Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Curriculum breve
  PARREÑO SELVA, JOSEFA

Curriculum breu
Parreño Selva, Josefa
Parreño Selva, Josefa
RUA

Dades personals

Correu:
Telèfon:
+34 965903400 x 3157
Ubicació:

Situació professional actual

Plaça:
PROFESSOR/A TITULAR D'UNIVERSITAT
Dep.:
Instituts:
Sense dades.
Grups:

Formació acadèmica

  • Doctor Europeo en Ciencias Económicas y Empresariales
    Universidad de Alicante (03/10/2005)
  • DOCTORADO EN DISCIPLINAS EMPRESARIALES
    Centro de Estudios de Doctorado y Posgrado (03/10/2005)
  • Licenciado en Ciencias Económicas y Empresariales, Sección Ciencias Empresariales
    Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, Universidad de Alicante (30/06/1995)

És llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials, Secció Ciències Empresarials i Doctora Europea en Ciències Econòmiques i Empresarials (2005, excel·lent cum-laude per unanimitat) per la Universitat d'Alacant. Actualment, és professora Titular d'Universitat en el Departament de Màrqueting de la Universitat d'Alacant.

En l'àmbit docent, imparteix classes en el grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE) i en el doble grau de Turisme i ADE en l'assignatura Direcció de Màrqueting de tercer curs. Així mateix, imparteix l'assignatura de Simulació i Modelització en Màrqueting en el quart curs del Grau en Màrqueting.

A nivell de gestió, ha sigut directora de secretariat d'Ocupació i Suport a Estudiants, en el Vicerectorat d'Estudiants, des de juny de 2012 fins a desembre de 2020. Actualment és la coordinadora del Grau en Màrqueting.

Pel que fa a la seua trajectòria investigadora, les seues àrees d'especialització són la promoció de preus i la modelització dels seus efectes sobre el benefici de les empreses. Ha participat en 3 grups d'investigació, desenvolupament i innovació; en 33 projectes d'I+D+i finançats en convocatòries competitives d'Administracions i entitats públiques; i en 11 contractes, convenis i projectes d'I+D+i no competitius amb Administracions i entitats públiques i privades. Ha publicat més de 18 articles en revistes de caràcter nacional i internacional, destacant la seua aportació en les revistes International Journal of Research in Màrqueting; Journal of the Academy of Màrqueting Science i European Journal of Màrqueting. Ha sigut coautora de 3 llibres i 7 capítols de llibre. Té més de 49 comunicacions a congressos científics de caràcter nacional i internacional. Destacar que l'any 2006 va obtenir el Premi Universitari AECC per la tesi "Modelització dels efectes creuats de les promocions” i l'any 2013 l'Associació Espanyola de Màrqueting Acadèmic i Professional (AEMARK) va decidir atorgar una Menció honorífica al seu article d'investigació en màrqueting "Cross-Category Demand Effects of Price Promotions”.