Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Curriculum breve
  CAMPILLO ALHAMA, CONCEPCION

Curriculum breu
CAMPILLO ALHAMA, CONCEPCION

Dades personals

Correu:
Telèfon:
+34 965903400 x 2592
Ubicació:

Situació professional actual

Plaça:
PROFESSOR/A TITULAR D'UNIVERSITAT
Dep.:
Instituts:
IU INV. ESTUDIS SOC. AMERICA LLATINA
Grups:

Formació acadèmica

  • DOCTORADO EN SOCIEDAD Y CULTURA CONTEMPORÁNEAS
    Centro de Estudios de Doctorado y Posgrado (20/10/2009)
  • Experto en Protocolo, Ceremonial y RR. Institucionales
    Universidad Miguel Hernández (UMH) (01/02/2003)
  • Licenciada en Publicidad y RR.PP.
    Facultad CC. de la Información (UCM) (15/06/1992)
  • TESIS DOCTORAL: Comunicación Pública y Gestión Estratégica Municipal. Un estudio exploratorio sobre
    Universidad de Alicante (01/01/0001)

Professora Titular en el Dpto. de Comunicació i Psicologia Social de la Universitat d'Alacant amb un sexenni de recerca (CNEAI). Llicenciada en CC. de la Informació (Publicitat i Relacions Públiques) per la Universitat Complutense de Madrid. Doctora en Sociologia per la Universitat d'Alacant (2009). Premi BLAS INFANT 2010 (XIV edició) d'Estudi i Recerca sobre Administració i Gestió Pública, atorgat per l'Institut Andalús d'Administració Pública (IAAP) a la monografia “Comunicació Pública i Gestió Estratègica Municipal. Un estudi exploratori sobre l'agenda temàtica”. Experta en Protocol i RR. Institucionals per la Universitat Miguel Hernández d'Elx i l'Escola Internacional de Protocol. Ha exercit la seua activitat professional en diverses organitzacions públiques i privades: entre elles, l'Ajuntament d'Elx on va assumir la Prefectura de Protocol i RR. Institucionals de l'Àrea d'Alcaldia. Ha sigut ponent convidada en nombrosos congressos nacionals i internacionals i ha participat en diferents comitès d'organització i científics. Ha publicat nombrosos articles acadèmics en revistes indexades en WoS (JCR) i Scopus (SJR), entre altres bases de dades acadèmiques i científiques. La seua principals línies de recerca se centren en la Comunicació Pública i Institucional, L'Estratègia de Comunicació Integrada, el Màrqueting Experiencial i la Gestió d'Esdeveniments Creatius i Innovadors.