PUBLICACIONS EN REVISTES (DESTACADES)
-
Títol: Brand strategy scope and advertising spending: the more the better?
Autors: Sellers-Rubio, R.; Calderón-Martínez, A.
Revistes: Tourism Economics
Volum: 27
Pàgines: 70 - 85
Data: 2021
ISSN: 1354-8166
DOI: http://dx.doi.org/10.1177/1354816619882135
-
Títol: Consumption Threshold at Which Virtue Products Become Vice Products: The Case of Beer
Autors: Ruiz-Conde, E.; Mas-Ruiz, F.; Parreño-Selva, J.
Revistes: Foods
Volum: 10
Pàgines: 1 - 15
Data: 2021
ISSN: 2304-8158
DOI: https://doi.org/10.3390/foods10081688
-
Títol: Strategic group influence on entry mode choices in foreign markets
Autors: Mas-Ruiz, F.; Ruiz-Conde, E.; Calderón-Martínez, A.
Revistes: International Business Review
Volum: 27
Pàgines: 1259 - 1269
Data: 2018
ISSN: 0969-5931
DOI: https://doi.org/10.1016/j.ibusrev.2018.05.007
-
Títol: The effects of price promotion on relative virtue and vice food products
Autors: Parreño-Selva, J.; Mas-Ruiz, F.; Ruiz-Conde, E.
Revistes: International Food and Agribusiness Management Review (Online)
Volum: 20
Pàgines: 637 - 654
Data: 2017
ISSN: 1559-2448
DOI: http://dx.doi.org/10.22434/IFAMR2016.0109
-
Títol: Leading emerging markets: capturing and diffusingscientific knowledge through research-orientedrepositories
Autors: Calderón-Martínez, A.; Ruiz-Conde, E.
Revistes: Scientometrics
Volum: 104
Pàgines: 907 - 930
Data: 2015
ISSN: 0138-9130
DOI: http://dx.doi.org/10.1007/s11192-015-1603-9
-
Títol: Competitive diffusion of new prescription drugs: The role of pharmaceutical marketing investment
Autors: Ruiz-Conde, E.; , Wieringa, J.E.; , Leeflang P.S.H.
Revistes: Technological Forecasting and Social Change
Volum: 88
Pàgines: 49 - 63
Data: 2014
ISSN: 0040-1625
DOI: HTTP://DX.DOI.ORG/10.1016/J.TECHFORE.2014.06.006
-
Títol: University institutional repositories: competitive environment and their role as communication media of scientific knowledge
Autors: Ruiz-Conde, E.; Calderón-Martínez, A.
Revistes: Scientometrics
Volum: 2
Pàgines: 1283 - 1299
Data: 2014
ISSN: 0138-9130
DOI: http://dx.doi.org/10.1007/s11192-013-1159-5
-
Títol: Participación y visibilidad web de los repositorios digitales universitarios en el contexto europeo /The Participation and Web Visibility of University Digital Repositories in the European Context
Autors: Calderón-Martínez, A.; Ruiz-Conde, E.
Revistes: Comunicar, Revista de Medios de Comunicación y Educación
Volum: 40
Pàgines: 193 - 201
Data: 2013
ISSN: 1134-3478
DOI: http://dx.doi.org/10.3916/C40-2013-03-10
-
Títol: Cross-category demand effects of price promotions
Autors: Parreño-Selva, J.; , Peter S.H. Leeflang; , Josefa Parreño-Selva
Revistes: Journal of the Academy of Marketing Science
Volum: 40
Pàgines: 572 - 586
Data: 2012
ISSN: 0092-0703
-
Títol: Efecto de las promociones del precio sobre la venta de productos no promocionados: Papel moderador del tipo de visita del cliente.
Autors: Parreño-Selva, J.; , Leeflang, P.S.H. Van Doorn, J.
Revistes: Revista Española de Investigación de Marketing ESIC
Volum: 13
Pàgines: 73 - 90
Data: 2009
ISSN: 1138-1442
LLIBRES PUBLICATS (DESTACATS)
-
Títol: Dirección de marketing: Variables comerciales (2ª edición)
Autors: Ruiz-Conde, E.; Parreño-Selva, J.
Editorial: ECU
Data: 2015
ISBN: 978-84-16479-34-4
-
Títol: Dirección de marketing: variables comerciales
Autors: Ruiz-Conde, E.; Parreño-Selva, J.
Editorial: Editorial ECU
Data: 2012
ISBN: 978-84-15613-52-7
-
Títol: Dirección comercial: los instrumentos del marketing [EBOOK]
Autors: Parreño-Selva, J.; Ruiz-Conde, E.; Casado-Díaz, A.B.
Editorial: Editorial ECU
Data: 2011
ISBN: 9788499486154
-
Títol: DIRECCIÓN COMERCIAL. Los instrumentos del marketing. 3ª Edición revisada
Autors: Parreño-Selva, J.; Ruiz-Conde, E.; Casado-Díaz, A.B.
Editorial: ECU
Data: 2006
ISBN: 84-8454-430-3
-
Títol: Modeling Innovation Diffusion Patterns
Autors: Ruiz-Conde, E.
Editorial: Labyrint publication
Data: 2004
ISBN: 90-5335-041-1
-
Títol: DIRECCION COMERCIAL. Los instrumentos del marketing. 2ª Edición.
Autors: Parreño-Selva, J.; Ruiz-Conde, E.; Casado-Díaz, A.B.
Editorial: ECU
Data: 2003
ISBN: 84-8454-284-X
-
Títol: DIRECCION COMERCIAL. Los instrumentos del marketing.
Autors: Parreño-Selva, J.; Ruiz-Conde, E.; Casado-Díaz, A.B.
Editorial: ECU
Data: 2001
ISBN: 84-8454-073-1
CAPÍTOLS DE LLIBRE PUBLICATS (DESTACATS)
-
Títol del capítol: ¿Aprendiendo a arriesgar? Estrategias de respuesta a exámenes tipo test a lo largo de la trayectoria académica según el género
Autors: Martínez-Navarro, J.; Sellers-Rubio, R.; Casado-Díaz, A.B.; Calderón-Martínez, A.
Editorial: Instituto de Ciencias de la Educación (ICE) de la Universidad de Alicante
Pàgines: 1009 - 1025
Data: 2022
ISBN:
Títol del llibre: Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria. Convocatoria 2021-22
-
Títol del capítol: Implantación de una aplicación web para la solicitud, gestión y seguimiento de Adaptaciones Curriculares
Autors: Fernández Gil, J.M.; Parreño-Selva, J.
Editorial: Universidad Viña del Mar (UVM)
Pàgines: 95 - 109
Data: 2020
ISBN:
Títol del llibre: Estrategias para la inclusión a través de la internacionalización
-
Títol del capítol: Modeling the Effects of Promotional Efforts on Aggregate Pharmaceutical Demand: What We Know and Challenges for the Future
Autors: , Wieringa, J.E.; , Osinga, E.C.; Ruiz-Conde, E.; , Leeflang P.S.H.; , Stern, P.
Editorial: Springer
Pàgines: 591 - 628
Data: 2014
ISBN:
Títol del llibre: Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry.International Series in Quantitative Marketing, Vol. 20
-
Títol del capítol: La imagen de las MDD: un análisis comparado
Autors: Calderón-Martínez, A.; Parreño-Selva, J.; , Parreño Selva, E; Ruiz-Conde, E.
Editorial: Lid Editorial Empresarial
Pàgines: 143 - 163
Data: 2012
ISBN:
Títol del llibre: Rebelión en las marcas
-
Títol del capítol: Una propuesta teórica del efecto de las promociones de precio sobre las ventas de productos de virtud y vicio.
Autors: Mas-Ruiz, F.; Parreño-Selva, J.; Calderón-Martínez, A.
Editorial: Editorial KRK
Pàgines: 115 - 127
Data: 2012
ISBN:
Títol del llibre: Estrategias Multicanal en el Ámbito de la Distribución: Fabricante y Distribuidor Preocupados por Ofrecer Nuevas Experiencias de Compra Diferenciadas
-
Títol del capítol: Marketing Models and Spain
Autors: Parreño-Selva, J.; Ruiz-Conde, E.; Mas-Ruiz, F.; , Mas-Ruiz, F.J.
Editorial: Rijksuniversiteit Groningen
Pàgines: 183 - 192
Data: 2011
ISBN:
Títol del llibre: Liber Amicorum in honor of Peter S.H. Leeflang
-
Títol del capítol: Una propuesta de modelización del efecto de las promociones de precio sobre las ventas de productos light y regulares
Autors: Parreño-Selva, J.; Mas-Ruiz, F.; , Mas-Ruiz, F.J.; Calderón-Martínez, A.; Ruiz-Conde, E.
Editorial: Editorial de la Fundación Ramón Areces
Pàgines: 179 - 190
Data: 2011
ISBN:
Títol del llibre: Estrategias competitivas en canales de distribución comercial tradicional versus on-line
-
Títol del capítol: Red social B-Learning (RBLUA)
Autors: , Martínez, F.M.; , Rodríguez, M.J.; , Provencio, H.; , Mondragón, J.; , Rico, J.R.; , Ferreiro, J.I.; , Iglesias, M.; Albaladejo-Blázquez, N.; , Albaladejo, A.; de Fez, D.; , Viqueira, V; , García, J.T.; Fernández-Pascual, M.D.; Ruiz-Conde, E.; Fuster, B.; Parreño-Selva, J.; Jareño Ruiz, D.; , SEPULCRE GONZALEZ, SILVIA; Perales, E.; Chorro, E.
Editorial: UNIVERSIDAD DE ALICANTE
Pàgines: 1769 - 1790
Data: 2010
ISBN:
Títol del llibre: Comunidad investigadora del programa de redes: proyectos y resultados
RUA: http://hdl.handle.net/10045/19882
-
Títol del capítol: Desarrollo de las guías docentes para Tercer Curso de la Licenciatura en Administración y Dirección de Empresas (ADE)
Autors: Sarasa, J.; Ayela, R.; , Martínez, J.A.; Denia, A.; Bañón Calatrava, C.; Ruiz-Conde, E.; , Ayela, R.M.; , Bañón, C.; MARTINEZ AZUAR, J.A.; , Calderón, P.A; , Mas, F.J.; , Parreño, J.; , Ruiz, M.E.; , Vaca, M.; , Pascual, A.; , Dominguez, E.
Editorial: Editorial Marfil
Pàgines: 195 - 217
Data: 2009
ISBN:
Títol del llibre: Propuestas de diseño, desarrollo e innovaciones curriculares y metodología en el EEES
RUA: http://hdl.handle.net/10045/13199
-
Títol del capítol: Las decisiones de marketing
Autors: Calderón-Martínez, A.; Parreño-Selva, J.; Ruiz-Conde, E.
Editorial: Editorial Santillana
Pàgines: -
Data: 2004
ISBN:
Títol del llibre: Dirección Comercial y Marketing
COMUNICACIONS A CONGRESSOS (DESTACADES)
-
Títol: Análisis de la eficiencia de la inversión publicitaria de las cadenas hoteleras
Autors: Sellers-Rubio, R.; Calderón-Martínez, A.
Tipus de participació:
Ponencia
Nom del congrés: XXXI Edición del Congreso Internacional de Marketing (AEMARK)
Tipus d'esdeveniment: Europeo
Ciutat de celebració:
Data de celebració: 11/09/2019
-
Títol: Listen All: Democratizando el uso del reconocimiento de voz como herramienta de integración para personas con discapacidad auditiva
Autors: Parreño-Selva, J.; , A. Cantó Pérez; Fernández Gil, J.M.
Tipus de participació:
Ponencia
Nom del congrés: IV Congreso Internacional Universidad y Discapacidad (CIUD)
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: MADRID (ALMERÍA)
Data de celebració: 15/11/2018
-
Títol: Tecnologías para una Educación Inclusiva. Equipo del Proyecto MUSE
Autors: Parreño-Selva, J.
Tipus de participació:
Ponencia
Nom del congrés: Conferencia Internacional Final: Desafío 2020: Cómo lograr los objetivos sostenibles de la ONU para una educación inclusiva
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: Viña del Mar
(CHILE)
Data de celebració: 31/08/2018
-
Títol: El efecto de las promociones sobre el beneficio de la cesta de compra de los clientes: El papel moderador del tipo de visita a la tienda
Autors: Parreño-Selva, J.
Tipus de participació:
Ponencia
Nom del congrés: Décima Sexta Conferencia Iberoamericana en Sistemas, Cibernética e Informática
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: Orlando, Florida
(ESTADOS UNIDOS DE AMÉRICA)
Data de celebració: 08/07/2017
-
Títol: Foreign entry mode choices: imitation behavior of strategic group members
Autors: Ruiz-Conde, E.; Mas-Ruiz, F.; Calderón-Martínez, A.
Tipus de participació:
Ponencia
Nom del congrés: 46th Annual Conference `Leaving Footprints¿
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: Groningen
(PAÍSES BAJOS (parte europea))
Data de celebració: 23/05/2017
-
Títol: Innovación en Tecnologías Accesibles: Ability Connect
Autors: Parreño-Selva, J.; , Fernández Gil, J. M.
Tipus de participació:
Ponencia
Nom del congrés: III Congreso Internacional Universidad y Discapacidad
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: MADRID (ALMERÍA)
Data de celebració: 10/11/2016
-
Títol: Foreign Entry Mode Choices are Interdependent: Imitation Behavior of Strategic Group Members
Autors: Ruiz-Conde, E.; Mas-Ruiz, F.; Calderón-Martínez, A.
Tipus de participació:
Ponencia
Nom del congrés: 2016 ICBTS
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: Boston
(ESTADOS UNIDOS DE AMÉRICA)
Data de celebració: 30/06/2016
-
Títol: External Legitimacy in the Foreign Entry Mode
Autors: Ruiz-Conde, E.; Mas-Ruiz, F.; Calderón-Martínez, A.
Tipus de participació:
Ponencia
Nom del congrés: 14th ed
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: Dubai
(EMIRATOS ÁRABES UNIDOS (Abu Dabi, Dubai,)
Data de celebració: 24/06/2016
-
Títol: Peer-Review: Overconfidence Bias in a Conference Setting
Autors: Ruiz-Conde, E.; Mas-Ruiz, F.; Calderón-Martínez, A.
Tipus de participació:
Ponencia
Nom del congrés: 10th edition
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: The Chinese University of Hong Kong
(HONG-KONG)
Data de celebració: 17/07/2013
-
Títol: POSITIONING OF THE WORLD TOP50 UNIVERSITY INSTITUTIONAL REPOSITORIES
Autors: Ruiz-Conde, E.; Calderón-Martínez, A.
Tipus de participació:
Ponencia
Nom del congrés: 41st EMAC Conference
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: Lisboa
(PORTUGAL)
Data de celebració: 22/05/2012