Doctor en Ciències de la Informació per la Universitat Cardenal Herrera CEU de València - Tesi: “Sistemes i processos de Comunicació Organizacional en les empreses franquiciadores: creació d'un model d'optimització de l'eficàcia”. (2005)
Llicenciat en Ciències de la Informació. Especialitat: Publicitat i Relacions Públiques.Universitat Politècnica de València (1995)
A la Universitat d'Alacant:
Professor des del curs 2001-02, Imparteix/ ha impartit les Assignatures Troncals:
- Anàlisi i Expressió en Comunicació i Informació Escrites, de 1er Curs.
- Sistemes i Processos en Publicitat i Relacions Públiques, deº 4 Curs, ambdues de la Llicenciatura/Grau de Publicitat i Relacions Públiques.
-Planificació Estratègica de la Comunicació, assignatura del Master Oficial en Comunicació i Indústries Creatives.
En la Universitat Politècnica de València, és professor de l'Assignatura: Franquícies i Marques Esportives, del Mòdul Màrqueting i Comunicació Esportiva, en el Master en Gestió i Administració d'Entitats Esportives.
Estades en altres universitats:
1- Universitat de Playa Ancha, Valparaíso, Chile.
Estada de Docència / Recerca. Beca predoctoral de l'Agència Espanyola de Cooperació Internacional, AECI. Àrea: Comunicació Organizacional i Institucional (3 mesos).
2- Escola Nacional de Relacions Públiques - Santiago de Chile i Viña del Mar (Chile). Professor conferenciant convidat en ambdues seus de l'Escola Nacional.
3- Universitat Autònoma de Mèxic (2011). Estada de Docència i Recerca en la Facultat de Contaduría i Administració, en la Divisió de Tercer Cicle i Recerca. Mèxic DF, (Mèxic).
4- The Califòrnia State University (Sonoma). Estada de docència i recerca convidat pels departaments de Comunicació Social i Sociologia. Sonoma County, Califòrnia, USA.
Articles i conferències
Ha publicat articles en revistes especialitzades i portals web sobre franquícia i a revistes acadèmiques.
Premis de recerca:
Premi Nacional de Franquícia al millor treball d'anàlisi i recerca. (Saló Internacional de la Franquícia i Associació Espanyola de Franquiciadores, AEF).
Experiència Professional:
Director del Departament de Màrqueting i Comunicació de l'empresa franquiciadora Edicurs (Computer Aided Education) (1995-2001).
Director del Departament de Comunicació en la consultora Grupo Alameda (2001-2003).
Doctor en Ciències de la Informació per la Universitat Cardenal Herrera CEU de València - Tesi: “Sistemes i processos de Comunicació Organizacional en les empreses franquiciadores: creació d'un model d'optimització de l'eficàcia”. (2005)
Llicenciat en Ciències de la Informació. Especialitat: Publicitat i Relacions Públiques.Universitat Politècnica de València (1995)
A la Universitat d'Alacant:
Professor des del curs 2001-02, Imparteix/ ha impartit les Assignatures Troncals:
- Anàlisi i Expressió en Comunicació i Informació Escrites, de 1er Curs.
- Sistemes i Processos en Publicitat i Relacions Públiques, deº 4 Curs, ambdues de la Llicenciatura/Grau de Publicitat i Relacions Públiques.
-Planificació Estratègica de la Comunicació, assignatura del Master Oficial en Comunicació i Indústries Creatives.
En la Universitat Politècnica de València, és professor de l'Assignatura: Franquícies i Marques Esportives, del Mòdul Màrqueting i Comunicació Esportiva, en el Master en Gestió i Administració d'Entitats Esportives.
Estades en altres universitats:
1- Universitat de Playa Ancha, Valparaíso, Chile.
Estada de Docència / Recerca. Beca predoctoral de l'Agència Espanyola de Cooperació Internacional, AECI. Àrea: Comunicació Organizacional i Institucional (3 mesos).
2- Escola Nacional de Relacions Públiques - Santiago de Chile i Viña del Mar (Chile). Professor conferenciant convidat en ambdues seus de l'Escola Nacional.
3- Universitat Autònoma de Mèxic (2011). Estada de Docència i Recerca en la Facultat de Contaduría i Administració, en la Divisió de Tercer Cicle i Recerca. Mèxic DF, (Mèxic).
4- The Califòrnia State University (Sonoma). Estada de docència i recerca convidat pels departaments de Comunicació Social i Sociologia. Sonoma County, Califòrnia, USA.
Articles i conferències
Ha publicat articles en revistes especialitzades i portals web sobre franquícia i a revistes acadèmiques.
Premis de recerca:
Premi Nacional de Franquícia al millor treball d'anàlisi i recerca. (Saló Internacional de la Franquícia i Associació Espanyola de Franquiciadores, AEF).
Experiència Professional:
Director del Departament de Màrqueting i Comunicació de l'empresa franquiciadora Edicurs (Computer Aided Education) (1995-2001).
Director del Departament de Comunicació en la consultora Grupo Alameda (2001-2003).