Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Curriculum breve
  PÉREZ MARIN, ARMINDA

Curriculum breu
Pérez Marin, Arminda
Pérez Marin, Arminda
RUA

Dades personals

Correu:
Telèfon:
Sense dades.
Ubicació:

Situació professional actual

Plaça:
PROFESSOR/A ASSOCIAT/ADA LOU
Dep.:
Instituts:
Sense dades.
Grups:

Formació acadèmica

  • Licenciatura en Periodismo
    Universidad Miguel Hernández de Elche (22/10/2015)
  • MÁSTER UNIVERSITARIO EN PROFESORADO DE EDUCACIÓN SECUNDARIA OBLIGATORIA Y BACHILLERATO, FORMACIÓN PROFESIONAL Y ENSEÑANZA DE IDIOMAS
    Facultat d'Educació. Universitat d'Alacant (01/12/2012)
  • Licenciatura Publicidad y Relaciones Públicas
    Universitat d'Alacant (01/06/2008)

Professora associada de les assignatures Imatge Corporativa, Noves Tendències en Gestió de Marques i Fonaments de la Creativitat en el Grau en Publicitat i Relacions Públiques.
Professora associada d'Imatge i Identitat Empresarial en Màster Universitari en Administració i Direcció d'Empreses - MBA

Doctoranda en l'EIDUA ( Escola Internacional de Doctorat de la Universitat d'Alacant). Programa d'investigació: Empresa, Economia i Societat. Línia d'investigació : Marques, consum i mascotes.

Professora Col·laboradora Càtedra Marca Corporativa UA i Grup d'Investigació de la Marca Corporativa (UA.BRANDSCIENCE) 

Responsable de Màrqueting i Comunicació

Automòbils Gomis S.A. (2010 - 2022) i Grup Japemasa (2022 - Actualitat):Gestió integral del departament de màrqueting en concessionaris oficials de les marques Renault, Dacia i Alpine de les seus situades a les províncies d'Alacant, Granada i Jaén. Principals funcions:Investigació de mercat i anàlisi competitiva | Disseny, planificació i execució d'estratègies de màrqueting. |Desenvolupament i supervisió de campanyes publicitàries | Gestió de relacions públiques i organització d'esdeveniments corporatius |Comunicació interna i coordinació d'un gabinet de premsa.

- Màster Professorat Educació Secundària i FP - Universitat d'Alacant.

- Llicenciada en Periodisme per la Universitat Miguel Hernández.

- Llicenciada en Publicitat i Relació Públiques per la Universitat d'Alacant.

- Títol Expert en protocol per Escola Intenracional de Protocol, Universitat Miguel Hernández.

- Capacitació docent ensenyament en llengua estrangera : Francès - Universitat d'Alacant.

- Capacitació docent ensenyament en valencià. Universitat Miguel Hernández.

- Estada universitària a l'estranger Erasmus Estudiantes:Université Paris Dauphine.

- Estada universitària a l'estranger Erasmus PDI professorat : Univerité Paris Est Créteil - Val de Marne. IAE Gustave Eiffel.

- Autora Cap.6 Delgado, F. O. (2021). Marques negres: En l'era de la transparència. GEDISA.

- Professora Col·laboradora Càtedra Marca Corporativa-Universitat d'Alacant