Ir a cuerpo
Logo UA
Grups d'investigació
  Comunicació i Públics Específics (COMPUBES)

@*@(persona.Nombre)*@

Dades generals

Àrea de coneixement:
Humanitats
Web:
Correu electrònic:
Telèfon:
Sense dades.

Memòries

Memòria anual
  • Comunicació i infància.
    Dirigida per Victoria Tur-Viñes. Alfabetització mediàtica. Comunicació comercial d'aliments. Menors influents. Certificació i autoregulació de continguts dirigits a menors. Màrqueting infantil. Mètodes d'investigació amb menors. Gènere. Consum infantil. Benestar, feliciteu, infància i primer món. Indicadors de qualitat de l'audiovisual dirigit a xiquets. Qualitat i continguts audiovisuals (televisió, cinema, videojocs i xarxes socials).
  • Comunicació i difusió científica.
    Dirigida per Victoria Tur-Viñes: Ètica de la publicació científica. Especialització de les revistes de Comunicació. Gestió de la comunicació en els grups d'investigació acadèmica. Gestió editorial del temps. Difusió científica. Gènere i difusió científica. Qualitat i impacte editorial. Norma CVN. Xarxes socials i revistes científiques. Revisió científica. Ruta diamant de open Access. Altmétricas. Revista Mediterrània de Comunicació. Dirigida per Juan Monserrat: Pla estratègic per a la divulgació científica, estratègies de divulgació científica, comunicació institucional, grups d'investigació i difusió, xarxes socials, web institucional. Dirigida per Jesús Segarra: Revistes científiques, estudis bibliomètrics, gestió editorial, comitès editorials i científics, gènere, tesis doctorals, editorials, almétricas.
  • Creativitat i Innovació de la Comunicació persuasiva.
    Dirigida per Victoria Tur-Viñes. Noves formes de comunicació. Identificació de les necessitats sociosanitàries de pacients amb malalties rares: processament del flux comunicatiu en xarxes socials. Estratègia creativa. Estratègia publicitària. Flux comunicatiu en xarxes socials de les necessitats de pacients amb malalties rares. Dirigida per Jesús Segarra-Saavedra. Creativitat i innovació aplicada als formats i canals publicitaris. Màrqueting d'influència, formats publicitaris emergents, nous canals de comunicació comercial, xarxes socials, mitjans socials.
  • Comunicació empresarial, comunicació en franquícia i centres comercials.
    Dirigida per Juan Monserrat-Guachi. Comunicació empresarial, comunicació en franquícia i centres comercials: comunicació comercial, estructures i processos de comunicació empresarial, comunicació en línia, xarxes socials, engagement i participació ciutadana, generació z, millennials, consumers i adprosumers.
  • Festivals publicitaris.
    Dirigida per Araceli Castelló Martínez. Igualtat de gènere. Transparència. Evolució del palmarès. Llenguatge inclusiu. Valoració de la creativitat. Sostenibilitat i valors socials. Visibilitat de la diversitat.
  • Estratègia creativa.
    Dirigida per Araceli Castelló Martínez. Publicitat i influencers. Marques amb propòsit. Activisme de marca. Branded content. Insights. Comunicació comercial d'aliments. Tendències del consumidor. Planificació estratègica. Innovació docent en creativitat publicitària. Storydoing.
  • Comunicació audiovisual i en línia.
    Dirigit per Jesús Segarra. *Webseries, ficció en línia i videomarketing.
  • Gènere i mitjans de comunicació.
    Dirigida per Mª José González Río. Representacions de gènere en els mitjans. Presència de les dones en mitjans de comunicació. Emprenedoria digital femenina. Empresàries pimes 2.0. Carreres acadèmiques de dones i homes. Gènere i pobresa.
  • Joves i noves tecnologies.
    Dirigida per Mª José González Río. Ús d'Internet i pràctiques polítiques dels joves. Joves i noves tecnologies. Alfabetització mediàtica. Youtubers.
  • Técnicas de investigación.
    Dirigida per Mª José González Río. Enquestes d'opinió pública. Enquestes en línia. Metodologia biogràfica. Investigació i planificació publicitària. Anàlisi de contingut.
  • Màrqueting de salut, mitjans de comunicació, addiccions i públics.
    Dirigida per Mª Carmen López- Sánchez. Intervenció psicosocial amb famílies i menors. Màrqueting de salut. Conductes addictives en la infància, l'adolescència, la joventut i l'edat adulta. Anàlisi psicosocial de la publicitat i els mitjans de comunicació social. Estratègies de persuasió publicitàries. Prevenció del consum d'alcohol des dels mitjans de comunicació. Estudis de promoció de la salut des dels mitjans de comunicació. Ús i abús de pantalles en la població infantil i juvenil.
  • Comunicació i discapacitats.
    Dirigida per Rosa Torres Valdés.
  • Comunicació i empresa local.
    Dirigida per Rosa Torres-Valdés: Comunicació i desenvolupe/administració local (comunicació per al desenvolupament integral local i l'ocupació). Responsabilitat Social, Relacions Públiques i millora de la sensibilització. Govern obert i ciutadania digital. Quarta cultura i divulgació científica de proximitat. Participació ciutadana i màrqueting relacional local.
  • Comunicació i majors.
    Dirigida per Belén Cambronero.
  • Música, comunicació i xarxes socials.
    Dirigida per Arantxa Vizcaíno-Verdú.

 

 

Serveis que ofereixen

Sense dades.

 

Resultats

Título del proyecto: Calidad de los contenidos audiovisuales ?programáticos y publicitarios- de televisión destinados al target infantil (4-12 años) Código: (GRE03-14) (SEJ2004-01830/CPOL). Entidades financiadoras: 2003 octubre-2004 octubre: Universidad de Alicante. Convocatoria interna para grupos emergentes de investigación. 15.000 ?.(GRE03-14) 2004 diciembre-2007 diciembre: Ministerio de Educación y Ciencia-FEDER. Secretaría de Humanidades y Ciencias Sociales. Programa I+D+i 2004-2007. 66.400 ? (SEJ2004-01830/CPOL). Número de investigadores participantes: 8 Cuantía subvención: 81.400 ?

 

 

Infraestructura rellevant disponible

Instalación de antena tv para grabaciones a tiempo real. Digitalizadora de contenidos audiovisuales.

 

 

PARTICIPACIÓ EN PROJECTES DE RECERCA (DESTACATS)
  • Denominació del projecte: PROGRAMA DE INTERCAMBIO DE EXPERTOS CUBA-UE II.VAL
    Referència: LA/2016/382-336
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 28/12/2016
    Data de finalització: 27/07/2020
  • Denominació del projecte: PROMOTING THE EFFECTIVE ELIMINATION OF CORPORAL PUNISHMENT AGAINST CHILDRENVAL
    Referència: JUST/2015/RDAP/AG/CORP/9182
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 01/10/2016
    Data de finalització: 30/09/2018
  • Denominació del projecte: Contratación Beatriz Galindo 2022VAL
    Referència: BG22/00152
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE UNIVERSIDADES
    Data d'inici: 11/09/2023
    Data de finalització: 10/09/2027
  • Denominació del projecte: La formación en competencias de género para la deconstrucción del sexismo publicitario en la práctica profesional: avances y resistencias en la universidad españolaVAL
    Referència: PID2022-138329NB-I00
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE CIENCIA, INNOVACION Y UNIVERSIDADES
    Data d'inici: 01/09/2023
    Data de finalització: 31/08/2026
  • Denominació del projecte: Desigualdad de género en el brand placement: comparativa de la presencia e interacción con marcas en los videoclips de la Billboard Hot 100VAL
    Referència: GV/2021/169
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 01/01/2021
    Data de finalització: 31/12/2022
  • Denominació del projecte: Ayuda para la contratación y formación de un técnico de apoyo para el proyecto: SEJ2004-01830/CPOL 'Calidad de los contenidos audiovisuales (programáticos y publicitarios) dirigidos a la infancia. Diseño de un instrumento específico de medida'VAL
    Referència: PTA-2003-02-00474
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE ECONOMIA Y EMPRESA
    Data d'inici: 01/08/2005
    Data de finalització: 31/07/2008
  • Denominació del projecte: Un nuevo escenario para la infancia: Actitudes, motivaciones y disponibilidad de la población española hacia la adopción y el acogimientoVAL
    Referència: CSO2015-64551-C3-3-R
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE ECONOMIA Y EMPRESA
    Data d'inici: 01/01/2016
    Data de finalització: 31/12/2019
  • Denominació del projecte: Congreso Iberoamericano de Revistas Científicas de Comunicación. La edición, revisión y autoría en la era de la urgencia éticaVAL
    Referència: CIAORG/2022/10
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 22/11/2023
    Data de finalització: 24/11/2023
  • Denominació del projecte: Calidad de los contenidos audiovisuales (programáticos y publicitarios) dirigidos a la infancia. Diseño de un instrumento específico de medidaVAL
    Referència: SEJ2004-01830
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE ECONOMIA Y EMPRESA
    Data d'inici: 13/12/2004
    Data de finalització: 12/12/2007
  • Denominació del projecte: Evaluación del impacto de la conciliación entre la vida familiar y profesional para la igualdad de género: análisis de las acciones específicas de protección y de publicidad.VAL
    Referència: FIPROS 2005-53
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: TERCERO MIGRACION UXXI-INV
    Data d'inici: 13/01/2006
    Data de finalització: 12/01/2007

Publicacions Mostra cercador

PUBLICACIONS EN REVISTES (DESTACADES)
  • Títol: Barbie (2023): el icono cultural que redefine el empoderamiento femenino// Barbie (2023): The Cultural Icon Redefining Female Empowerment
    Autors: Zacipa-Infante, I. ; Tur-Viñes, V.
    Revistes: Revista de Comunicación
    Volum: 24
    Pàgines: 539 - 557
    Data: 2025
    ISSN: 1684-0933
    DOI: https://doi.org/10.26441/RC24.1-2025-3752
  • Títol: (Auto)influencers y ficción: la prescripción de series españolas de Netflix por parte de actrices y actores
    Autors: Segarra, J.; Hidalgo-Marí, Tatiana; , Castelló-Martínez, Araceli
    Revistes: Icono 14
    Volum: 22
    Pàgines: 1 - 21
    Data: 2024
    ISSN: 1697-8293
    DOI: https://doi.org/10.7195/ri14.v22i1.2097
  • Títol: Compromiso social y sostenibilidad en las campañas premiadas en festivales publicitarios
    Autors: Castelló Martínez, A.
    Revistes: Revista Mediterránea de Comunicación
    Volum: 15
    Pàgines: e25977 -
    Data: 2024
    ISSN: 1989-872X
    DOI: https://doi.org/10.14198/MEDCOM.25977
    RUA: http://hdl.handle.net/10045/141319
  • Títol: Envejeciendo en la publicidad y en la generación de contenidos. Reflexiones sobre la representación de los mayores en los medios y sobre la edad en la industria publicitaria
    Autors: Castelló Martínez, A.; Blay-Arráez, Rocío; Antón-Carrillo, Elvira
    Revistes: Comunicación. Revista Internacional de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Estudios Culturales
    Volum: 22
    Pàgines: 1 - 9
    Data: 2024
    ISSN: 1989-600X
    DOI: https://doi.org/10.12795/Comunicacion.2024.v22.i02.01
  • Títol: Investigación científica internacional sobre Twitch.tv. Revisión sistematizada de la producción académica y científica sobre la plataforma de livestreaming
    Autors: Domenech Esquerdo, Simeón; Segarra, J.; Hidalgo-Marí, Tatiana
    Revistes: VISUAL REVIEW. International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual
    Volum: 16
    Pàgines: 167 - 183
    Data: 2024
    ISSN: 2695-9631
    DOI: https://doi.org/10.62161/revvisual.v16.5237
  • Títol: La docencia de la Creatividad Publicitaria transformada por la Inteligencia Artificial. Ensayando el nuevo escenario//Teaching Advertising Creativity Transformed by Artificial Intelligence: Testing the New Scenario
    Autors: Tur-Viñes, V.
    Revistes: Revista de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación (RAEIC)
    Volum: 11
    Pàgines: raeic11220 - raeic11220
    Data: 2024
    ISSN: 2341-2690
    DOI: https://doi.org/10.24137/raeic.11.22.1
  • Títol: Lenguaje inclusivo y perspectiva de género en la publicidad: el caso del Festival El Sol (2022)
    Autors: Castelló Martínez, A.; Ramos-Serrano, Marina; Sánchez-Labella Martín, Inmaculada
    Revistes: AdComunica (Revista Científica de Estrategías, Tendencias e Innovación en Comunicación)
    Volum: 27
    Pàgines: 141 - 166
    Data: 2024
    ISSN: 2174-0992
    DOI: http://dx.doi.org/10.6035/adcomunica.7653
  • Títol: Presencia de profesionales femeninas en la élite creativa de la publicidad
    Autors: Miguélez-Juan, Blanca; Castelló Martínez, A.
    Revistes: Revista de Comunicación
    Volum:
    Pàgines: -
    Data: 2024
    ISSN: 1684-0933
    DOI: https://doi.org/10.26441/RC23.2-2024-3527
    RUA: https://revistadecomunicacion.com/article/view/3527
  • Títol: Promoción de libros y fomento de la lectura a través de influencers literarios en TikTok
    Autors: Segarra, J.; Torres-Huamanyauri, Yuri
    Revistes: Ocnos. Revista de Estudios sobre Lectura (Online)
    Volum: 23
    Pàgines: 1 - 18
    Data: 2024
    ISSN: 2254-9099
    DOI: https://doi.org/10.18239/ocnos_2024.23.2.479
  • Títol: Representaciones de la vejez en los largometrajes animados de Pixar Animation Studios
    Autors: Zacipa-Infante, I. ; Tur-Viñes, V.
    Revistes: Fonseca, Journal of Communication (Online)
    Volum: 28
    Pàgines: 241 - 260
    Data: 2024
    ISSN: 2172-9077
    DOI: https://doi.org/10.48047/fjc.28.01.17
LLIBRES PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol: Redes Sociales para padres y educadores
    Autors: Martínez, L.E.; , Martinez, E.; , Monserrat, J.; , Martinez, L.; , Mas, M.
    Editorial: Bubok Publishing, S.L.
    Data: 2012
    ISBN: 978-84-686-0277-6
  • Títol: Redes Sociales para padres y educadores
    Autors: Martínez, L.E.; , Martinez, E.; , Monserrat, J.; , Martinez, L.; , Mas, M.
    Editorial: Bubok Publishing, S.L.
    Data: 2012
    ISBN: 978-84-686-0278-3
  • Títol: Creatividad en la narrativa publicitaria. Estrategia, contenidos y discursos
    Autors: Tur-Viñes, V.
    Editorial: DYKINSON
    Data: 2024
    ISBN: 9788411706193
    DOI: https://doi.org/10.14679/2844
    RUA: https://www.dykinson.com/libros/creatividad-en-la-narrativa-publicitaria/9788411706193/
  • Títol: Estrategia digital de la publicidad integrada. Máster Universitario en publicidad integrada: creatividad y estrategia
    Autors: Segarra, J.
    Editorial: Universidad Internacional de La Rioja (UNIR)
    Data: 2018
    ISBN: 978-84-17450-49-6
  • Títol: Planificación Estratégica de la Comunicación en Redes Sociales
    Autors: Monserrat-Gauchi, J; , Montserrat Gauchi, J.; , Sabater Quinto, F.
    Editorial: Edicions de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
    Data: 2017
    ISBN: 978-84-9116-775-4
  • Títol: Cómo Realizar un Plan Estratégico de Comunicación. Una aplicación a la franquicia.
    Autors: Monserrat-Gauchi, J
    Editorial: Publicaciones de la Universidad de Alicante
    Data: 2014
    ISBN: 978-84-9717-322-3
  • Títol: La comunicación en cambio constante. Branded content, community management, comunicación 2.0 y estrategia en medios sociales.
    Autors: Castelló Martínez, A.; , Del Pino, C.; Ramos-Soler, I.
    Editorial: Fragua
    Data: 2013
    ISBN: 978-84-7074-547-8
  • Títol: El anunciante franquiciador. Sistemas y procesos de comunicación comercial
    Autors: Monserrat-Gauchi, J
    Editorial: Publicaciones de la Universidad de Alicante
    Data: 2012
    ISBN: 978-84-9717-200-4
  • Títol: Estrategias empresariales en la Web 2.0. Las redes sociales online
    Autors: Castelló Martínez, A.
    Editorial: ECU
    Data: 2010
    ISBN: 978-84-8454-982-6
  • Títol: Marketing y niños
    Autors: Tur-Viñes, V.; Ramos-Soler, I.
    Editorial: ESIC (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing)
    Data: 2008
    ISBN: 9788473565424
CAPÍTOLS DE LLIBRE PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol del capítol: Use of Artificial Intelligence Tools in Communication Companies: Advantages and Disadvantages in the Sector
    Autors: MARTINEZ SALA, ALBA MARIA; Monserrat-Gauchi, J; QUILES SOLER, MARIA DEL CARMEN
    Editorial: CRC Press
    Pàgines: 102 - 116
    Data: 2025
    ISBN:
    Títol del llibre: Revolutionizing Communication: The Role of Artificial Intelligence

    DOI: 10.1201/9781003473633-10
    RUA: http://hdl.handle.net/10045/152506
  • Títol del capítol: Brand placement en las Pokémon Twitch Cup
    Autors: Doménech Esquerdo, Simeón; Segarra, J.; , Tatiana Hidalgo Marí
    Editorial:
    Pàgines: 177 - 198
    Data: 2024
    ISBN:
    Títol del llibre: Comunicación y entretenimiento. Cambio, continuidad e innovación
  • Títol del capítol: Comunication 2.0 in Iberoamerican Cultural Websites
    Autors: Puertas-Hidalgo, Rosario; Segarra, J.; Altamirano-Benítez, Verónica
    Editorial: Springer Gabler
    Pàgines: 367 - 376
    Data: 2024
    ISBN:
    Títol del llibre: Communication and Applied Technologies. Proceedings of ICOMTA 2023  

    DOI: https://doi.org/10.1007/978-981-99-7210-4
  • Títol del capítol: Creatividad en la narrativa publicitaria [Epílogo]
    Autors: Tur-Viñes, V.; Rodrigo-Martín, Luis
    Editorial: DYKINSON
    Pàgines: 221 - 223
    Data: 2024
    ISBN:
    Títol del llibre: Creatividad en la narrativa publicitaria. Estrategia, contenidos y discursos

    DOI: https://doi.org/10.14679/2844
    RUA: https://www.dykinson.com/libros/creatividad-en-la-narrativa-publicitaria/9788411706193/
  • Títol del capítol: España: El Año Más Prolífico De La Ficción Española
    Autors: Segarra, J.; Lacalle, C.; Hidalgo-Marí, Tatiana
    Editorial:
    Pàgines: 163 - 191
    Data: 2024
    ISBN:
    Títol del llibre: ¿Qué está pasando con las narrativas en la ficción Iberoamericana?

    DOI: https://doi.org/10.7764/obitel.24.s
  • Títol del capítol: La docencia con perspectiva de genero en 'Gestión de la información en Comunicación¿
    Autors: , Alejandra Hernández Ruiz; Segarra, J.; , Raquel Escandell Poveda; Bernabéu Serrano, Alejandro; Baeza Devesa, Vicenta
    Editorial:
    Pàgines: 197 - 202
    Data: 2024
    ISBN:
    Títol del llibre: Perspectivas transversales: cultura, educación y género
  • Títol del capítol: La evolución del palmarés en el festival publicitario El Sol: análisis de secciones en el periodo 2003-2023
    Autors: Castelló Martínez, A.
    Editorial:
    Pàgines: -
    Data: 2024
    ISBN:
    Títol del llibre: Convencer desde la publicidad, la comunicación y el arte
  • Títol del capítol: La evolución del palmarés en el festival publicitario El Sol: análisis de secciones en el periodo 2003-2023
    Autors: Castelló Martínez, A.
    Editorial: Marcial Pons
    Pàgines: 83 - 94
    Data: 2024
    ISBN:
    Títol del llibre: Convencer desde la publicidad, la comunicación y el arte 
  • Títol del capítol: Motivaciones en el ámbito universitario para la realización y tutorización de Trabajos de Fin de Estudios
    Autors: Pallárés Maiques, María José; Torres, R.; Lorenzo-Alvarez, C. ; Cachero, C.; Marroquín Velásquez, Lissette; Mena Young, Margoth; Ordoñez García, C.; Santa Soriano, A
    Editorial: OCTAEDRO
    Pàgines: 85 - 96
    Data: 2024
    ISBN:
    Títol del llibre: La docencia universitaria en tiempos de IA

    RUA: http://hdl.handle.net/10045/149246
  • Títol del capítol: Navigating the Evolving Landscape of Advertising: Implications for Children
    Autors: Fernández-Gómez, Erika; Segarra, J.; , Araceli Castelló Martínez
    Editorial: Springer Gabler
    Pàgines: 15 - 33
    Data: 2024
    ISBN:
    Títol del llibre: Advertising Literacy for Young Audiences in the Digital Age

    DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-031-55736-1_2
COMUNICACIONS A CONGRESSOS (DESTACADES)
  • Títol: Representación de la ideología de la felicidad en narrativas fílmicas: The Pursuit of Happyness (2006) y Soul (2020).
    Autors: Zacipa-Infante, I.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: XX Congreso Internacional de la Asociación Española de Semiótica Comunicación y Cultura en el s. XXI
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Madrid (MADRID) (ESPAÑA)
    Data de celebració: 06/11/2024
  • Títol: Festivales publicitarios. El reto de evaluar con transparencia.
    Autors: Zacipa-Infante, I.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: I Congreso Internacional de Creatividad
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Pontevedra (PONTEVEDRA) (ESPAÑA)
    Data de celebració: 04/11/2024
  • Títol: El cuestionamiento de la sostenibilidad de un estereotipo como estrategia publicitaria. El caso Barbie 2024.
    Autors: Tur-Viñes, V.; ZACIPA INFANTE, INGRID
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: IX Congreso Internacional de la AE-IC
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Espinardo (MURCIA) (ESPAÑA)
    Data de celebració: 28/05/2024
  • Títol: El cuestionamiento de la sostenibilidad de un estereotipo como estrategia publicitaria. El caso Barbie 2024.
    Autors: Tur-Viñes, V.; Zacipa-Infante, I.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: IX Congreso Internacional de la AE-IC
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Espinardo (MURCIA) (ESPAÑA)
    Data de celebració: 28/05/2024
  • Títol: Emociones básicas en los personajes mayores de los largometrajes de Pixar Animation Studios
    Autors: Zacipa-Infante, I.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: Congreso H
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: LANZAROTE (PALMAS (LAS)) (ESPAÑA)
    Data de celebració: 15/02/2024
  • Títol: Comité Científico Internacional
    Autors: Zacipa-Infante, I.
    Tipus de participació: Comité científico
    Nom del congrés: Congreso Iberoamericano de Revistas Científicas de Comunicación
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: San Vicente del Raspeig (ALICANTE/ALACANT) (ESPAÑA)
    Data de celebració: 22/11/2023
  • Títol: Comité organizador I Congreso Iberoamericano de Revistas Científicas de Comunicación
    Autors: Castelló Martínez, A.
    Tipus de participació: Comité organizador
    Nom del congrés: I Congreso Iberoamericano de Revistas Científicas de Comunicación
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ESPAÑA)
    Data de celebració: 22/11/2023
  • Títol: Miembro del comité científico del IV Congreso Internacional de Innovación en Comunicación y Medios Audiovisuales (CINCOMA) 
    Autors: Castelló Martínez, A.
    Tipus de participació: Comité científico
    Nom del congrés: IV Congreso Internacional de Innovación en Comunicación y Medios Audiovisuales (CINCOMA).
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ESPAÑA)
    Data de celebració: 20/09/2023
  • Títol: Responsabilidad Social Corporativa al servicio de la salud. Explorando sobre los intereses de los consumidores
    Autors: Martínez-Sala, A.M; Monserrat-Gauchi, J; Quiles-Soler, C.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: VII Encuentro Nacional y Internacional de Profesores e Investigadores en Mercadotecnia
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Acapulco (MEXICO)
    Data de celebració: 25/05/2023
  • Títol: Miembro del comité científico del III Congreso Internacional de Innovación en Comunicación y Medios Audiovisuales (CINCOMA)
    Autors: Castelló Martínez, A.
    Tipus de participació: Comité científico
    Nom del congrés: III Congreso Internacional de Innovación en Comunicación y Medios Audiovisuales (CINCOMA)
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ESPAÑA)
    Data de celebració: 15/09/2022