Doctora en Comunicació per la Universitat Cardenal Herrera-CEU, Màster en Comunicació Integral per la Universitat Complutense de Madrid, Màster executiu en Gestió de Comunitats per la Universitat d’Alacant i Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat d’Alacant, amb Premi Extraordinari de Llicenciatura i segon Premi Nacional.
Acreditada com a professora titular d’universitat per l’ANECA i amb un sexenni (2009-2015) per part de l’AVAP i del CNEAI (2011-2017), imparteix docència en els estudis de Publicitat i Relacions Públiques en la Universitat d’Alacant. Ha sigut també professora en la llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat CEU-Cardenal Herrera i ha col·laborat com a professora en diversos postgraus.
Ha treballat en agències de mitjans (Netthink, Initiative) i suports digitals (Ya.com, Vocento) a Espanya i Bèlgica i ha realitzat nombroses publicacions sobre planificació publicitària online, màrqueting en mitjans socials i comunicació digital, com els llibres Estrategias empresariales en la Web 2.0. Las redes sociales online i La comunicación en cambio constante o l’informe Tendencias en planificación publicitaria online, publicat per AIMC.
Doctora en Comunicació per la Universitat Cardenal Herrera-CEU, Màster en Comunicació Integral per la Universitat Complutense de Madrid, Màster executiu en Gestió de Comunitats per la Universitat d’Alacant i Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat d’Alacant, amb Premi Extraordinari de Llicenciatura i segon Premi Nacional.
Acreditada com a professora titular d’universitat per l’ANECA i amb un sexenni (2009-2015) per part de l’AVAP i del CNEAI (2011-2017), imparteix docència en els estudis de Publicitat i Relacions Públiques en la Universitat d’Alacant. Ha sigut també professora en la llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat CEU-Cardenal Herrera i ha col·laborat com a professora en diversos postgraus.
Ha treballat en agències de mitjans (Netthink, Initiative) i suports digitals (Ya.com, Vocento) a Espanya i Bèlgica i ha realitzat nombroses publicacions sobre planificació publicitària online, màrqueting en mitjans socials i comunicació digital, com els llibres Estrategias empresariales en la Web 2.0. Las redes sociales online i La comunicación en cambio constante o l’informe Tendencias en planificación publicitaria online, publicat per AIMC.