Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2020-21
El Trabajo Fin de Máster, asignatura de 12 ECTS, será un trabajo original, autónomo y personal cuya elaboración será coordinado y orientado por un tutor o una tutora que permitirá al alumnado mostrar de forma integrada los contenidos formativos recibidos y las competencias adquiridas asociadas al título de Máster en Marketing.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
MÀSTER EN MÀRQUETING
Competències generals
- CG1 : Capacitat per a la cerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
- CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
- CG6 : Derivar de los datos, información relevante imposible de reconocer por no profesionales.
- CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
- CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.
- CG9 : Capacitat per a l'avaluació de riscos, presa de decisions i planificació d'estratègies.
Competències Específiques
- CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
- CE10 : Redactar projectes de màrqueting de l'empresa.
- CE11 : Conèixer les eines d'anàlisi estratègica més habituals en l'anàlisi de l'empresa i el seu entorn.
- CE12 : Ser capaç de seleccionar i utilitzar aplicacions informàtiques necessàries per al diagnòstic i anàlisi de l'àrea de màrqueting de l'empresa.
- CE13 : Desenvolupar habilitats necessàries per a dirigir, comunicar i motivar als equips de vendes.
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix.
- CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
- CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.
- CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
- CE6 : Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting
- CE7 : Preparar la presa de decisions de màrqueting en empreses i organitzacions, especialment en els nivells operatiu i tàctic.
- CE8 : Valorar a partir dels registres rellevants d'informació la situació i previsible evolució d'una empresa.
- CE9 : Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats.
MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN MÀRQUETING
Coneiximents/Continguts
- CON02 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
- CON03 : Conèixer les eines d'anàlisi estratègica més habituals en l'anàlisi de l'empresa i el seu entorn.
Habilitats/Destreses
- HD03 : Arreplegar, estructurar i interpretar informació, procedent de fonts bibliogràfiques i documentals
- HD04 : Analitzar els problemes amb criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics
- HD05 : Decidir alternatives d'acció aplicant els coneixements a la pràctica
- HD06 : Distingir de les dades la informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals
- HD07 : Elaborar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
- HD08 : Aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial per a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn
- HD09 : Analitzar el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting
- HD10 : Valorar a partir dels registres rellevants d'informació la situació i previsible evolució d'una empresa.
- HD11 : Aplicar les aplicacions informàtiques necessàries per al diagnòstic i anàlisi de l'àrea de màrqueting de l'empresa
Capacitats/Competències
- C03 : Planificar el treball en equip i aplicar tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips
- C04 : Assimilar coneixements de manera autònoma, amb iniciativa i esperit emprenedor
- C05 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
- C06 : Analitzar i sintetitzar informació per a desenvolupar un raonament crític
- C07 : Avaluar riscos i planificar estratègies
- C08 : Exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió encomanada en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran.
- C09 : Decidir les variables comercials a utilitzar
- C10 : Decidir les estratègies de màrqueting en les empreses i organitzacions, especialment en els nivells operatiu i tàctic
- C11 : Elaborar informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats
- C12 : Elaborar projectes de màrqueting de l'empresa
- C13 : Dirigir, comunicar i motivar als equips de vendes
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21
Los objetivos del Trabajo Fin de Máster son los siguientes:
-Planificar un proyecto y desarrollar habilidades de organización personal para la consecución del mismo.
-Conocer y aplicar los principios y metodologías de la investigación: búsqueda documental, recogida, análisis e interpretación de información y datos, elaboración de conclusiones y redacción del trabajo.
-Aplicar las habilidades y los conocimientos adquiridos durante el Máster en Marketing a un tema específico de estudio.
-Saber presentar la investigación realizada por escrito y verbalmente, defendiendo el método empleado y la relevancia de los resultados obtenidos.
Dades generals
Codi:
79261
Professor/a responsable:
TORMO DOMINGUEZ, JUANA
Crèdits ECTS:
12,00
Crèdits teòrics:
0,00
Crèdits pràctics:
1,20
Càrrega no presencial:
10,80
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 1,2
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER EN MÀRQUETING
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)