Llicenciada en Biologia, amb orientació al mig ambient, en la Universitat d'Alacant. Màster en Educació Ambiental per l'Institut d'Investigacions Ecològiques i doctoranda en el programa de doctorat Investigació Educativa de la Universitat d'Alacant.
Professionalment es dedica a la Comunicació i Educació Ambiental, posant en pràctica per a empreses i institucions programes educatius relacionats amb els ODS, especialment: consum responsable, residus, aigua, canvi climàtic, pèrdua de biodiversitat i protecció d'ecosistemes marins i terrestres (ODS 6,7, 11,12, 13, 14 i 15). Organitza i realitza xarrades de divulgació sobre l'Agenda 2030 i pertany a moviments mediambientals locals i nacionals.
Des de l'any 2012 és Professora associada en el Departament de Didàctica General i Didàctiques Específiques de la Universitat d'Alacant, en l'àrea de Didàctica de les Ciències Experimentals.
Professora de les assignatures de didàctica de les ciències experimentals en la Universitat d'Alacant en els últims vuit anys, impartint assignatures en el Grau en Maestro en Educació Infantil i en el Màster en Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes (especialitat de Biologia i Geologia).
Ha participat en un total de 9 projectes d'innovació docent de la Universitat d'Alacant. És autora d'un total de 21 articles i/o comunicacions publicats en revistes científiques i/o de divulgació científica. També, autora d'un total de 5 capítols de llibre.
Actualment, les principals línies d'investigació es basen en l'ensenyament de les ciències a través de la indagació en l'educació infantil, primària i secundària, així com en la formació en actiu de mestres d'infantil, primària i professors de secundària. També en les seues línies de treball inclou l'Agenda 2030 i els ODS, així comoel aprenentatge-servei com a eina d'acció en l'alumnat universitari.
Llicenciada en Biologia, amb orientació al mig ambient, en la Universitat d'Alacant. Màster en Educació Ambiental per l'Institut d'Investigacions Ecològiques i doctoranda en el programa de doctorat Investigació Educativa de la Universitat d'Alacant.
Professionalment es dedica a la Comunicació i Educació Ambiental, posant en pràctica per a empreses i institucions programes educatius relacionats amb els ODS, especialment: consum responsable, residus, aigua, canvi climàtic, pèrdua de biodiversitat i protecció d'ecosistemes marins i terrestres (ODS 6,7, 11,12, 13, 14 i 15). Organitza i realitza xarrades de divulgació sobre l'Agenda 2030 i pertany a moviments mediambientals locals i nacionals.
Des de l'any 2012 és Professora associada en el Departament de Didàctica General i Didàctiques Específiques de la Universitat d'Alacant, en l'àrea de Didàctica de les Ciències Experimentals.
Professora de les assignatures de didàctica de les ciències experimentals en la Universitat d'Alacant en els últims vuit anys, impartint assignatures en el Grau en Maestro en Educació Infantil i en el Màster en Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes (especialitat de Biologia i Geologia).
Ha participat en un total de 9 projectes d'innovació docent de la Universitat d'Alacant. És autora d'un total de 21 articles i/o comunicacions publicats en revistes científiques i/o de divulgació científica. També, autora d'un total de 5 capítols de llibre.
Actualment, les principals línies d'investigació es basen en l'ensenyament de les ciències a través de la indagació en l'educació infantil, primària i secundària, així com en la formació en actiu de mestres d'infantil, primària i professors de secundària. També en les seues línies de treball inclou l'Agenda 2030 i els ODS, així comoel aprenentatge-servei com a eina d'acció en l'alumnat universitari.