Sense definir
MÀSTER EN MÀRQUETING
Mixta
Castellà
CENTRE DE FORMACIÓ PERMANENT
Solament s'imparteix en aquesta universitat
Accedisca al llistat de dates d'examen per a aquesta titulació.
Llegenda: | No ofertada | Sense docencia |
Proporcionar als alumnes les habilitats necessàries per a desenvolupar la seua carrera professional en l'àmbit del Màrqueting i, en particular, en el màrqueting digital, en la direcció comercial i vendes, així com en el sector de la moda.
El Màster en Màrqueting consta de 60 crèdits ECTS distribuïts de la següent forma:
Tipus de assignatures |
Crédits |
Obligatòries (OB) |
48 |
Optatives (OP) |
0 |
Práctiques Externes (OB) | 0 |
Treball Final de Màster (OB) |
12 |
TOTAL CRÉDITS |
60 |
Cada crèdit ECTS computa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant.
En l'apartat "Pla d'estudis" del menú lateral es pot consultar la informació sobre cadascuna de les assignatures que integren el pla d'estudis.
Després de superar el total de crèdits s'obté el títol propi de MÀSTER EN MÀRQUETING.
Aquest títol propi forma part del Programa d'Estudis Propis en MÀRQUETING, que està integrat pels següents títols propis:
Amb caràcter general, per accedir als ensenyaments conduents a l'obtenció del títol propi de Màster es requereix:
- Estar en possessió d'un títol oficial d'Educació Superior (Diplomat, Enginyer Tècnic, Arquitecte Tècnic, Llicenciat, Enginyer, Arquitecte, Grau, Màster, Doctor)
- També podran accedir els qui estiguin cursant un títol oficial d'educació superior i li restin menys de 18 crèdits per a la seva obtenció.
El màster està dirigit a titulats universitaris que desitgen especialitzar-se en màrqueting i obtenir les habilitats i tècniques necessàries per a desenvolupar la seua carrera professional en aquest àmbit, i a professionals que desitgen ampliar o actualitzar els seus coneixements en l'àrea de màrqueting.
La preinscripció es realitza en la secretaria administrativa de l'estudi, en els terminis que per a cada curs acadèmic estableixi la direcció d'estudis (veure dades de contacte en l'apartat "+info" del menú lateral).
Una vegada realitzada la preinscripció i després de l'aplicacion dels criteris d'admissió, els qui siguin admesos rebran un correu electrònic amb les instruccions per realitzar la matrícula.
La informació completa sobre les taxes administratives a satisfer per a cada curs acadèmic es pot consultar a la pàgina:
http://web.ua.es/va/continua/taxes.html
Màster en Màrqueting és un títol propi de la Universitat d'Alacant.
La legislació vigent permet que les universitats, en ús de la seua autonomia, puguen impartir ensenyaments conduents a l'obtenció d'altres títols diferents als títols oficials de Grau, Màster i Doctorat:
- Disposició addicional onzena del Reial decret 1393/2007, de 29 d'octubre, pel qual s'estableix l'ordenació dels ensenyaments universitaris oficials (Butlletí Oficial de l'Estat de 30 d'octubre de 2007)
- Normativa de la Universitat d'Alacant sobre ensenyaments propis de postgrau i especialització (Aprovada pel Consell de Govern el 14 d'abril de 2014, BOUA 15 d'abril de 2014). Aquesta Normativa arreplega les recomanacions realitzades pel Consell de la Unió Europea conduents a l'espai europeu de formació permanent (Resolució del Consell de 27 de juny de 2002 sobre l'educació permanent, DOTZE 2002/C163/01)
Més informació sobre normativa:
http://web.ua.es/va/continua/normativa.html
ESCUELA DE NEGOCIOS
Teléfono: 965909373 / 965909448
dmk@ua.es
Es concedirà una beca, cada quinze alumnes matriculats, per un import de la meitat de la matrícula, atenent a la seua situació laboral, disponibilitat horària, expedient acadèmic i experiència prèvia en gestió i difusió de xarxes socials.
En cas de produir-se empats, l'import de la beca (50% de la matrícula) es repartirà entre els alumnes que obtinguen igual puntuació.
Departament de Márketing
Francisco José Mas Ruiz
Juana Tormo Domínguez