Doctor en Història per la Universitat d'Alacant i professor de Didàctica de les Ciències Socials al Departament de Didàctica General i Didàctiques Específiques de la Universitat d'Alacant. Forma part dels grup de recerca Poder Público, Sociedad y Cultura en el Reino de Valencia (ss. XIII-XV) i del grup d'investigació en Igualdad, Género y Educación (IGE), ambdós pertanyents a l'esmentada universitat.
En l'àmbit investigador ha dirigit el projecte "La enseñanza-aprendizaje de la Historia en Educación Infantil: Análisis de contenidos, recursos y metodología para la didáctica de la Historia" (GRE18-13) subvencionat pel programa d'ajudes a projectes emergents de la Universitat d'Alacant, i actualment exerceix com a Investigador Principal al projecte"El patrimonio como recurso educativo para la construcción identitaria y la formación ciudadana en la etapa de Educación Primaria. Aplicaciones didácticas para la formación del futuro profesorado" concedit per la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana. Al llarg de la seua trajectòria professional ha publicat diversos articles i capítols de llibres relacionats amb la història i l'ensenyament-aprenentatge de la història. Entre les seus línies d'investigació destaquen els treballs centrats en el patrimoni i les fonts històriques aplicades a l'ensenyament de la història, així com estudis relacionats amb el periode medieval valencià.
Actualment és el coordindaor de l'assignatura Didáctica de les Ciències Socials: Història del Grau de Mestre/a en Educació Primària i durant els darrers anys ha dirigit un total de quatre projectes d'innovació docent relacionats amb l'ensenyament-aprenentatge de la història i del patrimoni.
Doctor en Història per la Universitat d'Alacant i professor de Didàctica de les Ciències Socials al Departament de Didàctica General i Didàctiques Específiques de la Universitat d'Alacant. Forma part dels grup de recerca Poder Público, Sociedad y Cultura en el Reino de Valencia (ss. XIII-XV) i del grup d'investigació en Igualdad, Género y Educación (IGE), ambdós pertanyents a l'esmentada universitat.
En l'àmbit investigador ha dirigit el projecte "La enseñanza-aprendizaje de la Historia en Educación Infantil: Análisis de contenidos, recursos y metodología para la didáctica de la Historia" (GRE18-13) subvencionat pel programa d'ajudes a projectes emergents de la Universitat d'Alacant, i actualment exerceix com a Investigador Principal al projecte"El patrimonio como recurso educativo para la construcción identitaria y la formación ciudadana en la etapa de Educación Primaria. Aplicaciones didácticas para la formación del futuro profesorado" concedit per la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana. Al llarg de la seua trajectòria professional ha publicat diversos articles i capítols de llibres relacionats amb la història i l'ensenyament-aprenentatge de la història. Entre les seus línies d'investigació destaquen els treballs centrats en el patrimoni i les fonts històriques aplicades a l'ensenyament de la història, així com estudis relacionats amb el periode medieval valencià.
Actualment és el coordindaor de l'assignatura Didáctica de les Ciències Socials: Història del Grau de Mestre/a en Educació Primària i durant els darrers anys ha dirigit un total de quatre projectes d'innovació docent relacionats amb l'ensenyament-aprenentatge de la història i del patrimoni.