Marcos Gómez-Puerta és Professor Titular d'Universitat de l'àrea de Didàctica i Organització Escolar (DOE) del Departament de Didàctica General i Didàctiques Específiques de la Facultat d'Educació de la Universitat d'Alacant.
Respecte de la seva formació, és llicenciat en Psicopedagogia per la Universitat de les Illes Balears (UIB), Expert universitari en diagnòstic i educació d'alumnes amb alta capacitat (UNED), Màster en gestió de la qualitat de les organitzacions (Bureau Veritas), Màster en formació en docència i recerca per a l'educació superior (UNED) i Màster en innovació educativa i avaluació de programes formatius (UNED). Es va doctorar a la Universitat d'Alacant en 2013 obtenint la qualificació de cum laude, l'esment de doctor internacional i el Premi extraordinari de doctorat.
En l'àmbit de la docència, ha estat professor de la Universitat d'Alacant des de 2009, impartint docència en assignatures de Màster en professorat d'educació secundària obligatòria, llicenciatura de Psicopedagogia, grau de Magisteri i Ciències de l'Activitat Física i l'Esport. Ha rebut el reconeixement a l'excel·lència docent als cursos 2019/20, 2020/21, 2021/22 i 2022/23 (Programa Docentia d'Avaluació de l'Activitat Docent del Professorat Universitari).
Pel que fa a la investigació, disposa de un tram d'investigació (sexeni) reconegut per la Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora (CNEAI). Així mateix, ha participat de múltiples publicacions en revistes científiques, en la seva majoria derivades dels projectes de recerca en què ha participat, pertanyents a convocatòries pròpies de la Universitat d'Alacant, autonòmiques, nacionals i europees. Així mateix, ha estat revisor de diverses revistes científiques i ha format part de diversos comitès organitzadors i científics de Jornades i Congressos.
Marcos Gómez-Puerta és Professor Titular d'Universitat de l'àrea de Didàctica i Organització Escolar (DOE) del Departament de Didàctica General i Didàctiques Específiques de la Facultat d'Educació de la Universitat d'Alacant.
Respecte de la seva formació, és llicenciat en Psicopedagogia per la Universitat de les Illes Balears (UIB), Expert universitari en diagnòstic i educació d'alumnes amb alta capacitat (UNED), Màster en gestió de la qualitat de les organitzacions (Bureau Veritas), Màster en formació en docència i recerca per a l'educació superior (UNED) i Màster en innovació educativa i avaluació de programes formatius (UNED). Es va doctorar a la Universitat d'Alacant en 2013 obtenint la qualificació de cum laude, l'esment de doctor internacional i el Premi extraordinari de doctorat.
En l'àmbit de la docència, ha estat professor de la Universitat d'Alacant des de 2009, impartint docència en assignatures de Màster en professorat d'educació secundària obligatòria, llicenciatura de Psicopedagogia, grau de Magisteri i Ciències de l'Activitat Física i l'Esport. Ha rebut el reconeixement a l'excel·lència docent als cursos 2019/20, 2020/21, 2021/22 i 2022/23 (Programa Docentia d'Avaluació de l'Activitat Docent del Professorat Universitari).
Pel que fa a la investigació, disposa de un tram d'investigació (sexeni) reconegut per la Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora (CNEAI). Així mateix, ha participat de múltiples publicacions en revistes científiques, en la seva majoria derivades dels projectes de recerca en què ha participat, pertanyents a convocatòries pròpies de la Universitat d'Alacant, autonòmiques, nacionals i europees. Així mateix, ha estat revisor de diverses revistes científiques i ha format part de diversos comitès organitzadors i científics de Jornades i Congressos.