Ir a cuerpo
Logo UA
Grups d'investigació
  Màrqueting Experiencial i Comunicació Integrada (MAE-CO)

Dades generals

Àrea de coneixement:
Ciències Socials i Jurídiques
Web:
Correu electrònic:
Telèfon:
+34 965903400 x 2592

Memòries

Memòria anual
  • Màrqueting d'experiència (sector privat, públic, tercer sector i associacionisme)
  • Diplomàcia pública i relacions institucionals
  • Creativitat, innovació i noves tecnologies en el sector dels esdeveniments
  • Sostenibilitat, responsabilitat social corporativa i pública
  • Comunicació estratègica sectorial i gestió relacional
  • Comunicació integrada (2.0, plataformes multimèdia i RR.SS.)
  • Innovació social i comunicació.

 

 

Serveis que ofereixen

Sense dades.

 

Resultats

Sense dades.

 

Infraestructura rellevant disponible

Sense dades.

 

PARTICIPACIÓ EN PROJECTES DE RECERCA (DESTACATS)
  • Denominació del projecte: MEDITERRANEAN INNOVATION ALLIANCE (MEDINNOALL)VAL
    Referència: 159210-TEMPUS-1-2009-1ES-JPHES-4864/001
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 15/01/2010
    Data de finalització: 14/10/2013
  • Denominació del projecte: BOOSTING THE KNOWLEDGE TRIANGLE BY ESTABLISHING INNOVATION OFFICES IN UKRAINIAN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONSVAL
    Referència: 159359-TEMPUS-1-2009-1ES-JPHES-4931/001
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 15/01/2010
    Data de finalització: 14/03/2013
  • Denominació del projecte: PROMOTING THE EFFECTIVE ELIMINATION OF CORPORAL PUNISHMENT AGAINST CHILDRENVAL
    Referència: JUST/2015/RDAP/AG/CORP/9182
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 01/10/2016
    Data de finalització: 30/09/2018
  • Denominació del projecte: TOWARDS A SUSTAINABLE UNIVERSITY-ENTERPRISE PARTNERSHIP SCHEME IN TUNISIAVAL
    Referència: 145054-TEMPUS-2008-ES-JPHES
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 15/01/2009
    Data de finalització: 14/01/2012
  • Denominació del projecte: DEVELOPMENT OF THE LIFELONG LEARNING CONCEPT AT THE UNIVERSITY OF MONTENEGROVAL
    Referència: 511382-TEMPUS-1-2010-1-XM-TEMPUS-SMHES
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 15/10/2010
    Data de finalització: 14/10/2012
  • Denominació del projecte: LEARNING COACH IN ADULT EDUCATIONVAL
    Referència: 518427-LLP-1-2011-1-IT-GRUNDTVIG-GMP
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 01/01/2012
    Data de finalització: 30/06/2014
  • Denominació del projecte: TOWARDS RESEARCH AND ENTREPRENEURIAL UNIVERSITY MODELS IN THE RUSSIAN, UKRANIAN AND MOLDAVIAN HIGHER EDUCATIONVAL
    Referència: 144855-TEMPUS-2008-DE-JPHES
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 15/01/2009
    Data de finalització: 14/01/2012
  • Denominació del projecte: ENHANCEMENT OF ROLE OF UNIVERSITIES IN TRANSFER OF INNOVATIONS INTO ENTERPRISE.VAL
    Referència: 511337-TEMPUS-1-2010-1-DE-TEMPUS-JPHES
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 15/10/2010
    Data de finalització: 14/10/2013
  • Denominació del projecte: PROMOTING TECHNOLOGY TRANSFER AND ENTREPRENEURIAL ACTIVITIES IN UKRAINIAN UNIVERSITIESVAL
    Referència: UM_JEP-27199-2006(RU,UA)
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 01/09/2007
    Data de finalització: 28/02/2010
  • Denominació del projecte: BRECHAS DIGITALES EN LA FORMACIÓN UNIVERSITARIA ANTE EL NUEVO PARADIGMA DE LA COMUNICACIÓN: HIBRIDACIÓN DE COMPETENCIAS, GÉNERO Y GENERACIONES EN EL MERCADO LABORALVAL
    Referència: PID2022-141382OB-I00
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE CIENCIA, INNOVACION Y UNIVERSIDADES
    Data d'inici: 01/09/2023
    Data de finalització: 31/08/2026

Publicacions Mostra cercador

PUBLICACIONS EN REVISTES (DESTACADES)
  • Títol: Influencers sénior en TikTok: un estudio sobre los estereotipos edadistas y la representación de la vejez en la plataforma
    Autors: Saura Baeza, Andrea; Ramos-Soler, I.
    Revistes: Comunicación. Revista Internacional de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Estudios Culturales
    Volum:
    Pàgines: 31 - 46
    Data:
    ISSN: 1989-600X
    DOI: https://doi.org/10.12795/Comunicacion.2024.v2.i03.01
  • Títol: Citizen Science and Artificial Intelligence in Horizon 2020 and Horizon Europe Projects: Communication and Scientific Impact
    Autors: Campillo-Alhama, C.; Santa Soriano, A; Torres, R.
    Revistes: El Profesional de la Información (Online)
    Volum: 33
    Pàgines: -
    Data: 2024
    ISSN: 1699-2407
    DOI: https://doi.org/10.3145/epi.2024.0417
    RUA: http://hdl.handle.net/10045/149138
  • Títol: Citizen science and artificial intelligence in Horizon 2020 and Horizon Europe projects: communication and scientific impact
    Autors: Campillo-Alhama, C.; , A. Santa-Soriano; Torres, R.
    Revistes: Profesional de la Informacion
    Volum: 33
    Pàgines: 1 - 17
    Data: 2024
    ISSN: 1386-6710
    DOI: https://doi.org/10.3145/epi.2024.0417
  • Títol: Experiential events in the communication and advertising strategy of the brewing sector
    Autors: Campillo-Alhama, C.; , LAURA HERRERO RUIZ; Ramos-Soler, I.
    Revistes: Revista Latina de Comunicación Social
    Volum: 82
    Pàgines: 1 - 24
    Data: 2024
    ISSN: 1138-5820
    DOI: https://doi.org/10.4185/rlcs-2024-2208
  • Títol: La RSC de las cooperativas eléctricas españolas en su estrategia de Relaciones Públicas
    Autors: Campillo-Alhama, C.; , Igual Anton, Diego
    Revistes: Revista Internacional de Relaciones Públicas
    Volum: 27
    Pàgines: 161 - 182
    Data: 2024
    ISSN: 2174-3681
    DOI: La RSC de las cooperativas eléctricas españolas en su estrategia de Relaciones Públicas
  • Títol: Aproximación al concepto de enodiplomacia y estudio de percepción sobre su gestión e impacto en la imagen territorio de Alicante
    Autors: Torres, R.
    Revistes: RIVAR: Revista Iberoamericana de Viticultura, Agroindustria y Ruralidad
    Volum:
    Pàgines: -
    Data: 2023
    ISSN: 0719-4994
  • Títol: Corporate social responsibility and millennial consumer loyalty: exploring their relationship regarding healthy eating in the fast food sector
    Autors: Martínez-Sala, A.M; Monserrat-Gauchi, J; Quiles-Soler, C.
    Revistes: El Profesional de la Información (Online)
    Volum: 32
    Pàgines: e320613 -
    Data: 2023
    ISSN: 1699-2407
    DOI: https://doi.org/10.3145/epi.2023.nov.13
    RUA: http://hdl.handle.net/10045/139164
  • Títol: Corporate Social Responsibility at the service of health: exploring the interests of consumers
    Autors: Martínez-Sala, A.M; Monserrat-Gauchi, J; Quiles-Soler, C.
    Revistes: Face
    Volum: 23
    Pàgines: 115 - 126
    Data: 2023
    ISSN: 1794-9920
    DOI: https://doi.org/10.24054/face.v23i2.2466
    RUA: https://ojs.unipamplona.edu.co/index.php/face/article/view/2466
  • Títol: Relaciones Públicas contemporáneas e Inteligencia Estratégica. Un estudio transdisciplinar desde las áreas de especialización.
    Autors: SANTA SORIANO, ALBA; Campillo-Alhama, C.; TORRES VALDÉS, ROSA
    Revistes: Interciencia
    Volum:
    Pàgines: 20 - 27
    Data: 2023
    ISSN: 0378-1844
  • Títol: Relaciones públicas contemporáneas e inteligencia estratégica. Un estudio transdisciplinar desde las áreas de especialización
    Autors: Santa Soriano, A; Campillo-Alhama, C.; Torres, R.
    Revistes: Interciencia
    Volum: 48
    Pàgines: 20 - 27
    Data: 2023
    ISSN: 0378-1844
LLIBRES PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol: Concurso para la provisión de Profesor Titular de Universidad (DF02818). Proyecto docente e investigador
    Autors: Campillo-Alhama, C.
    Editorial: CEE Limencop, S.L.
    Data: 2017
    ISBN: 978-84-09-06969-9
  • Títol: La comunicación en cambio constante. Branded content, community management, comunicación 2.0 y estrategia en medios sociales.
    Autors: Castelló Martínez, A.; , Del Pino, C.; Ramos-Soler, I.
    Editorial: Fragua
    Data: 2013
    ISBN: 978-84-7074-547-8
  • Títol: Marketing y niños
    Autors: Tur-Viñes, V.; Ramos-Soler, I.
    Editorial: ESIC (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing)
    Data: 2008
    ISBN: 9788473565424
  • Títol: Marketing y niños
    Autors: , Tur-Viñes, V.; Ramos-Soler, I.
    Editorial: ESIC (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing)
    Data: 2008
    ISBN: 978-84-7356-542-4
  • Títol: Entidades, proyectos y acciones contra la brecha digital generacional en la Comunidad Valenciana, con especial atención en las iniciativas dirigidas a personas mayores
    Autors: Papí-Gálvez, N.; Martínez-Sala, A.M; Ibañez-Hernandez, A. I.
    Editorial: Cátedra de brecha digital generacional
    Data: 2022
    ISBN: 978-84-09-34388-1
    DOI: https://doi.org/10.14198/bua.2022.papi.entc
  • Títol: Entitats, projectes i accions contra la bretxa digital generacional a la Comunitat Valenciana: amb una atenció especial en les iniciatives dirigides a persones majors
    Autors: Papí-Gálvez, N.; Martínez-Sala, A.M; Ibañez-Hernandez, A. I.
    Editorial: Cátedra de brecha digital generacional
    Data: 2022
    ISBN: 978-84-09-34389-8
    DOI: 10.14198/bua.2022.papi.entv
  • Títol: Informe 2020. Cátedra de Brecha Digital Generacional. Las personas mayores en la era de la digitalización.
    Autors: Papí-Gálvez, N.; Martínez-Sala, A.M; Espinar, E.
    Editorial: Càtedra de Bretxa Digital Generacional
    Data: 2021
    ISBN: 978-84-09-28767-3
  • Títol: Comunicación Pública y Gestión estratégica municipal (ed. electrónica). Colección Premios Blas Infante (XIV ed.): Instituto Andaluz de Administración Pública. Junta de Andalucía.
    Autors: Campillo-Alhama, C.
    Editorial: Instituto Andaluz de Administración Pública
    Data: 2011
    ISBN: 978-84-8333-560-4
  • Títol: Comunicación pública y gestión estratégica municipal. Un estudio exploratorio sobre la agenda temática. Colección Premios Blas Infante (XIV ed.): Instituto Andaluz de Administración Pública. Junta de Andalucía.
    Autors: Campillo-Alhama, C.
    Editorial: Instituto Andaluz de Administración Pública
    Data: 2011
    ISBN: 978-84-8333-559-8
  • Títol: EL ESTILO DE VIDA DE LOS MAYORES Y LA PUBLICIDAD
    Autors: Ramos-Soler, I.
    Editorial: Fundación La Caixa
    Data: 2007
    ISBN: 978-84-7664-953-4
CAPÍTOLS DE LLIBRE PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol del capítol: PROTO-COL. RED INTERUNIVERSITARIA DE TRABAJO COLABORATIVO EN PROTOCOLO, GESTIÓN DE EVENTOS Y RELACIONES INSTITUCIONALES (2022-2023)
    Autors: Campillo-Alhama, C.
    Editorial:
    Pàgines: 191 - 214
    Data:
    ISBN:
    Títol del llibre: Memorias del Programa Redes de Investigación en Docencia Universitaria 2022. Prórrogas.
  • Títol del capítol: RSC de las cooperativas eléctricas españoals en su estrategia de Relaciones Públicas. Diálogo e interacción con grupos de interés
    Autors: Campillo-Alhama, C.; Igual-Antón, D.
    Editorial: Tecnos
    Pàgines: -
    Data:
    ISBN:
    Títol del llibre: Fórmulas para una comunicación organizacional efectiva
  • Títol del capítol: Teorías explicativas de la paradoja en la percepción de las mujeres políticas ante la corrupción.
    Autors: Torres, R.
    Editorial: Ediciones Pirámide
    Pàgines: -
    Data:
    ISBN:
    Títol del llibre: Enfoques multidisciplinares desde realidades plurales y de género
  • Títol del capítol: Use of Artificial Intelligence Tools in Communication Companies: Advantages and Disadvantages in the Sector
    Autors: Martínez-Sala, A.M; Monserrat-Gauchi, J; QUILES SOLER, MARIA DEL CARMEN
    Editorial: CRC Press
    Pàgines: 102 - 116
    Data: 2025
    ISBN:
    Títol del llibre: Revolutionizing Communication: The Role of Artificial Intelligence

    DOI: 10.1201/9781003473633-10
  • Títol del capítol: Estrategias innovadoras de comunicación en el sector gastronómico: eventos 2.0 y realidad inmersiva
    Autors: Campillo-Alhama, C.; Herrero-Ruiz, L. ; Ramos-Soler, I.
    Editorial: Marcial Pons, Ediciones Jurídicas y Sociales
    Pàgines: -
    Data: 2024
    ISBN:
    Títol del llibre: Caer en la red con Inteligencia (Artificial)
  • Títol del capítol: Motivaciones en el ámbito universitario para la realización y tutorización de Trabajos de Fin de Estudios
    Autors: Pallárés Maiques, María José; Torres, R.; Lorenzo-Alvarez, C. ; Cachero, C.; Marroquín Velásquez, Lissette; Mena Young, Margoth; Ordoñez García, C.; Santa Soriano, A
    Editorial: OCTAEDRO
    Pàgines: 85 - 96
    Data: 2024
    ISBN:
    Títol del llibre: La docencia universitaria en tiempos de IA

    RUA: http://hdl.handle.net/10045/149246
  • Títol del capítol: Publicidad trans: marcas y compromiso social
    Autors: Campillo-Alhama, C.; Quiles-Soler, C.
    Editorial: Marcial Pons, Ediciones Jurídicas y Sociales
    Pàgines: 59 - 71
    Data: 2024
    ISBN:
    Títol del llibre: Convencer desde la publicidad, la comunicación y el arte
  • Títol del capítol: Use of Artificial Intelligence Tools in Communication Companies
    Autors: Martínez-Sala, A.M; Monserrat-Gauchi, J; Quiles-Soler, C.
    Editorial: CRC Press
    Pàgines: 102 - 116
    Data: 2024
    ISBN:
    Títol del llibre: Revolutionizing Communication: The role of Artificial Intelligence

    DOI: https://doi.org/10.1201/9781003473633
  • Títol del capítol: Brecha digital territorial: incidencia del perfil tecnológico en la alfabetización digital.
    Autors: Martínez-Sala, A.M; HALABI, PAULA; Campillo-Alhama, C.
    Editorial:
    Pàgines: 104 - 105
    Data: 2023
    ISBN:
    Títol del llibre: REDES-INNOVAESTIC 2023. LIBRO DE ACTAS

    RUA: http://hdl.handle.net/10045/134781
  • Títol del capítol: Constructo teórico de la educación emocional en la salud
    Autors: , García del Castillo, JA.; García-Castillo, F.; López-Sánchez, C.; Ramos-Soler, I.; López Gómez, Oriol
    Editorial: DYKINSON
    Pàgines: 127 - 136
    Data: 2023
    ISBN:
    Títol del llibre: Actualidad en investigación para la mejora de la salud a lo largo del ciclo vital
COMUNICACIONS A CONGRESSOS (DESTACADES)
  • Títol: PLAN ESTRATÉGICO Y COMUNICACIÓN 2.0 DE LAS CIUDADES AMIGABLES CON LAS PERSONAS MAYORES
    Autors: Campillo-Alhama, C.; Mateo Pérez, M.A.; Ramos-Soler, I.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: XVI CILCS 2024 (Congreso Internacional Latina de Comunicación Social)
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ESPAÑA)
    Data de celebració: 11/12/2024
  • Títol: RELACIONES PÚBLICAS Y COMUNICACIÓN EN LA CIENCIA ABIERTA: ANÁLISIS DE PROYECTOS EUROPEOS
    Autors: Santa Soriano, A; Campillo-Alhama, C.; Torres, R.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: XVI CILCS 2024 (Congreso Internacional Latina de Comunicación Social)
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ESPAÑA)
    Data de celebració: 11/12/2024
  • Títol: La inclusión de los ODS en las asignaturas, un análisis transdisciplinar.
    Autors: Ordoñez García, C.; Grao-Gil, Olga; Torres, R.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: I Congreso Internacional sobre Innovación, Didáctica y Educación para la Sostenibilidad (CIIDES-2024)
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ESPAÑA)
    Data de celebració: 11/03/2024
  • Títol: Tendencias desde la inteligencia artificial para mejorar la comunicación de la inteligencia estratégica
    Autors: Santa Soriano, A
    Tipus de participació: Ponencia invitada
    Nom del congrés: Taller Pre-evento Informática 2024
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: La Habana (CUBA)
    Data de celebració: 04/03/2024
  • Títol: Tendencias en comunicación para mejorar el impacto de la inteligencia estratégica
    Autors: Santa Soriano, A
    Tipus de participació: Ponencia invitada
    Nom del congrés: 1º Simposio Iberoamericano de Vigilancia Tecnológica e Inteligencia Estratégica
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Buenos Aires (ARGENTINA)
    Data de celebració: 27/09/2023
  • Títol: Observatorios de vigilancia tecnológica como catalizadores de la relación universidad-empresa en la era digital.
    Autors: Santa Soriano, A
    Tipus de participació: Ponencia invitada
    Nom del congrés: XX Congreso Latino-Iberoamericano de Gestión Tecnológica y de la Innovación - ALTEC 2023
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ARGENTINA)
    Data de celebració: 20/09/2023
  • Títol: Brecha digital territorial: Incidencia del perfil tecnológico en la alfabetización digital.
    Autors: Martínez-Sala, A.M; Halabi, Paula; Campillo-Alhama, C.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: XI Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria y VI Workshop Internacional de Innovación en Enseñanza Superior y TIC (Redes INNOVAESTATIC 2023)
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Alicante/ Alacant (ALICANTE/ALACANT) (ESPAÑA)
    Data de celebració: 08/06/2023
    DOI: http://hdl.handle.net/10045/134781
  • Títol: Comité arbitral del  VII Encuentro Nacional y Internacional de Profesores e Investigadores en Mercadotecnia
    Autors: Martínez-Sala, A.M
    Tipus de participació: Comité organizador
    Nom del congrés: VII Encuentro Nacional y Internacional de Profesores e Investigadores en Mercadotecnia
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Acapulco (MEXICO)
    Data de celebració: 25/05/2023
  • Títol: Comité organizador del  VII Encuentro Nacional y Internacional de Profesores e Investigadores en Mercadotecnia
    Autors: Martínez-Sala, A.M
    Tipus de participació: Comité organizador
    Nom del congrés: VII Encuentro Nacional y Internacional de Profesores e Investigadores en Mercadotecnia
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Acapulco (MEXICO)
    Data de celebració: 25/05/2023
  • Títol: Responsabilidad Social Corporativa al servicio de la salud
    Autors: Martínez-Sala, A.M; Monserrat-Gauchi, J; Quiles-Soler, C.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: VII Encuentro Nacional y Internacional de Profesores e Investigadores en Mercadotecnia
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Acapulco (MEXICO)
    Data de celebració: 25/05/2023