Professora associada de les assignatures Imatge Corporativa, Noves Tendències en la gestió de Marques i Fonaments de la Creativitat en el Grau en Publicitat i Relacions Públiques .
Professora associada d'Imatge i Identitat Empresarial en Màster Universitari en Administració i Direcció d'Empreses - MBA
- Responsable de màrqueting i comunicació en Automòbils Gomis SA (2010 - 2022) i Grup Japemasa (2022 - Actualitat): Gestió integral del departament de màrqueting en el concessionari oficial de les marques Renault I Dacia en les seues 5 seus de la província d'Alacant. Investigació de mercat, estratègia i planificació de màrqueting, desenvolupament d'accions publicitàries, relacions públiques, organització d'esdeveniments, comunicació interna, gabinet de premsa, etc.
- Màster Professorat Educació Secundària i FP - Universitat d'Alacant
- Llicenciada en Periodisme per la Universitat Miguel Hernández
- Llicenciada en Publicitat i Relació Públiques per la Universitat d'Alacant
- T. Expert en protocol per Escola Intenracional de Protocol,Universitat Miguel Hernández
- Capacitació docent ensenyament en llengua estrangera : Francès- Universitat d'Alacant
- Capacitació docent ensenyament en valencià.Universitat Miguel Hernández
- Estada universitària a l'estranger Erasmus Estudiantes:Université Paris Dauphine
- Estada universitària a l'estranger Erasmus PDI : Univerité Paris Est Créteil - Val de Marne. IAE Gustave Eiffel
- Autora Cap.6 Delgado, F. O. (2021). Marques negres: En l'era de la transparència. GEDISA.
- Professora Col·laboradora Càtedra Marca Corporativa-Universitat d'Alacant
Professora associada de les assignatures Imatge Corporativa, Noves Tendències en la gestió de Marques i Fonaments de la Creativitat en el Grau en Publicitat i Relacions Públiques .
Professora associada d'Imatge i Identitat Empresarial en Màster Universitari en Administració i Direcció d'Empreses - MBA
- Responsable de màrqueting i comunicació en Automòbils Gomis SA (2010 - 2022) i Grup Japemasa (2022 - Actualitat): Gestió integral del departament de màrqueting en el concessionari oficial de les marques Renault I Dacia en les seues 5 seus de la província d'Alacant. Investigació de mercat, estratègia i planificació de màrqueting, desenvolupament d'accions publicitàries, relacions públiques, organització d'esdeveniments, comunicació interna, gabinet de premsa, etc.
- Màster Professorat Educació Secundària i FP - Universitat d'Alacant
- Llicenciada en Periodisme per la Universitat Miguel Hernández
- Llicenciada en Publicitat i Relació Públiques per la Universitat d'Alacant
- T. Expert en protocol per Escola Intenracional de Protocol,Universitat Miguel Hernández
- Capacitació docent ensenyament en llengua estrangera : Francès- Universitat d'Alacant
- Capacitació docent ensenyament en valencià.Universitat Miguel Hernández
- Estada universitària a l'estranger Erasmus Estudiantes:Université Paris Dauphine
- Estada universitària a l'estranger Erasmus PDI : Univerité Paris Est Créteil - Val de Marne. IAE Gustave Eiffel
- Autora Cap.6 Delgado, F. O. (2021). Marques negres: En l'era de la transparència. GEDISA.
- Professora Col·laboradora Càtedra Marca Corporativa-Universitat d'Alacant