Luis Moreno-Izquierdo és professor titular de la Universitat d'Alacant (Departament d'Anàlisi Econòmica Aplicada) i director del Grup de recerca en economia de la innovació i de la intel·ligència artificial (ECO-IA).
Des de la publicació de la seva tesi doctoral, s'ha especialitzat en l'anàlisi de l'Economia de la Innovació i la transformació digital. Ha publicat nombrosos articles científics i capítols de llibre en les editorials més prestigioses, aplicant els seus coneixements sobre el sector turístic, el transport, l'educació o la macroeconomia i la geopolítica. Entre les seves obres destacades es troba el llibre "Europa frente a EE.UU. y China. Prevenir el declive en la era de la IA".
Ha participat en diverses desenes de projectes de recerca, tant competitius de caràcter europeu, nacional i regional, com en col·laboració amb institucions i empreses. D'ells destaca la direcció del projecte de formació oberta de la Universitat d'Alacant “UniMOOC”, sota mecenatge de Google i Banc Santander, i que va superar els 500.000 usuaris registrats de més de cent països.
Luis Moreno-Izquierdo és professor titular de la Universitat d'Alacant (Departament d'Anàlisi Econòmica Aplicada) i director del Grup de recerca en economia de la innovació i de la intel·ligència artificial (ECO-IA).
Des de la publicació de la seva tesi doctoral, s'ha especialitzat en l'anàlisi de l'Economia de la Innovació i la transformació digital. Ha publicat nombrosos articles científics i capítols de llibre en les editorials més prestigioses, aplicant els seus coneixements sobre el sector turístic, el transport, l'educació o la macroeconomia i la geopolítica. Entre les seves obres destacades es troba el llibre "Europa frente a EE.UU. y China. Prevenir el declive en la era de la IA".
Ha participat en diverses desenes de projectes de recerca, tant competitius de caràcter europeu, nacional i regional, com en col·laboració amb institucions i empreses. D'ells destaca la direcció del projecte de formació oberta de la Universitat d'Alacant “UniMOOC”, sota mecenatge de Google i Banc Santander, i que va superar els 500.000 usuaris registrats de més de cent països.