Journal of Environmental Psychology, Resources Conservation and Recycling, British Journal of Social Psychology, Urban Water Journal, entre altres) i en el comportament dels joves respecte a diferents addiccions (p. ej, Health Education Research Journal, Journal of Social Màrqueting, entre altres).