Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2020-21
Planificación y Estrategia de Marketing (II), asignatura de 5 ECTS, está incluida en el Módulo Planificación y Estrategia de Marketing y pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la lógica del marketing como actividad empresarial. El estudiante conocerá aspectos necesarios para la efectiva planificación y estrategia de un Departamento de Marketing.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
MÀSTER EN MÀRQUETING
Competències generals
- CG1 : Capacitat per a la cerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
- CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
- CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
- CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.
- CG9 : Capacitat per a l'avaluació de riscos, presa de decisions i planificació d'estratègies.
Competències Específiques
- CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
- CE12 : Ser capaç de seleccionar i utilitzar aplicacions informàtiques necessàries per al diagnòstic i anàlisi de l'àrea de màrqueting de l'empresa.
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix.
- CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
- CE6 : Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting
- CE9 : Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats.
MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN MÀRQUETING
Habilitats/Destreses
- HD03 : Arreplegar, estructurar i interpretar informació, procedent de fonts bibliogràfiques i documentals
- HD04 : Analitzar els problemes amb criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics
- HD05 : Decidir alternatives d'acció aplicant els coneixements a la pràctica
- HD07 : Elaborar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
- HD08 : Aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial per a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn
- HD09 : Analitzar el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting
- HD11 : Aplicar les aplicacions informàtiques necessàries per al diagnòstic i anàlisi de l'àrea de màrqueting de l'empresa
Capacitats/Competències
- C03 : Planificar el treball en equip i aplicar tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips
- C04 : Assimilar coneixements de manera autònoma, amb iniciativa i esperit emprenedor
- C05 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
- C06 : Analitzar i sintetitzar informació per a desenvolupar un raonament crític
- C07 : Avaluar riscos i planificar estratègies
- C08 : Exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió encomanada en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran.
- C11 : Elaborar informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21
El objetivo básico de la asignatura Planificación y Estrategia de Marketing (II) es proporcionar al estudiante de una formación práctica y una visión de conjunto, de los aspectos fundamentales dentro del área funcional de la empresa relativas a la planificación financiera y a las diferentes estrategias de marketing que les permita afrontar su práctica en la actividad empresarial.
Dades generals
Codi:
79254
Professor/a responsable:
TORMO DOMINGUEZ, JUANA
Crèdits ECTS:
5,00
Crèdits teòrics:
0,88
Crèdits pràctics:
0,87
Càrrega no presencial:
3,25
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,88
Crèdits pràctics: 0,87
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER EN MÀRQUETING
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)