Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Curriculum breve
  IGLESIAS GARCÍA, MAR

Curriculum breu
Iglesias García, Mar

Dades personals

Correu:
Telèfon:
+34 965903400 x 3360
Ubicació:

Situació professional actual

Formació acadèmica

  • Programa doctoral de Bienestar social y desigualdades
    Universidad de Alicante (01/10/2010)
  • Doctora per la Universitat d`Alacant
    Facultat de CC. Ecomòmiques (01/10/2010)
  • DOCTORADO EN BIENESTAR SOCIAL Y DESIGUALDADES
    Centro de Estudios de Doctorado y Posgrado (01/10/2010)
  • Diploma de Estudios Avanzados DEA. Suficiencia investigadora de Doctorado. Nota: Sobresaliente (9,5)
    Dep. Sociología II de la Universidad de Alicante (18/09/2003)
  • Licenciada en Ciencias de la Información. Periodismo
    Universidad Complutense de Madrid (04/03/1999)
  • Cursos de Doctorado Programa "Bienestar Social y Desigualdades"
    Dep. Sociología II de la Universidad de Alicante (01/01/0001)

Mar Iglesias García és llicenciada en Ciències de la Informació (Periodisme) per la Universitat Complutense de Madrid, Doctora per la Universitat d'Alacant i Especialista Universitària en Aplicacions Educatives de les Tecnologies de la Informació.

En l'actualitat és professora Contractada Doctora de el Departament de Comunicació i Psicologia Social de la UA.

Al llarg de 10 anys va treballar en la Ràdio Autonòmica Valenciana (Ràdio Nou) i va col·laborar en diverses publicacions com Expansión, Diario Médico, Gaceta Universitaria i El Periódico, entre d'altres. Ha treballat al ciberdiari Vilaweb Alacant, des de 1997 fins al 2010, i dirigeix el ciberdiari ComunicandoUA elaborat pels alumnes de Publicitat de la Universitat d'Alacant. Entre 20215 i 2020 ha estat Vicerectora Adjunta de Promoció Cultural i Lingüística, al Vicerectorat de Cultura, Esports i Llengües de la Universitat d'Alacant.

Va ser presidenta de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació CVMCv(des del 8 de gener de 2021 fins l'abril de 2023), membre y vicepresidenta del Consell Rector de la CVMC (des del 26 d'octubre del 2016), À Punt Mèdia.

La seva principal línia d'investigació és el ciberperiodisme, seguida de l'aplicació de les TIC a l'educació, així com la publicitat. Fruit d'l'interès per aquestes matèries són les seues aportacions en revistes de caràcter científic i la seua participació en diversos projectes de recerca que aborden aquestes temàtiques, i que es detallen en els diferents apartats de l'currículum acadèmic.