Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Curriculum breve
  MARTINEZ MACIA, DOMINGO

Curriculum breu
MARTINEZ MACIA, DOMINGO
MARTINEZ MACIA, DOMINGO
RUA

Dades personals

Correu:
Telèfon:
Sense dades.
Ubicació:

Situació professional actual

Plaça:
PROFESSOR/A ASSOCIAT/ADA
Dep.:
Instituts:
Sense dades.
Grups:

Formació acadèmica

  • Máster en Dirección de Recursos Humanos
    Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing ESIC Valencia (21/04/1994)
  • Licenciatura en Psicología
    Universitat de València (30/06/1992)
  • 305D Desarrollo Humano y Psicología de la Educación
    Universitat de València (01/01/0001)

Domingo és un psicòleg especialitzat en educació inclusiva, tecnologia educativa i atenció a la diversitat en l’àmbit universitari. Graduat en Psicologia per la Universitat de València, ha complementat la seva formació amb un Màster en Direcció de Recursos Humans i nombrosos cursos en tecnologia aplicada i accessibilitat. Al llarg de la seva carrera, ha combinat la docència, la recerca i la participació en projectes centrats a millorar l’accés a l’educació superior per a persones amb discapacitat.

Des de l’any 2001, treballa a la Universitat d’Alacant com a tècnic, desenvolupant un paper crucial en l’assessorament psicològic, psicoeducatiu i vocacional dels estudiants, especialment d’aquells amb discapacitats físiques, sensorials o psíquiques. També col·labora estretament amb el professorat universitari en la implementació d’adaptacions curriculars i metodologies inclusives.

En l’àmbit de la docència, Domingo ha impartit tallers, cursos i seminaris dirigits a universitaris, professors i professionals, tractant temes com ara tècniques d’estudi, planificació acadèmica i ús de tecnologies accessibles. La seva tasca educativa inclou també la creació de materials didàctics i la participació en projectes orientats a la integració tecnològica en l’ensenyament.

Domingo és un destacat investigador amb contribucions en projectes europeus com TEMPUS, HORIZON i ERASMUS, centrats en la inclusió de persones amb discapacitat a l’educació superior. La seva feina ha estat publicada en llibres i revistes especialitzades, especialment en el desenvolupament de recursos educatius accessibles i estratègies de suport inclusiu.

Amb un enfocament humanista i tecnològic, la seva trajectòria reflecteix un compromís profund amb la igualtat d’oportunitats i la construcció d’entorns educatius més inclusius.