Marcos Jesús Iglesias Martínez és doctor en Investigació Educativa, Desenvolupament Curricular i Professional per la Universitat d'Alacant, amb premi extraordinari. Actualment és professor Titular d'Universitat de Didàctica i Organització Escolar de la Facultat d'Educació de la Universitat d'Alacant (Espanya). En diverses edicions ha obtingut el premi a l'excel·lència docent en el programa DOCENTIA-UA. És coordinador de Grau de l'assignatura Pràcticum en el Grau de Maestro/a en Educació Infantil. És Director del Grup d'Investigació Qualitativa en Educació, Docència i Aprenentatge (GICEDA) i membre de l'Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere. A nivell europeu ha sigut membre de Center for Qualitative Psychology (University of Tübingen, Alemanya). Així mateix, és professor responsable de la línia de Formació del Professorat i Aprenentatge del programa de Doctorat en Investigació Educativa. Ha sigut subcoordinador del Programa de Xarxes de Docència Universitària en l'Institut de Ciències de l'Educació de la Universitat d'Alacant.
Les seues línies d'investigació estan orientades a la formació inicial i desenvolupament professional docent, dissenys dels processos educatius, gènere, mobilitat estudiantil i docent, Educació Superior i investigació qualitativa en educació. Ha publicat en diferents revistes nacionals i internacionals en el camp de Ciències de l'Educació i participa habitualment com a revisor en diferents revistes que la seua temàtica d'investigació és el desenvolupament professional docent. Ha dirigit diverses tesis doctorals sobre formació del professorat amb enfocament qualitatiu. Així mateix, ha sigut col·laborador, coordinador i investigador principal en diversos projectes d'investigació i innovació docent.
Marcos Jesús Iglesias Martínez és doctor en Investigació Educativa, Desenvolupament Curricular i Professional per la Universitat d'Alacant, amb premi extraordinari. Actualment és professor Titular d'Universitat de Didàctica i Organització Escolar de la Facultat d'Educació de la Universitat d'Alacant (Espanya). En diverses edicions ha obtingut el premi a l'excel·lència docent en el programa DOCENTIA-UA. És coordinador de Grau de l'assignatura Pràcticum en el Grau de Maestro/a en Educació Infantil. És Director del Grup d'Investigació Qualitativa en Educació, Docència i Aprenentatge (GICEDA) i membre de l'Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere. A nivell europeu ha sigut membre de Center for Qualitative Psychology (University of Tübingen, Alemanya). Així mateix, és professor responsable de la línia de Formació del Professorat i Aprenentatge del programa de Doctorat en Investigació Educativa. Ha sigut subcoordinador del Programa de Xarxes de Docència Universitària en l'Institut de Ciències de l'Educació de la Universitat d'Alacant.
Les seues línies d'investigació estan orientades a la formació inicial i desenvolupament professional docent, dissenys dels processos educatius, gènere, mobilitat estudiantil i docent, Educació Superior i investigació qualitativa en educació. Ha publicat en diferents revistes nacionals i internacionals en el camp de Ciències de l'Educació i participa habitualment com a revisor en diferents revistes que la seua temàtica d'investigació és el desenvolupament professional docent. Ha dirigit diverses tesis doctorals sobre formació del professorat amb enfocament qualitatiu. Així mateix, ha sigut col·laborador, coordinador i investigador principal en diversos projectes d'investigació i innovació docent.