Llicenciat en Filosofia per la Universitat de València i Màster en Fotografia per la mateixa universitat. DEA en Comunicació i Doctor per la Universitat d'Alacant. La seua formació inicial en fotografia va tenir lloc en Spéos (Paris Photographic Institute) i va ser completada en les universitats d'Alacant i València. Paral·lelament a la realització dels seus projectes personals com a fotògraf documental i la docència universitària i de secundària, ha desenvolupat una intensa activitat com a teòric de la fotografia gràcies a diverses beques d'investigació de l'institut Juan Gil-Albert a França, destacant les seues publicacions: “Fotografia i humanisme”, “Publicitat disfórica i confusió de gèneres en les indústries culturals. Les campanyes Benetton i la publicitat social”, “El cos en les imatges fotogràfiques del surrealisme francès d'entreguerres”, “Pierre Mac Orlan: el "fantàstic social", els nous mitjans i la publicitat”, “Estètica i tècnica de l'instant decisiu. La fotografia segons Henri Cartier-Bresson”, “Walter Benjamin: el surrealisme i la seua fotografia en l'origen de les noves funcions socials de l'art”, “Walker Evans i Europa. La influència de les avantguardes en l'estil documental nord-americà”. Ha impartit en universitats espanyoles els següents cursos: “Fotografia i duel de la gran guerra”, “Imatge i dolor en la Gran Guerra. Una aproximació des de la filosofia de la fotografia”, “Gènere i fotografia en l'avantguarda surrealista”.
La seua carrera investigadora i docent se centra en l'estudi de la història i la teoria de la fotografia. Ha sigut un dels promotors i coordinador del Títol d'Expert en Fotografia Contemporània de la Universitat d'Alacant, títol en el qual va impartir la matèria Història de la Fotografia i va ser tutor de projectes. És membre del grup de Recerca en Comunicació Audiovisual (ICOMAV) de la Universitat d'Alacant.
Llicenciat en Filosofia per la Universitat de València i Màster en Fotografia per la mateixa universitat. DEA en Comunicació i Doctor per la Universitat d'Alacant. La seua formació inicial en fotografia va tenir lloc en Spéos (Paris Photographic Institute) i va ser completada en les universitats d'Alacant i València. Paral·lelament a la realització dels seus projectes personals com a fotògraf documental i la docència universitària i de secundària, ha desenvolupat una intensa activitat com a teòric de la fotografia gràcies a diverses beques d'investigació de l'institut Juan Gil-Albert a França, destacant les seues publicacions: “Fotografia i humanisme”, “Publicitat disfórica i confusió de gèneres en les indústries culturals. Les campanyes Benetton i la publicitat social”, “El cos en les imatges fotogràfiques del surrealisme francès d'entreguerres”, “Pierre Mac Orlan: el "fantàstic social", els nous mitjans i la publicitat”, “Estètica i tècnica de l'instant decisiu. La fotografia segons Henri Cartier-Bresson”, “Walter Benjamin: el surrealisme i la seua fotografia en l'origen de les noves funcions socials de l'art”, “Walker Evans i Europa. La influència de les avantguardes en l'estil documental nord-americà”. Ha impartit en universitats espanyoles els següents cursos: “Fotografia i duel de la gran guerra”, “Imatge i dolor en la Gran Guerra. Una aproximació des de la filosofia de la fotografia”, “Gènere i fotografia en l'avantguarda surrealista”.
La seua carrera investigadora i docent se centra en l'estudi de la història i la teoria de la fotografia. Ha sigut un dels promotors i coordinador del Títol d'Expert en Fotografia Contemporània de la Universitat d'Alacant, títol en el qual va impartir la matèria Història de la Fotografia i va ser tutor de projectes. És membre del grup de Recerca en Comunicació Audiovisual (ICOMAV) de la Universitat d'Alacant.