Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Curriculum breve
  GARCÍA MARTÍNEZ, MARÍA ESTER

Curriculum breu
García Martínez, María Ester
García Martínez, María Ester
RUA

Dades personals

Correu:
Telèfon:
Sense dades.
Ubicació:

Situació professional actual

Plaça:
PROFESSOR/A ASSOCIAT/ADA LOU
Dep.:
Instituts:
Sense dades.
Grups:

Formació acadèmica

  • Sense dades.

Docent com a Professora associada en el Dpto. de Comunicació i Psicologia Social de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials, en el Grau de Publicitat i Relacions Públiques. Professora en el Màster Oficial de Comunicació i Indústries Creatives. Professora en el Màster Universitari en Comunicació Digital. Professora en el títol propi d'Expert en Xarxes Socials, Estratègia i Comunicació digital.

Professional de la Comunicació digital amb més de quinze anys d'experiència laboral.

Màster en CRO per a l'optimització de conversions web. Membre del Grup d'Investigació de la marca Corporativa (UA Brandscience).

La seua labor docent s'ha centrat fins avui en les assignatures de Fonaments “de la Comunicació I” (Grau de Publicitat i Relacions Públiques), “Mitjans socials i Comunicació Digital” (Màster Universitari en Comunicació i Indústries Creatives), “Mitjans socials” (Màster Universitari en Comunicació Digital), “Gestió de la Informació en Comunicació” (Grau de Publicitat i Relacions Públiques), “Noves Formes Publicitàries” (Grau de Publicitat i Relacions Públiques) i “Deontologia de la Publicitat i Relacions Públiques” (Grau de Publicitat i Relacions Públiques).

També imparteix docència en Jornades per a Emprenedors des de 2011, de diverses temàtiques relacionades amb el màrqueting i la comunicació, amb Jovempa i l'Agència Local de Desenvolupament de l'Ajuntament d'Alacant.

A més de la seua faceta com a docent, és Consultora de Màrqueting Online per a clients de diversos sectors. Especialitzada en tècniques de venda i analítica web amb Google, desenvolupa la seua labor com a SEU per a l'optimització de pàgines web. Compta amb les certificacions oficials en Google Analytics i Google Ads Advanced Search.

La seua labor de consultoria està fonamentada a més en el desenvolupament de plans estratègics de comunicació online, que van des de la creació de la reputació online de marques al mesurament de resultats i reajustament d'objectius i inversions publicitàries, passant per la creació i gestió de campanyes en plataformes com Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter o TikTok, entre altres.

El seu treball com a investigadora de centra en l'optimització de conversions en pàgines web, siga en versió escriptori o mòbil, on analitza i readapta estratègicament els plans de negoci i de comunicació de diverses marques. Així mateix, duu a terme experiments quantitatius amb test A/B o amb multivariables, així com qualitatius amb plataformes d'analítica avançada.