Professora Ajudant Doctora de la Universitat d'Alacant en el Departament de Comunicació i Psicologia Social des de 2008. Llicenciada amb Premi Extraordinari en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat d'Alacant i Diplomada en el Curs Superior de Màrqueting En línia atorgat per ESIC a Barcelona.
Doctora per la Universitat d'Alacant en 2021, amb Premi Extraordinari, en el programa d'Empresa, Economia i Societat, línia de Comunicació, Comportament i Societat amb la primera tesi doctoral sobre el sector del SEO (posicionament web) a Espanya.
Col·labora en el Projecte finançat pel Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats (Espanya): "Paràmetres i estratègies per a incrementar la rellevància dels mitjans i la comunicació digital en la societat: curació, visualització i visibilitat (CUVICOM)”. PID2021-123579OB-I00 (MICINN).
Ha format part de diverses xarxes d'investigació en docència universitària com: Tecnologies en comunicació digital: competències i expectatives, Tecnologies en els estudis de Comunicació Digital i Investigació i Planificació Publicitària i actualment forma part del Grup d'estudis sobre comunicació estratègica (E-COM).
Imparteix docència en el Grau de Publicitat i Relacions Públiques en l'assignatura troncal de quart curs: Investigació i Planificació de Mitjans i en Gestió de la Informació en Comunicació, de tercer. També ha impartit Publicitat i Turisme. En el Màster Universitari en Comunicació Digital coordina i imparteix l'assignatura de Posicionament i Publicitat en Cercadors i ha sigut docent en Títols Propis de la Universitat com el Màster de Comunicació Online o el Curs d'Especialista en Disseny Web. Ha tutelat diversos treballs de fi de grau i màster.
Les seues línies d'investigació es desenvolupen entorn del posicionament en cercadors (SEO), les competències i els perfils professionals, la comunicació i les noves tecnologies. Els seus articles han sigut publicats en El profesional de la información (JCR-2021), Revista de Comunicación (SJR-Q2) o Cuadernos.info (SJR-Q2) i ha participat en obres col·lectives d'editorials com Tirant lo Blanc o Piràmide.
Va compatibilitzar la docència i investigació amb la seua trajectòria professional durant 20 anys en diverses agències de comunicació i publicitat com a consultora en comunicació de màrqueting digital especialitzada en SEU de continguts, copywriting i estratègia web, així com de responsable de màrqueting en un gran anunciant.
Professora Ajudant Doctora de la Universitat d'Alacant en el Departament de Comunicació i Psicologia Social des de 2008. Llicenciada amb Premi Extraordinari en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat d'Alacant i Diplomada en el Curs Superior de Màrqueting En línia atorgat per ESIC a Barcelona.
Doctora per la Universitat d'Alacant en 2021, amb Premi Extraordinari, en el programa d'Empresa, Economia i Societat, línia de Comunicació, Comportament i Societat amb la primera tesi doctoral sobre el sector del SEO (posicionament web) a Espanya.
Col·labora en el Projecte finançat pel Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats (Espanya): "Paràmetres i estratègies per a incrementar la rellevància dels mitjans i la comunicació digital en la societat: curació, visualització i visibilitat (CUVICOM)”. PID2021-123579OB-I00 (MICINN).
Ha format part de diverses xarxes d'investigació en docència universitària com: Tecnologies en comunicació digital: competències i expectatives, Tecnologies en els estudis de Comunicació Digital i Investigació i Planificació Publicitària i actualment forma part del Grup d'estudis sobre comunicació estratègica (E-COM).
Imparteix docència en el Grau de Publicitat i Relacions Públiques en l'assignatura troncal de quart curs: Investigació i Planificació de Mitjans i en Gestió de la Informació en Comunicació, de tercer. També ha impartit Publicitat i Turisme. En el Màster Universitari en Comunicació Digital coordina i imparteix l'assignatura de Posicionament i Publicitat en Cercadors i ha sigut docent en Títols Propis de la Universitat com el Màster de Comunicació Online o el Curs d'Especialista en Disseny Web. Ha tutelat diversos treballs de fi de grau i màster.
Les seues línies d'investigació es desenvolupen entorn del posicionament en cercadors (SEO), les competències i els perfils professionals, la comunicació i les noves tecnologies. Els seus articles han sigut publicats en El profesional de la información (JCR-2021), Revista de Comunicación (SJR-Q2) o Cuadernos.info (SJR-Q2) i ha participat en obres col·lectives d'editorials com Tirant lo Blanc o Piràmide.
Va compatibilitzar la docència i investigació amb la seua trajectòria professional durant 20 anys en diverses agències de comunicació i publicitat com a consultora en comunicació de màrqueting digital especialitzada en SEU de continguts, copywriting i estratègia web, així com de responsable de màrqueting en un gran anunciant.