Luis Moreno-Izquierdo és catedràtic en economia aplicada en la Universitat d'Alacant (Departament d'Anàlisi Econòmica Aplicada) i director del Grup d'investigació en economia de la innovació i de la intel·ligència artificial (ECO-IA).
Des de la publicació de la seua tesi doctoral, s'ha especialitzat en l'anàlisi de l'Economia de la Innovació i la transformació digital. Ha publicat nombrosos articles científics i capítols de llibre en les editorials més prestigioses, aplicant els seus coneixements sobre el sector turístic, el transport, l'educació o la macroeconomia i la geopolítica. Entre les seues obres destacades es troba el llibre "Europa enfront dels EUA i la Xina. Prevenir el declivi en l'era de la IA".
Ha participat en diverses desenes de projectes d'investigació, tant competitius de caràcter europeu, nacional i regional, com en col·laboració amb institucions i empreses. D'ells destaca la direcció del projecte de formació oberta de la Universitat d'Alacant “UniMOOC”, sota mecenatge de Google i Banc Santander, i que va superar els 500.000 usuaris registrats de més de cent països.
Luis Moreno-Izquierdo és catedràtic en economia aplicada en la Universitat d'Alacant (Departament d'Anàlisi Econòmica Aplicada) i director del Grup d'investigació en economia de la innovació i de la intel·ligència artificial (ECO-IA).
Des de la publicació de la seua tesi doctoral, s'ha especialitzat en l'anàlisi de l'Economia de la Innovació i la transformació digital. Ha publicat nombrosos articles científics i capítols de llibre en les editorials més prestigioses, aplicant els seus coneixements sobre el sector turístic, el transport, l'educació o la macroeconomia i la geopolítica. Entre les seues obres destacades es troba el llibre "Europa enfront dels EUA i la Xina. Prevenir el declivi en l'era de la IA".
Ha participat en diverses desenes de projectes d'investigació, tant competitius de caràcter europeu, nacional i regional, com en col·laboració amb institucions i empreses. D'ells destaca la direcció del projecte de formació oberta de la Universitat d'Alacant “UniMOOC”, sota mecenatge de Google i Banc Santander, i que va superar els 500.000 usuaris registrats de més de cent països.