Carlos Villagrá és professor del departament de Ciència de la Computació i Intel·ligència Artificial de la Universitat d’Alacant des del 1999. Llicenciat en Informàtica per la Universitat Politècnica de València (1994) i doctor enginyer en Informàtica per la Universitat d’Alacant (2016). Premi Extraordinari de Doctorat en el programa Enginyeria Informàtica i Computació en la convocatòria 2018/19. Investigador del Grup de Recerca Smart Learning: Tecnologies Intel·ligents per a l'Aprenentatge. És membre d’AENUI (Associació d’Ensenyants Universitaris d’Informàtica) i la Càtedra Santander-UA de Transformació Digital. Exerceix la docència en els graus en Enginyeria Informàtica i Multimèdia. En aquest últim va ser cap d’estudis des del curs 2010/11 fins al 2012/13 i coordina l’itinerari de Creació i Entreteniment Digital, que s’imparteix en el 4t curs, des del curs 2013/14. Els seus treballs d’investigació s’emmarquen en les àrees d’intel·ligència artificial i aplicació dels videojocs en el camp de l’educació.
Carlos Villagrá és professor del departament de Ciència de la Computació i Intel·ligència Artificial de la Universitat d’Alacant des del 1999. Llicenciat en Informàtica per la Universitat Politècnica de València (1994) i doctor enginyer en Informàtica per la Universitat d’Alacant (2016). Premi Extraordinari de Doctorat en el programa Enginyeria Informàtica i Computació en la convocatòria 2018/19. Investigador del Grup de Recerca Smart Learning: Tecnologies Intel·ligents per a l'Aprenentatge. És membre d’AENUI (Associació d’Ensenyants Universitaris d’Informàtica) i la Càtedra Santander-UA de Transformació Digital. Exerceix la docència en els graus en Enginyeria Informàtica i Multimèdia. En aquest últim va ser cap d’estudis des del curs 2010/11 fins al 2012/13 i coordina l’itinerari de Creació i Entreteniment Digital, que s’imparteix en el 4t curs, des del curs 2013/14. Els seus treballs d’investigació s’emmarquen en les àrees d’intel·ligència artificial i aplicació dels videojocs en el camp de l’educació.