Professor ajudant doctor en el departament de màrqueting de la Universitat d'Alacant (UA). Anteriorment ha sigut coordinador acadèmic del Grau en Marketing a la Universitat Internacional dela Rioja (UNIR) y professor consultor en els Estudis d'Economia i Empresa de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Al llarg de la seua trajectòria ha compaginat la labor docent i investigadora amb l'activitat professional en l'àmbit del màrqueting, que ha exercit durant més de 10 anys, tant a empreses privades com a organitzacions no lucratives.
Doctor en Màrqueting (Universitat de València, Universitat d'Alacant, Universitat Jaume I), Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats (Universitat de València, Universitat d'Alacant, Universitat Jaume I) i Llicenciat en Publicitat i RR.PP. (Universitat d'Alacant).
Les seues línies d'investigació se centren en les comunicacions de màrqueting i el comportament del consumidor en entorns digitals. Les seues investigacions han estat publicades en Journal of Business Research, International Journal of Advertising i Journal of Electronic Commerce Research. També ha presentat ponències en congressos nacionals i internacionals.
Professor ajudant doctor en el departament de màrqueting de la Universitat d'Alacant (UA). Anteriorment ha sigut coordinador acadèmic del Grau en Marketing a la Universitat Internacional dela Rioja (UNIR) y professor consultor en els Estudis d'Economia i Empresa de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Al llarg de la seua trajectòria ha compaginat la labor docent i investigadora amb l'activitat professional en l'àmbit del màrqueting, que ha exercit durant més de 10 anys, tant a empreses privades com a organitzacions no lucratives.
Doctor en Màrqueting (Universitat de València, Universitat d'Alacant, Universitat Jaume I), Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats (Universitat de València, Universitat d'Alacant, Universitat Jaume I) i Llicenciat en Publicitat i RR.PP. (Universitat d'Alacant).
Les seues línies d'investigació se centren en les comunicacions de màrqueting i el comportament del consumidor en entorns digitals. Les seues investigacions han estat publicades en Journal of Business Research, International Journal of Advertising i Journal of Electronic Commerce Research. També ha presentat ponències en congressos nacionals i internacionals.