Professora Titular en el Departament de Comunicació i Psicologia Social de la Universitat d'Alacant, amb tres quinquennis docents i dos sexennis d'investigació. Imparteix les matèries “Deontologia de la Publicitat i les Relacions Públiques” i “Gestió de la Informació en Comunicació” en el Grau de Publicitat i RR.PP., a més de l'assignatura “Marc jurídic, autoregulació i ètica professional” en el Màster Universitari en Comunicació Digital.
Membre de l'Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere (IUIEG) de la Universitat d'Alacant, integrant del Grup d'Investigació “Investigació en Gènere” (IG) i membre del Grup d'Investigació “Comunicació i Societat del Coneixement” (COSOCO).
Les seues línies d’investigació principals inclouen qüestions com ara el gènere i la publicitat, el gènere i l’aculturació professional en els estudis de publicitat, l’ètica en el discurs i en el sistema publicitari i la deontologia professional en l’àmbit de la comunicació científica.
Ha dirigit i format part de projectes d'investigació competitius relacionats amb la publicitat sexista i la composició sexual dels departaments creatius, l'estructura laboral del sector publicitari amb enfocament de gènere, la construcció de la identitat sexual i la gestió de les desigualtats de gènere en les xarxes socials. En l'actualitat dirigeix els projectes d'investigació “La formació en competències de gènere per a la desconstrucció del sexisme publicitari en la pràctica professional: avanços i resistències en la universitat espanyola” (MICINN, PID2022-138329NB-I00) i “Gènere, docència i transferència de coneixement en els estudis de publicitat de la Comunitat Valenciana” (GVA, CIAICO/2022/112).
Ha format part de la xarxa d’innovació docent "Universitat, Docència, Gènere i Igualtat" i ha dirigit diversos equips d’investigació sobre docència universitària i la implementació de la docència amb perspectiva de gènere, l’estudi de referents femenins en publicitat, l’ètica professional, el gènere i l’aculturació professional en diferents matèries del grau en Publicitat i Relacions Públiques.
Ha realitzat una estada d'investigació postdoctoral en la Università degli Studi di Bologna (Programa José Castillejo) i ha sigut professora visitant en la Università Cattolica del Sacre Cuore di Milano.
Ha sigut secretària del Departament de Comunicació i Psicologia Social (2016-2017) i secretària acadèmica de l'IUIEG (2019-2023); des del 2023, és directora de l'Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere de la Universitat d'Alacant. Editora adjunta (2019-2023) i, des del 2023, directora de la revista Feminismo/s.
Professora Titular en el Departament de Comunicació i Psicologia Social de la Universitat d'Alacant, amb tres quinquennis docents i dos sexennis d'investigació. Imparteix les matèries “Deontologia de la Publicitat i les Relacions Públiques” i “Gestió de la Informació en Comunicació” en el Grau de Publicitat i RR.PP., a més de l'assignatura “Marc jurídic, autoregulació i ètica professional” en el Màster Universitari en Comunicació Digital.
Membre de l'Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere (IUIEG) de la Universitat d'Alacant, integrant del Grup d'Investigació “Investigació en Gènere” (IG) i membre del Grup d'Investigació “Comunicació i Societat del Coneixement” (COSOCO).
Les seues línies d’investigació principals inclouen qüestions com ara el gènere i la publicitat, el gènere i l’aculturació professional en els estudis de publicitat, l’ètica en el discurs i en el sistema publicitari i la deontologia professional en l’àmbit de la comunicació científica.
Ha dirigit i format part de projectes d'investigació competitius relacionats amb la publicitat sexista i la composició sexual dels departaments creatius, l'estructura laboral del sector publicitari amb enfocament de gènere, la construcció de la identitat sexual i la gestió de les desigualtats de gènere en les xarxes socials. En l'actualitat dirigeix els projectes d'investigació “La formació en competències de gènere per a la desconstrucció del sexisme publicitari en la pràctica professional: avanços i resistències en la universitat espanyola” (MICINN, PID2022-138329NB-I00) i “Gènere, docència i transferència de coneixement en els estudis de publicitat de la Comunitat Valenciana” (GVA, CIAICO/2022/112).
Ha format part de la xarxa d’innovació docent "Universitat, Docència, Gènere i Igualtat" i ha dirigit diversos equips d’investigació sobre docència universitària i la implementació de la docència amb perspectiva de gènere, l’estudi de referents femenins en publicitat, l’ètica professional, el gènere i l’aculturació professional en diferents matèries del grau en Publicitat i Relacions Públiques.
Ha realitzat una estada d'investigació postdoctoral en la Università degli Studi di Bologna (Programa José Castillejo) i ha sigut professora visitant en la Università Cattolica del Sacre Cuore di Milano.
Ha sigut secretària del Departament de Comunicació i Psicologia Social (2016-2017) i secretària acadèmica de l'IUIEG (2019-2023); des del 2023, és directora de l'Institut Universitari d'Investigació d'Estudis de Gènere de la Universitat d'Alacant. Editora adjunta (2019-2023) i, des del 2023, directora de la revista Feminismo/s.