Doctor en Història per la Universitat d'Alacant i professor de Didàctica de les Ciències Socials en el Departament de Didàctica General i Didàctiques Específiques de la Universitat d'Alacant. Forma part del grup d'investigació Poder Públic, Societat i Cultura en el Regne de València (s. XIII-XV) i del grup d'investigació en Igualtat, Gènere i Educació (IGE), tots dos pertanyents a la citada universitat.
En l'àmbit investigador ha dirigit els projectes "L'ensenyament-aprenentatge de la Història en Educació Infantil: Anàlisi de continguts, recursos i metodologia per a la didàctica de la Història" (GRE18-13), subvencionat pel programa d'ajudes a projectes emergents de la Universitat d'Alacant, i "El patrimoni com a recurs educatiu per a la construcció identitària i la formació ciutadana en l'etapa d'Educació Primària. Aplicacions didàctiques per a la formació del futur professorat" concedit per la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana. Actualment dirigeix el projecte "Projecte Serrella: Educació, Patrimoni i Comunitat a Castell de Castells" finançat pel Ministeri de Cultura. Entre les seues línies d'investigació destaquen els treballs centrats en el patrimoni i les fonts històriques aplicades a l'ensenyament de la història, així com estudis relacionats amb el període medieval valencià.
Actualment és el coordinador de l'assignatura Didàctica de les Ciències Socials: Història del Grau de Maestro/a en Educació Primària i durant els últims anys ha dirigit un total de quatre projectes d'innovació docent relacionats amb l'ensenyament-aprenentatge de la història i del patrimoni.
Doctor en Història per la Universitat d'Alacant i professor de Didàctica de les Ciències Socials en el Departament de Didàctica General i Didàctiques Específiques de la Universitat d'Alacant. Forma part del grup d'investigació Poder Públic, Societat i Cultura en el Regne de València (s. XIII-XV) i del grup d'investigació en Igualtat, Gènere i Educació (IGE), tots dos pertanyents a la citada universitat.
En l'àmbit investigador ha dirigit els projectes "L'ensenyament-aprenentatge de la Història en Educació Infantil: Anàlisi de continguts, recursos i metodologia per a la didàctica de la Història" (GRE18-13), subvencionat pel programa d'ajudes a projectes emergents de la Universitat d'Alacant, i "El patrimoni com a recurs educatiu per a la construcció identitària i la formació ciutadana en l'etapa d'Educació Primària. Aplicacions didàctiques per a la formació del futur professorat" concedit per la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana. Actualment dirigeix el projecte "Projecte Serrella: Educació, Patrimoni i Comunitat a Castell de Castells" finançat pel Ministeri de Cultura. Entre les seues línies d'investigació destaquen els treballs centrats en el patrimoni i les fonts històriques aplicades a l'ensenyament de la història, així com estudis relacionats amb el període medieval valencià.
Actualment és el coordinador de l'assignatura Didàctica de les Ciències Socials: Història del Grau de Maestro/a en Educació Primària i durant els últims anys ha dirigit un total de quatre projectes d'innovació docent relacionats amb l'ensenyament-aprenentatge de la història i del patrimoni.