Doctora en Sociologia per la Universitat d'Alacant (2002) i Diplomada en Treball Social per la mateixa universitat (1998). Enguany va començar la seua vinculació en el Centre de Suport a l'Estudiant d'aquesta universitat com a treballadora social i en 2004 va obtenir plaça de funcionària en administració especial.
Investigación en els temes relacionats amb la intervenció social i les polítiques inclusives, el voluntariat i les xarxes socials. Destaca “Factors psicosocials explicatius del voluntariat universitari” (2008) i “Voluntariat en Xarxa: Cap a un univers solidari” (2012, 2014). Des de 2019 coordina el grup sobre Mobilitat i Discapacitat de la Xarxa Nacional SAPDU, CRUE Assumptes Estudiantils. Professora associada de la UA des de 2016.
Ha publicat diversos articles en Revistes com RTS sobre universitat i discapacitat i el paper del treballador social en els serveis de suport (2008), treball social de grups en els serveis de suport universitaris (2014) o capítols de llibres de bones pràctiques per la inclusió educativa en l'educació superior en 2017. També, ha col·laborat en projectes europeus com a SWING (2014) i Projecte MUSE (2015 -2018) per a la promoció de les bones pràctiques en el model inclusiu d'atenció a la diversitat en la Universitat d'Alacant.
&nb
Doctora en Sociologia per la Universitat d'Alacant (2002) i Diplomada en Treball Social per la mateixa universitat (1998). Enguany va començar la seua vinculació en el Centre de Suport a l'Estudiant d'aquesta universitat com a treballadora social i en 2004 va obtenir plaça de funcionària en administració especial.
Investigación en els temes relacionats amb la intervenció social i les polítiques inclusives, el voluntariat i les xarxes socials. Destaca “Factors psicosocials explicatius del voluntariat universitari” (2008) i “Voluntariat en Xarxa: Cap a un univers solidari” (2012, 2014). Des de 2019 coordina el grup sobre Mobilitat i Discapacitat de la Xarxa Nacional SAPDU, CRUE Assumptes Estudiantils. Professora associada de la UA des de 2016.
Ha publicat diversos articles en Revistes com RTS sobre universitat i discapacitat i el paper del treballador social en els serveis de suport (2008), treball social de grups en els serveis de suport universitaris (2014) o capítols de llibres de bones pràctiques per la inclusió educativa en l'educació superior en 2017. També, ha col·laborat en projectes europeus com a SWING (2014) i Projecte MUSE (2015 -2018) per a la promoció de les bones pràctiques en el model inclusiu d'atenció a la diversitat en la Universitat d'Alacant.
&nb