Doctora Internacional per la Universitat d’Alacant (2024), Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Complutense de Madrid (2004) i Màster en Societat de la Informació i el Coneixement per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) (2009).
Des de 2018, desenvolupa la seua tasca docent en el Departament de Comunicació, primer com a professora associada (2018–2025) i, des de 2025, com a Professora Ajudant Doctora. Imparteix assignatures en el Grau en Publicitat i Relacions Públiques, el Grau en Turisme i el Màster en Comunicació i Indústries Creatives (Comincrea), en àrees relacionades amb la comunicació, el disseny estratègic i la innovació en mitjans i continguts.
La seua trajectòria professional s’ha centrat en l’àmbit de la comunicació corporativa, exercint funcions com a tècnica de comunicació en diverses organitzacions, on ha gestionat estratègies comunicatives, relacions amb els mitjans i desenvolupament de continguts. A més, ha treballat de manera independent com a consultora i professional freelance, especialitzant-se en projectes de comunicació social, campanyes amb enfocament social i cultural, i assessorament a entitats del tercer sector.
Doctora Internacional per la Universitat d’Alacant (2024), Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Complutense de Madrid (2004) i Màster en Societat de la Informació i el Coneixement per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) (2009).
Des de 2018, desenvolupa la seua tasca docent en el Departament de Comunicació, primer com a professora associada (2018–2025) i, des de 2025, com a Professora Ajudant Doctora. Imparteix assignatures en el Grau en Publicitat i Relacions Públiques, el Grau en Turisme i el Màster en Comunicació i Indústries Creatives (Comincrea), en àrees relacionades amb la comunicació, el disseny estratègic i la innovació en mitjans i continguts.
La seua trajectòria professional s’ha centrat en l’àmbit de la comunicació corporativa, exercint funcions com a tècnica de comunicació en diverses organitzacions, on ha gestionat estratègies comunicatives, relacions amb els mitjans i desenvolupament de continguts. A més, ha treballat de manera independent com a consultora i professional freelance, especialitzant-se en projectes de comunicació social, campanyes amb enfocament social i cultural, i assessorament a entitats del tercer sector.