Professora Titular de Comercialització i Recerca de Mercats de la Universitat d'Alacant (UA). Ha col·laborat com a docent en la University of Florida (EUA), en el Southampton Institute (Anglaterra), en el Miami Dade Comunity College, Miami (Florida, EUA) i en el títol propi d'i-Business de la UA. És professora en el Màster Oficial en Desenvolupament Local i Innovació Territorial, en el Màster de Màrqueting i en el Management Business Program, de la UA, així com professora visitant en IESEG School of Management (França) i en diversos Màster i Escoles de Negocis espanyoles (ESADE, Barcelona; ESIC, Madrid; Universitat de les Illes Balears, Palma de Mallorca i Menorca; Fundesem, Alacant; Universitat Catòlica, Múrcia). És autora de diversos llibres L'Atracció que Exerceixen els Centres Comercials sobre els Consumidors, La Distribució Comercial: Comercialització i Retailing, La Promoció de Vendes: Variable Clau del Màrqueting (2ª ed), Comercialització i Retailing: Distribució Comercial Aplicada, Valors i Estils de Vida dels Consumidors. Com entendre'ls i mesurar-los i Fonaments de Màrqueting; així com d'un capítol de l'European Cases in Retailing i diversos articles sobre turisme, comportament intercultural, i distribució comercial, publicant en revistes com la Revista Espanyola de Recerca de Màrqueting, el Journal of the Academy of Màrqueting Science, el Journal of Consumer Psychology, l'International Journal of Retail and Distribution Management, el Tourism Analysis i el Journal of Tourism Management. La seua labor de recerca comença amb el tema de l'atracció comercial que exerceixen els establiments sobre els consumidors i el comportament d'anar de compres, derivant a l'anàlisi en profunditat del comportament de compra dels turistes residencials estrangers. Aquesta temàtica és analitzada des de diferents perspectives i no abandona l'estudi del comportament del consumidor (turistes, xiquets, estudiants) i, sobretot, el retailing. La recerca en el binomi docència i màrqueting és un altre dels seus interessos, camps on ha publicat diversos articles d'impacte. Luxury Màrqueting i Experiential Màrqueting, amb titlles de moda, són les seues àrees d'especialització en docència sobre retail. Premiada amb l'I Premi a l'Excel·lència Docent de la UA de millor professora de la Facultat de CCEE i Empresarials 2008/2009. És coordinadora de la Xarxa de Recerca Idoi des de 2006. De 2003 a 2007 va ser Vicedegana de Pràctiques en Empresa de la Facultat de CCEE i EEs de la UA, primer organisme a nivell nacional i del campus alacantí a obtenir la certificació AENOR sota la seua adreça.
Professora Titular de Comercialització i Recerca de Mercats de la Universitat d'Alacant (UA). Ha col·laborat com a docent en la University of Florida (EUA), en el Southampton Institute (Anglaterra), en el Miami Dade Comunity College, Miami (Florida, EUA) i en el títol propi d'i-Business de la UA. És professora en el Màster Oficial en Desenvolupament Local i Innovació Territorial, en el Màster de Màrqueting i en el Management Business Program, de la UA, així com professora visitant en IESEG School of Management (França) i en diversos Màster i Escoles de Negocis espanyoles (ESADE, Barcelona; ESIC, Madrid; Universitat de les Illes Balears, Palma de Mallorca i Menorca; Fundesem, Alacant; Universitat Catòlica, Múrcia). És autora de diversos llibres L'Atracció que Exerceixen els Centres Comercials sobre els Consumidors, La Distribució Comercial: Comercialització i Retailing, La Promoció de Vendes: Variable Clau del Màrqueting (2ª ed), Comercialització i Retailing: Distribució Comercial Aplicada, Valors i Estils de Vida dels Consumidors. Com entendre'ls i mesurar-los i Fonaments de Màrqueting; així com d'un capítol de l'European Cases in Retailing i diversos articles sobre turisme, comportament intercultural, i distribució comercial, publicant en revistes com la Revista Espanyola de Recerca de Màrqueting, el Journal of the Academy of Màrqueting Science, el Journal of Consumer Psychology, l'International Journal of Retail and Distribution Management, el Tourism Analysis i el Journal of Tourism Management. La seua labor de recerca comença amb el tema de l'atracció comercial que exerceixen els establiments sobre els consumidors i el comportament d'anar de compres, derivant a l'anàlisi en profunditat del comportament de compra dels turistes residencials estrangers. Aquesta temàtica és analitzada des de diferents perspectives i no abandona l'estudi del comportament del consumidor (turistes, xiquets, estudiants) i, sobretot, el retailing. La recerca en el binomi docència i màrqueting és un altre dels seus interessos, camps on ha publicat diversos articles d'impacte. Luxury Màrqueting i Experiential Màrqueting, amb titlles de moda, són les seues àrees d'especialització en docència sobre retail. Premiada amb l'I Premi a l'Excel·lència Docent de la UA de millor professora de la Facultat de CCEE i Empresarials 2008/2009. És coordinadora de la Xarxa de Recerca Idoi des de 2006. De 2003 a 2007 va ser Vicedegana de Pràctiques en Empresa de la Facultat de CCEE i EEs de la UA, primer organisme a nivell nacional i del campus alacantí a obtenir la certificació AENOR sota la seua adreça.