Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Curriculum breve
  MARTÍNEZ SALA, ALBA MARIA

Curriculum breu
Martínez Sala, Alba Maria

Dades personals

Correu:
Telèfon:
+34 965903400 x 2636
Ubicació:

Situació professional actual

Plaça:
PROFESSOR/A TITULAR D'UNIVERSITAT
Dep.:
Instituts:
IU INV. ESTUDIS SOC. AMERICA LLATINA
Grups:

Formació acadèmica

  • Ciencias de la Información. Publicidad y RR.PP
    Universidad Complutense de Madrid (30/06/1993)
  • Bellas Artes (Diseño gráfico e interactividad)
    Universidad Miguel Hernández de Elche (01/01/0001)

Alba-María Martínez-Sala és Doctora per la Universitat Miguel Hernández: Belles arts (Art i disseny gràfic) i Premi Extraordinari de Doctorat de la Universitat Miguel Hernández (2015-2016). Llicenciada en Ciències de la Informació, Publicitat i Relacions Públiques: Universitat Complutense de Madrid. Docent en el Grau de Publicitat i Relacions Públiques, en l'àmbit de l'estratègia de la publicitat i de les relacions públiques en la Universitat d'Alacant. A més, des del curs 2019-20 és membre de la Comissió Permanent del Departament de Comunicació i Psicologia Social.

Les seues principals línies d'investigació se centren en torn a estratègies de comunicació i màrqueting digital, sota les premisses i tendències més actuals: màrqueting experiencial i relacional, tant en l'àmbit públic i privat. Els seus últims treballs contribueixen a l'anàlisi de l'impacte del model web 2.0 en tots dos àmbits.

Pertany als grups d'investigació Màrqueting Experiencial, Esdeveniments i Comunicació Integrada (MAE-CO) i Ageing & Communication (AgeCOM), de la Universitat d'Alacant i, Gestió de la Comunicació Estratègica (GCE, Universitat Tècnica Particular de Loja, l'Equador).

Així mateix forma part del forma part de l'equip de la Càtedra de Bretxa Digital Generacional de la UA i és membre de l'Institut Universitari d'Estudis Socials d'Amèrica Llatina (IUESAL).

Ha sigut distingida com a professora honorífica per la Universitat Catòlica de Miami (els EUA)

En l'àmbit professional ha exercit la seua activitat en diferents organitzacions privades de l'àmbit de la publicitat i les RR. PP. El seu treball s'ha desenvolupat principalment en els departaments de mitjans, comptes i coordinació, sent una de les seues funcions habituals el disseny i desenvolupament d'estratègies en aquestes àrees. Jeràrquicament ha ocupat posats tant de nivell intermedi com de direcció i ha treballat per a comptes d'àmbit internacional, nacional i local de caràcter privat i públic.