JORGE FERNÁNDEZ HERRERO és Doctor en Innovació Educativa per la Universitat d'Alacant i Graduat en Arquitectura. En l'actualitat, exerceix com a Professor Ajudant Doctor de l'Àrea de Didàctica i Organització Escolar, del Departament de Didàctica General i Didàctiques Específiques.
Autor d'articles publicats en revistes nacionals i internacionals i diversos capítols de llibre, se centra en les següents línies d'investigació: utilització de la creativitat i les tecnologies d'informació i comunicació com a eines educatives, amb especial sensibilitat cap a l'alumnat amb trastorn de l'espectre autista (*TEA). Les seues publicacions més recents són: The first steps for adapting an artificial intelligence emotion expression recognition software for emotional management in the educational context (2023); Actividades creativas grupales para la mejora de competencias sociales y emocionales de jóvenes con TEA (2022); Género y territorio en el círculo vicioso del fracaso escolar (2022); Dibujo virtual como intervención previa educativa en el trastorno del espectro autista: un estudio de caso (2021); An immersive virtual reality educational intervention on people with autism spectrum disorders (ASD) for the development of communication skills and problem-solving (2019); Transition to College for Students with Autism Spectrum Disorder: Needs and Facilitation Strategies. Is Virtual Reality a Useful Tool in the Transition Process? (2019); A Bibliometric Study on the Use of Virtual Reality (VR) as an Educational Tool for High-Functioning Autism Spectrum Disorder (ASD) Children (2018) ; Ha presentat també comunicacions en congressos, seminaris i conferències rellevants de caràcter nacional i internacional dins aquest mateix camp d'investigació.
Així mateix, forma part del Grup d'Investigació Interdisciplinària en Docència Universitària-Educació i Tecnologies de la Informació i Comunicació/Educació Inclusiva, col·laborant actualment en projectes d'excel·lència en Investigació educativa d'àmbit regional i havent participat anteriorment en projectes de sostenibilitat d'àmbit nacional.
JORGE FERNÁNDEZ HERRERO és Doctor en Innovació Educativa per la Universitat d'Alacant i Graduat en Arquitectura. En l'actualitat, exerceix com a Professor Ajudant Doctor de l'Àrea de Didàctica i Organització Escolar, del Departament de Didàctica General i Didàctiques Específiques.
Autor d'articles publicats en revistes nacionals i internacionals i diversos capítols de llibre, se centra en les següents línies d'investigació: utilització de la creativitat i les tecnologies d'informació i comunicació com a eines educatives, amb especial sensibilitat cap a l'alumnat amb trastorn de l'espectre autista (*TEA). Les seues publicacions més recents són: The first steps for adapting an artificial intelligence emotion expression recognition software for emotional management in the educational context (2023); Actividades creativas grupales para la mejora de competencias sociales y emocionales de jóvenes con TEA (2022); Género y territorio en el círculo vicioso del fracaso escolar (2022); Dibujo virtual como intervención previa educativa en el trastorno del espectro autista: un estudio de caso (2021); An immersive virtual reality educational intervention on people with autism spectrum disorders (ASD) for the development of communication skills and problem-solving (2019); Transition to College for Students with Autism Spectrum Disorder: Needs and Facilitation Strategies. Is Virtual Reality a Useful Tool in the Transition Process? (2019); A Bibliometric Study on the Use of Virtual Reality (VR) as an Educational Tool for High-Functioning Autism Spectrum Disorder (ASD) Children (2018) ; Ha presentat també comunicacions en congressos, seminaris i conferències rellevants de caràcter nacional i internacional dins aquest mateix camp d'investigació.
Així mateix, forma part del Grup d'Investigació Interdisciplinària en Docència Universitària-Educació i Tecnologies de la Informació i Comunicació/Educació Inclusiva, col·laborant actualment en projectes d'excel·lència en Investigació educativa d'àmbit regional i havent participat anteriorment en projectes de sostenibilitat d'àmbit nacional.