Inés Leal Rico, llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Complutense de Madrid, amb un Màster oficial en Societat de la Informació i el Coneixement de la UOC, exerceix com a professional en el camp de la comunicació. Des de 2018, ha treballat com a Professora Associada al Departament de Comunicació i Psicologia Social de la UA, impartint classes de Estratègia Creativa i Conceptualització en el grau de Publicitat i Relacions Públiques, Publicitat i Relacions Públiques en Turisme pel grau de turisme, i Planificació Estratègica de la Comunicació al Màster en Comunicació i Indústries Creatives de la UA (Comincrea).
La seua diversa experiència professional inclou rols tant en el sector corporatiu, col·laborant en el departament de comunicació del anunciador, com de forma independent com a professional freelance en el camp de la comunicació social.
En la seua tesi doctoral, investiga la contrapublicitat com a fenomen comunicatiu, explorant la relació entre les audiències activistes i les subcultures associades al moviment contra les marques. El seu enfocament es caracteritza per l'aplicació pràctica del coneixement teòric, buscant sempre aprendre i evolucionar en el dinàmic camp de la comunicació i el seu impacte social.
Inés Leal Rico, llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Complutense de Madrid, amb un Màster oficial en Societat de la Informació i el Coneixement de la UOC, exerceix com a professional en el camp de la comunicació. Des de 2018, ha treballat com a Professora Associada al Departament de Comunicació i Psicologia Social de la UA, impartint classes de Estratègia Creativa i Conceptualització en el grau de Publicitat i Relacions Públiques, Publicitat i Relacions Públiques en Turisme pel grau de turisme, i Planificació Estratègica de la Comunicació al Màster en Comunicació i Indústries Creatives de la UA (Comincrea).
La seua diversa experiència professional inclou rols tant en el sector corporatiu, col·laborant en el departament de comunicació del anunciador, com de forma independent com a professional freelance en el camp de la comunicació social.
En la seua tesi doctoral, investiga la contrapublicitat com a fenomen comunicatiu, explorant la relació entre les audiències activistes i les subcultures associades al moviment contra les marques. El seu enfocament es caracteritza per l'aplicació pràctica del coneixement teòric, buscant sempre aprendre i evolucionar en el dinàmic camp de la comunicació i el seu impacte social.