Doctor en Ciències Econòmiques i Empresarials i Catedràtic de Màrqueting en el Departament de Màrqueting de la Universitat d'Alacant. Ha sigut professor visitant en la Universitat de Florència. A nivell de gestió, ha sigut Vicedegà de Pràctiques en Empresa de la Facultat d'Econòmiques de la Universitat d'Alacant i director del Departament de Màrqueting. Ha participat en nombrosos projectes de recerca subvencionats per organismes públics i en diferents contractes de R+D d'especial rellevància amb empreses i administracions públiques. Les seues línies de recerca se centren en el màrqueting vinícola, les marques, la distribució comercial i el turisme. Ha presentat ponències en nombrosos congressos nacionals i internacionals (Màrqueting Science Conference; European Màrqueting Academy Conference, EMAC; Trobada de Professors Universitaris de Màrqueting; entre uns altres). Ha publicat més de 50 articles en revistes nacionals i internacionals, tals com European Journal of Operational Research, Journal of Business Research, European Journal of Marketing, International Journal of Services Industry Management, Omega-The International Journal of Management Science, Revista d'Economia Aplicada, Revista Española de Investigación y Marketing-ESIC o Distribució i Consum i ha col·laborat en l'elaboració de nombrosos manuals de màrqueting.
Doctor en Ciències Econòmiques i Empresarials i Catedràtic de Màrqueting en el Departament de Màrqueting de la Universitat d'Alacant. Ha sigut professor visitant en la Universitat de Florència. A nivell de gestió, ha sigut Vicedegà de Pràctiques en Empresa de la Facultat d'Econòmiques de la Universitat d'Alacant i director del Departament de Màrqueting. Ha participat en nombrosos projectes de recerca subvencionats per organismes públics i en diferents contractes de R+D d'especial rellevància amb empreses i administracions públiques. Les seues línies de recerca se centren en el màrqueting vinícola, les marques, la distribució comercial i el turisme. Ha presentat ponències en nombrosos congressos nacionals i internacionals (Màrqueting Science Conference; European Màrqueting Academy Conference, EMAC; Trobada de Professors Universitaris de Màrqueting; entre uns altres). Ha publicat més de 50 articles en revistes nacionals i internacionals, tals com European Journal of Operational Research, Journal of Business Research, European Journal of Marketing, International Journal of Services Industry Management, Omega-The International Journal of Management Science, Revista d'Economia Aplicada, Revista Española de Investigación y Marketing-ESIC o Distribució i Consum i ha col·laborat en l'elaboració de nombrosos manuals de màrqueting.