Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Curriculum breve
  RODRÍGUEZ SÁNCHEZ, CARLA

Curriculum breu
Rodríguez Sánchez, Carla

Dades personals

Correu:
Telèfon:
Sense dades.
Ubicació:

Situació professional actual

Plaça:
PROFESSOR/A TITULAR D'UNIVERSITAT
Dep.:
Instituts:
IU INVESTIGACIONS TURISTIQUES
Grups:

Formació acadèmica

  • Doctor Europeo en Marketing y Dirección Estratégica de Empresas- Premio Extraordinario
    Universidad Miguel Hernández de Elche (UMH) (19/07/2016)
  • Máster Universitario Oficial en Gestión de RRHH, Trabajo y Organizaciones
    UNIVERSIDAD MIGUEL HERNANDEZ DE ELCHE (18/01/2012)
  • Licenciatura en Investigación y Técnicas de Mercado- Premio Extraordinario
    UMH (13/12/2010)
  • Diplomatura en Ciencias Empresariales (Opción Dirección Comercial)- Premio Extraordinario
    Universitat d'Alacant (23/11/2007)

Actualment soc Professora Titular d’Universitat al Departament de Màrqueting de la Universitat d’Alacant (UA), i compte amb l’Acreditació a Catedràtica d’Universitat per l’ANECA des d’octubre de 2024. He treballat prèviament a la UMH com a becària d’investigació predoctoral (beca Vali+d) i com a professora col·laboradora.

Pel que fa a la meua formació, soc Diplomada en Ciències Empresarials a la UA (2007, Premi Extraordinari de Diplomatura), Màster en Direcció d’Empreses Comercials a la Universitat de la Sorbona de París i la Cambra de Comerç d’Alacant (2008), Llicenciada en Investigació i Tècniques de Mercat a la UMH (2010, Premi Extraordinari de Llicenciatura), Màster Universitari Oficial en Gestió de RRHH, Treball i Organitzacions a la UMH (2012) i Doctorat Europeu en Màrqueting i Direcció Estratègica d’Empreses a la UMH (2016, Premi Extraordinari de Doctorat).

En relació amb la meua activitat investigadora, he format part de diversos projectes tant en màrqueting i empresa com en innovació docent. Tinc reconeguts per la CNEAI-ANECA dos sexennis d’investigació (2013-2018 i 2018-2024). Soc membre de la Junta Directiva de la European Social Marketing Association (ESMA), de la International Social Marketing Association (iSMA) i de l’Asociación Española de Marketing Académico y Profesional (AEMARK). Així mateix, forme part del Consell Editorial del Journal of Social Marketing i de la revista International Review on Public and Nonprofit Marketing.

Forme part del grup d’investigació “Màrqueting” des de 2017, on hem dut a terme diverses publicacions i comunicacions en congressos nacionals i internacionals. Vull destacar el meu interés per la investigació i la difusió internacional del meu treball; per això, he realitzat diverses estades d’investigació en diferents centres de prestigi internacional. Així mateix, soc revisora de diverses revistes d’impacte internacional, així com de congressos internacionals en l’àmbit del màrqueting i l’empresa (p. ex., Journal of Consumer Behaviour, Tourism Management, Journal of Environmental Management, entre altres).

La meua principal línia d’investigació se centra en l’estudi del comportament del consumidor en l’àmbit del màrqueting social i el turisme, particularment en la conservació de recursos naturals (p. ex., Journal of Environmental Psychology, Resources, Conservation and Recycling, Waste Management, British Journal of Sustainable Tourism, Journal of Destination Marketing & Management, Urban Water Journal, entre altres) i en el comportament dels joves respecte a diferents addiccions (p. ex., Health Education Research, Journal of Social Marketing, entre altres).