Des del 1992 és professor d'anglès per a alumnes de tots els nivells del MCERL, desenvolupant la seva activitat a diferents entorns d'aprenentatge. A l'estiu del 2016 i l'estiu del 2018 participa als tallers i seminaris de la Universitat d'Oxford, Department for Continuing Education, a Exeter College on va treballar amb Adrian Underhill (pronunciation), Hanna Kryszewska (CLIL), John hird (English grammar and modern English), Edmund Dudley (teenage learning) i Shaun Wilden (EdTech).
Actualment és Professor Ajudant al Departament d'Innovació i Formació Didàctica (DIFD) de la Facultat d'Educació, impartint assignatures al Grau d'Educació Infantil i al Grau en Educació Primària. Ha col·laborat amb el Departament de Filologia Anglesa de la UA amb docència d´assignatures del Grau en Treball Social, Grau en Turisme i Grau en Estudis Anglesos. Col·labora amb l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la UA, impartint mòduls per a docents i personal administratiu de la UA.
Ha participat en congressos i jornades de recerca tant a universitats nacionals (UA, UV, UPV, UGR) com internacionals (Wurzburg Universität, Vellore Institut of Applied Sciences), impartint seminaris i tallers com a professor convidat a Middlesex University (Londres), Hogskule pa Vestlandet (HVL Bergen i Sogndal), NTNU (Trondheim) i Vytauto Didžiojo Universitetas (Kaunas).
De les seves estades als EUA, Alemanya, el Regne Unit, Noruega i Lituania, va desenvolupar el seu interès per la competència intercultural i el seu perfeccionament, cosa que es va reflectir en les primeres comunicacions en congressos i publicacions. Actualment, el seu interès investigador se centra en l'aprenentatge i l'Ensenyament de Contingut Llengua Estrangera (AICLE, CLIL), la incorporació de tecnologies (EduTech) a la docència de llengües, però sobretot l'ensenyament de la pronunciació de l'anglès i de la lectoescriptura de l'anglès (Phonetics, Pronunciation, Phonics).
Recentment ha coorganitzat dins de l'aliança Transform For Europe (T4E) el programa intensiu mixt (BIP en anglès) Bridging Borders: exploring intercultural differences in language and cultural norms, a través del programa de mobilitat Erasmus+ KA131. https://transform4europe.eu/
És membre del grup de recerca per a l'Adquisició i l'ensenyament de segones llengües i llengües estrangeres de la Universitat d'Alacant (ACQUA), i de (ELEI_UA) grup per la Educació Literària i Lingüística en Espanyol i Anglès, així com de projectes d'R+D entre els quals destaca LEyLA (https://proyectoleyla.eu/), concedit pel Ministeri de Ciència i Innovació dins de la convocatòria de Projectes de Generació de Coneixement 2021.
Des del 1992 és professor d'anglès per a alumnes de tots els nivells del MCERL, desenvolupant la seva activitat a diferents entorns d'aprenentatge. A l'estiu del 2016 i l'estiu del 2018 participa als tallers i seminaris de la Universitat d'Oxford, Department for Continuing Education, a Exeter College on va treballar amb Adrian Underhill (pronunciation), Hanna Kryszewska (CLIL), John hird (English grammar and modern English), Edmund Dudley (teenage learning) i Shaun Wilden (EdTech).
Actualment és Professor Ajudant al Departament d'Innovació i Formació Didàctica (DIFD) de la Facultat d'Educació, impartint assignatures al Grau d'Educació Infantil i al Grau en Educació Primària. Ha col·laborat amb el Departament de Filologia Anglesa de la UA amb docència d´assignatures del Grau en Treball Social, Grau en Turisme i Grau en Estudis Anglesos. Col·labora amb l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la UA, impartint mòduls per a docents i personal administratiu de la UA.
Ha participat en congressos i jornades de recerca tant a universitats nacionals (UA, UV, UPV, UGR) com internacionals (Wurzburg Universität, Vellore Institut of Applied Sciences), impartint seminaris i tallers com a professor convidat a Middlesex University (Londres), Hogskule pa Vestlandet (HVL Bergen i Sogndal), NTNU (Trondheim) i Vytauto Didžiojo Universitetas (Kaunas).
De les seves estades als EUA, Alemanya, el Regne Unit, Noruega i Lituania, va desenvolupar el seu interès per la competència intercultural i el seu perfeccionament, cosa que es va reflectir en les primeres comunicacions en congressos i publicacions. Actualment, el seu interès investigador se centra en l'aprenentatge i l'Ensenyament de Contingut Llengua Estrangera (AICLE, CLIL), la incorporació de tecnologies (EduTech) a la docència de llengües, però sobretot l'ensenyament de la pronunciació de l'anglès i de la lectoescriptura de l'anglès (Phonetics, Pronunciation, Phonics).
Recentment ha coorganitzat dins de l'aliança Transform For Europe (T4E) el programa intensiu mixt (BIP en anglès) Bridging Borders: exploring intercultural differences in language and cultural norms, a través del programa de mobilitat Erasmus+ KA131. https://transform4europe.eu/
És membre del grup de recerca per a l'Adquisició i l'ensenyament de segones llengües i llengües estrangeres de la Universitat d'Alacant (ACQUA), i de (ELEI_UA) grup per la Educació Literària i Lingüística en Espanyol i Anglès, així com de projectes d'R+D entre els quals destaca LEyLA (https://proyectoleyla.eu/), concedit pel Ministeri de Ciència i Innovació dins de la convocatòria de Projectes de Generació de Coneixement 2021.