Social and Legal Sciences
DEGREE IN MARKETING
Face-to-face
Spanish
Faculty of Economics and Business Sciences
Only taught at this university
Enter the list of examination dates for this graduate programme.
Legend: | Not offered | No teaching |
El grau en Màrqueting de la Universitat d'Alacant està dissenyat per a formar professionals qualificats en màrqueting i investigació de mercats amb sòlids valors i principis ètics. L'objectiu principal és proporcionar a l'alumnat la formació teòrica i pràctica que li permeta afrontar amb èxit l'anàlisi dels mercats, a més del disseny, desenvolupament i control d'estratègies de màrqueting en empreses i institucions, incloent les administracions públiques i les companyies privades, les agències i els instituts especialitzats en aquest àmbit. Graduades i graduats coneixeran el caràcter interdisciplinari de les àrees específiques de màrqueting i la relació amb altres àrees funcionals de l'economia i l'empresa, les ciències socials i la resta de ciències. Contribuiran així, amb la seua activitat, al bon funcionament d'una organització i la millora de resultats, des d'una perspectiva socialment responsable. Igualment, adquiriran la capacitat d'emprar els instruments analítics i estratègics del màrqueting en un entorn complex canviant, multicultural i globalitzat. En concret, tindran capacitat d'organitzar, analitzar i valorar la informació, aplicant els processos, les eines i les tècniques de recerca de mercats, a més d'identificar i anticipar oportunitats de mercat per a aconseguir avantatges competitius sostenibles, prendre decisions respecte de les activitats estratègiques i tàctiques de màrqueting adequades en cada circumstància concreta, considerant els problemes rellevants en un determinat context. Sabran seleccionar, liderar i motivar els equips humans, assignar recursos i avaluar-ne els resultats respecte dels objectius proposats.