Ir a cuerpo
Logo UA
Grups d'investigació
  Indústries Culturals Avui: Producció, Difusió, Gestió i Consum de Productes Culturals en l'Era de la Informació (IICCXXI)

Dades generals

Àrea de coneixement:
Ciències Socials i Jurídiques
Web:
Correu electrònic:
Telèfon:
+34 965903400 x 9366

Memòries

Memòria anual
  • Indústries culturals i indústries creatives: origen, evolució, estat actual i perspectives
  • Narracions transmèdia i alfabetització transmèdia
  • Semiòtica dels media i de la publicitat
  • Anàlisi crítica de la cultura popular i de la cultura de masses
  • Teoría y práctica de la desinformación: posverdad, fake news y fact checkers.

 

 

Serveis que ofereixen

1)ACOPIO DE DATOS (BASES DE DATOS ESPECIALIZADAS, INFORMES TÉCNICOS, BALANCES, AUDITORÍAS) Y ANÁLISIS CRÍTICO DE LA SITUACIÓN DE LAS II.CC. EN ESPAÑA, EUROPA Y EL MUNDO 2) SÍNTESIS DE LAS LÍNEAS MAESTRAS DE LAS II.CC. HOY, A PARTIR DEL CONOCIMIENTO DE LA HISTORIA Y EVOLUCIÓN DE LAS II.CC., EL ACOPIO DE DATOS SOBRE LA SITUACIÓN ACTUAL Y LAS PROYECCIONES DE FUTURO. 3) ANÁLISIS SOCIOSEMIÓTICO Y ESTÉTICO DE PRODUCTOS CONCRETOS DE LAS II.CC. MÁS RELEVANTES (EDITORIALES, CINEMATOGRÁFICOS, MUSICALES, TELEVISIVOS, RADIOFÓNICOS, PUBLICITARIOS, MULTIMEDIA). 4) ANALISIS SOCIOSEMIÓTICO DE LA RECEPCIÓN DE LOS PRODUCTOS CULTURALES: ÉXITO O FRACASO DE LOS PRODUCTOS CULTURALES, HÁBITOS DE CONSUMO, TENDENCIAS, ETC.

 

 

Resultats

ÚLTIMOS CINCO AÑOS LIBROS: RODRÍGUEZ FERRÁNDIZ, R. Y TUR-VIÑES, V. (2014). Narraciones sin fronteras: Transmedia storytelling en la ficción, la información, el documental y el activismo social y político. Cuadernos Artesanos de Comunicación, nº 81. La Laguna: Sociedad Latina de Comunicación. MORA, K. Y VIÑUELA, E. (2013). Rock around Spain: Historia, industria, escenas y medios de comunicación. Lleida: Ediciones de la Universitat de Lleida. RODRÍGUEZ FERRÁNDIZ, Raúl (coord.) (2012). La polémica sobre la cultura de masas en el periodo de entreguerras. Una antología crítica. Valencia, PUV. ARTÍCULOS: Rodríguez-Ferrándiz, R.; Tur-Viñes, V.; Mora Conteras, K. (2016) The Tube on YouTube: TV Series, Media Strategies, and User Tactics in a Transmedia Environment. International Journal of Communication, 10, pp.1991-2013. http://ijoc.org/index.php/ijoc/article/view/4446 RODRÍGUEZ FERRÁNDIZ, Raúl (2014). "El relato por otros medios: ¿un giro transmediático?", Cuadernos de Información y Comunicación 19, 17-35. http://dx.doi.org/10.5209/rev_CIYC.2014.v19.43901 Rodríguez Ferrándiz, R. (2014). Cultural Industries in a Post-industrial Age: Entertainment, Leisure, Creativity, Design. Critical Studies in Media Communication, 31 (4), 327-341. http://dx.doi.org/10.1080/15295036.2013.840388 RODRÍGUEZ FERRÁNDIZ, Raúl (2012). «Morirse de risa. Apuntes sobre el dolor y la diversión en la cultura». Revista de Occidente, nº 371, 43-62. ___ (2012). «Benjamin, BitTorrent, Bootlegs: Auratic Piracy Cultures?». International Journal of Communication vol. 6, 396-412. http://ijoc.org/ojs/index.php/ijoc/article/view/1187/711 ___ (2012). «Sangre fresca publicitaria: True Blood y las transfusiones de la ficción». Anàlisi. Monográfic 2012: Audiovisual 2.0, 65-80. http://www.analisi.cat/ojs/index.php/analisi/article/view/m2012-rodriguez/m2012-rodriguez CAPÍTULOS DE LIBROS RODRÍGUEZ FERRÁNDIZ, Raúl (2012). "Introducción". En La polémica.... op.cit. 9-31. ___ (2012). "Adorno o la lucidez sombría". En La polémica op.cit., 179-215. MIRA, Enric (2012). "Sigfried Kracauer: realidad y utopía en el ornamento de la masa". En La polémica...op.cit., 39-65. MORA CONTRERAS, Kiko (2012): "R. G. Collingwood: el malestar del intelectual en la cultura de masas. En La polémica...Vop.cit., 131-158. MORA CONTRERAS, K. y E. VIÑUELA SUÁREZ (2012) "Marcas blancas y paramarcas en la industria musical". En Fernando OLIVARES (ed.), Rebelión en las marcas. Madrid: LID, 203-237. RODRÍGUEZ FERRÁNDIZ, Raúl (2012).«¡Las marcas están desnudas! Por una semiótica de la marca blanca». En F. OLIVARES, op. cit., 167-181.

 

 

Infraestructura rellevant disponible

ORDENADORES DE SOBREMESA Y PORTÁTILES REPRODUCTORES/GRABADORES DE DVD PROGRAMAS DE RETOQUE DE FOTO Y EDICIÓN DE VÍDEO FOTOCOPIADORAS/IMPRESORAS/ESCANERES CÁMARAS DE FOTO DIGITAL, REFLEX Y COMPACTAS BIBLIOGRAFÍA ESPECIALIZADA EN LOS DESPACHOS DE LOS MIEMBROS DEL GRUPO, TANTO LIBROS COMO ARTÍCULOS Y REVISTAS (PRÉSTAMO INTERBIBLIOTECARIO, BIBLIOGRAFÍA DE DOCENCIA E INVESTIGACIÓN...)

 

 

PARTICIPACIÓ EN PROJECTES DE RECERCA (DESTACATS)
  • Denominació del projecte: Desigualdad de género en el brand placement: comparativa de la presencia e interacción con marcas en los videoclips de la Billboard Hot 100
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 01/01/2021
    Data de finalització: 31/12/2022
  • Denominació del projecte: Análisis del discruso en un entorno tansmedia: propuestas de investigación y de docencia.
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 21/09/2017
    Data de finalització: 22/09/2017
  • Denominació del projecte: Las industrias culturales hoy: Producción, gestión y consumo de comunicación y cultura a principios del siglo XXI
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 01/01/2007
    Data de finalització: 31/12/2007
  • Denominació del projecte: Seminario sobre Comunicación e Industrias Creativas
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE ECONOMIA Y EMPRESA
    Data d'inici: 01/07/2011
    Data de finalització: 30/06/2013
  • Denominació del projecte: Ficción online a la carta: Producción, contenido e interacción en las series españolas de las plataformas de TV in streaming (2016-2019). (Mod. A)
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: UNIVERSIDAD DE ALICANTE
    Data d'inici: 01/09/2020
    Data de finalització: 31/08/2022
  • Denominació del projecte: Ayudas para la realización de acciones de investigación breves en otros países (ANEXO XV) Université Paris-Nanterre. FRANCIA
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: UNIVERSIDAD DE ALICANTE
    Data d'inici: 01/04/2024
    Data de finalització: 07/04/2024
  • Denominació del projecte: Industrias Culturales hoy: producción, difusión, gestión y consumo de productos culturales en la era de la información (IICC01I) - VIGROB-008
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: UNIVERSIDAD DE ALICANTE
    Data d'inici: 01/01/2024
    Data de finalització: 31/12/2024
  • Denominació del projecte: Industrias Culturales hoy: producción, difusión, gestión y consumo de productos culturales en la era de la información (IICC01I) - VIGROB-008
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: UNIVERSIDAD DE ALICANTE
    Data d'inici: 01/01/2024
    Data de finalització: 31/12/2024
  • Denominació del projecte: LA FICCIÓN ESPAÑOLA ANTE LA NUEVA FORMA DE CONSUMO TELEVISIVO: UN ESTUDIO MULTINIVEL SOBRE PRODUCCION, NARRACIONES, RELATOS Y ENGAGEMENT.
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 16/11/2023
    Data de finalització: 15/11/2027
  • Denominació del projecte: Ayudas para la realización de acciones de investigación breves en otros países (ANEXO X) Civic Media Lab de The American University of Paris. Francia
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: UNIVERSIDAD DE ALICANTE
    Data d'inici: 08/10/2023
    Data de finalització: 08/10/2023

Publicacions Mostra cercador

PUBLICACIONS EN REVISTES (DESTACADES)
  • Títol: Posverdad y fake news en comunicación política: breve genealogía
    Autors: Rodríguez-Ferrándiz, R.
    Revistes: Profesional de la Informacion
    Volum: 28
    Pàgines: 280 - 314
    Data: 2019
    ISSN: 1386-6710
    DOI: https://doi.org/10.3145/epi.2019.may.14
  • Títol: Pasado, presente y futuro del dating show en España: una panorámica del subgénero de telerrealidad
    Autors: Hidalgo-Marí, Tatiana
    Revistes: Estudios sobre el Mensaje Periodístico (Online)
    Volum: 1
    Pàgines: 623 - 641
    Data: 2018
    ISSN: 1988-2696
    DOI: http://dx.doi.org/10.5209/ESMP.59970
  • Títol: From the couch to the desk: study of genderinteractions around Spanish TV series on YouTube
    Autors: , Sánchez-Olmos, Candelaria; Hidalgo-Marí, Tatiana
    Revistes: Comunicación y Sociedad
    Volum:
    Pàgines: -
    Data: 2016
    ISSN: 0214-0039
  • Títol: The Tube on YouTube: TV Series, Media Strategies, and User Tactics  in a Transmedia Environment
    Autors: Rodríguez-Ferrándiz, R.; Tur-Viñes, V.; , Mora Contreras, K.
    Revistes: International Journal of Communication (Online)
    Volum: 10
    Pàgines: 1991 - 2013
    Data: 2016
    ISSN: 1932-8036
  • Títol: `Brand Placement" en los videoclips del Billboard Hot 100: ¿integración o imposición de marcas?
    Autors: Sánchez Olmos, C.; , Segarra-Saavedra, J.; , Hidalgo-Marí, T.
    Revistes: Trípodos
    Volum:
    Pàgines: 63 - 81
    Data: 2019
    ISSN: 1138-3305
  • Títol: A Global Classroom Entrepreneurship and Creative Industries Experience. Spain and Mexico: possibilities and challenges
    Autors: CORTÉS VÁSQUEZ, JUDIT; ALONSO GALICIA, PATRICIA; Sánchez Olmos, C.; BARRADAS GURRUCHAGA, ANDRÉS
    Revistes: INTED Proceedings
    Volum:
    Pàgines: 3690 - 3695
    Data:
    ISSN: 2340-1079
    DOI: http://dx.doi.org/10.21125/inted.2022.1027
  • Títol: The production of Spanish fiction series for SVOD: evolution, trends and strategies
    Autors: Hidalgo-Marí, Tatiana; García Escrivá, Vicente
    Revistes: Communication and Society
    Volum: 37
    Pàgines: 35 - 48
    Data: 2024
    ISSN:
  • Títol: An Overview of the Fake News Phenomenon: From Untruth-Driven to Post-Truth-Driven Approaches
    Autors: Rodríguez-Ferrándiz, R.
    Revistes: Media and Communication
    Volum: 11
    Pàgines: -
    Data: 2023
    ISSN: 2183-2439
    DOI: https://doi.org/10.17645/mac.v11i2.6315
  • Títol: Análisis de la prescripción de marca y de la identificación de su naturaleza publicitaria por parte de rostros televisivos en Instagram
    Autors: , Araceli Castelló Martínez; Segarra, J.; Hidalgo-Marí, Tatiana
    Revistes: Fonseca, Journal of Communication (Online)
    Volum:
    Pàgines: 165 - 186
    Data: 2023
    ISSN: 2172-9077
    DOI: http://dx.doi.org/10.14201/fjc.29776
  • Títol: Editorial time management: Peer review dates and other key dates of Spanish Communication journals
    Autors: Segarra, J.; Hidalgo-Marí, Tatiana; TUR VIÑES, VICTORIA
    Revistes: Learned Publishing (Online)
    Volum: 36
    Pàgines: 533 - 542
    Data: 2023
    ISSN: 1741-4857
    DOI: https://doi.org/10.1002/leap.1569
LLIBRES PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol: Máscaras de la mentira: el nuevo desorden de la posverdad
    Autors: Rodríguez-Ferrándiz, R.
    Editorial: Pre-Textos
    Data: 2018
    ISBN: 978-84-17143-29-9
  • Títol: Frankenstein y el cirujano plástico. Una guía multimedia de semiótica de la publicidad.
    Autors: Rodríguez-Ferrándiz, R.; Mora, Kiko
    Editorial: Servicio de Publicaciones de la Universidad de Alicante
    Data: 2002
    ISBN: 978-84-7908-636-X
  • Títol: La musicidad: las relaciones comerciales y culturales entre la industria discográfica y la publicidad
    Autors: Sánchez Olmos, C.
    Editorial: Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya
    Data: 2009
    ISBN: 978-84-695-8470-5
  • Títol: Desinformació i poder: Alquímies de la persuasió
    Autors: Rodríguez-Ferrándiz, R.
    Editorial: Institució Alfons el Magnànim - Centre Valencià d'Estudis i Investigació - Diputació de València
    Data: 2023
    ISBN: 978-84-1156-022-1
  • Títol: Rebel girls: Desigualdad de género, discursos y activismo en la industria musical
    Autors: Sánchez Olmos, C.; Hidalgo-Marí, Tatiana; , Segarra-Saavedra
    Editorial:
    Data: 2023
    ISBN: 978-84-19406-10-1
  • Títol: La comunicación como herramienta post COVID-19
    Autors: Bernabeu-Serrano, A. ; Herrero Gutiérrez, Francisco Javier; Hidalgo-Marí, Tatiana
    Editorial:
    Data: 2022
    ISBN: 978-84-09-44086-3
    RUA: http://hdl.handle.net/10045/127124
  • Títol: La comunicación desde una perspectiva global: el camino hacia la alfabetización mediática
    Autors: Hidalgo-Marí, Tatiana; Herrero Gutiérrez, Francisco Javier; Segarra-Saavedra, J. ; Bernabeu-Serrano, A.
    Editorial:
    Data: 2022
    ISBN: 978-84-7074-974-2
  • Títol: Libro de resúmenes del III CINCOMA (Congreso Internacional de Innovación en Comunicación y Medios Audiovisuales)
    Autors: Bernabeu-Serrano, A. ; Hidalgo-Marí, Tatiana; Herrero Gutiérrez, Francisco Javier
    Editorial:
    Data: 2022
    ISBN: 978-84-09-44087-0
    RUA: http://hdl.handle.net/10045/127084
  • Títol: Comunicación en cuarentena: el cambio mediático en pandemia
    Autors: Herrero Gutiérrez, Francisco Javier; Hidalgo-Marí, Tatiana; Bernabeu-Serrano, A.
    Editorial:
    Data: 2021
    ISBN: 978-84-09-34686-8
    DOI: 10.14198/MEDCOM/2021/18
  • Títol: Magias de la ficción: Spoiler Warning!
    Autors: Rodríguez-Ferrándiz, R.
    Editorial: Devenir
    Data: 2020
    ISBN: 978-84-16459-94-0
CAPÍTOLS DE LLIBRE PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol del capítol: An Economic, Social and Cultural Approach to Prosumption: Music and Sound as Parodic Tools on YouTube Meme Video
    Autors: Sánchez Olmos, C.; , Sánchez-Olmos; , C. Viñuela
    Editorial: Routledge (US)
    Pàgines: 208 - 222
    Data: 2020
    ISBN:
    Títol del llibre: Reimagining Communication: Action
  • Títol del capítol: Transmedia: By Any Media Necessary
    Autors: Rodríguez-Ferrándiz, R.
    Editorial: Routledge (US)
    Pàgines: 141 - 154
    Data: 2020
    ISBN:
    Títol del llibre: Reimagining Communication: Action
  • Títol del capítol: A Genettian Approach to Transmedia (Para)Textuality
    Autors: Rodríguez-Ferrándiz, R.
    Editorial: Routledge (UK)
    Pàgines: 455 - 475
    Data: 2018
    ISBN:
    Títol del llibre: The Routledge Companion to Transmedia Studies
  • Títol del capítol: El reflejo de la mujer en el dating show español: reflexiones desde una perspectiva de género
    Autors: Hidalgo-Marí, Tatiana
    Editorial: Edicions de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
    Pàgines: 151 - 167
    Data: 2018
    ISBN:
    Títol del llibre: Mujer y televisión. Géneros y discursos femeninos en la pequeña pantalla
  • Títol del capítol: Fake news: una panorámica sobre los estudios experimentales (2017-2022)
    Autors: Rodríguez-Ferrándiz, R.
    Editorial: Editorial Tirant Humanidades (Valencia)
    Pàgines: 77 - 95
    Data: 2024
    ISBN:
    Títol del llibre: Galaxia Zuckerberg:  la comunicación en la era digital
  • Títol del capítol: Exploring transmedia storytelling through original songs in award-winning Spanish films
    Autors: Sánchez Olmos, C.
    Editorial:
    Pàgines: -
    Data: 2023
    ISBN:
    Títol del llibre: Popular Music in Spanish Cinema
  • Títol del capítol: For the sake of sharing: fake news as memes
    Autors: Rodríguez-Ferrándiz, R.; Sánchez Olmos, C.; Hidalgo-Marí, Tatiana
    Editorial: Routledge
    Pàgines: -
    Data: 2023
    ISBN:
    Títol del llibre: Information Disorder (Algorythms and Society Series)
  • Títol del capítol: 'Las mujeres ya no lloran, las mujeres facturan¿: controversia feminista e impacto de la canción de Shakira y Bizarrap
    Autors: Sánchez Olmos, C.
    Editorial: GEDISA, S.A.
    Pàgines: 167 - 185
    Data: 2023
    ISBN:
    Títol del llibre: Rebel Girls! Desigualdad de género, discursos y activismo en la industria musical
  • Títol del capítol: Metainvestigación sobre género, música popular e industria musical en Scopus: hacia un estado de la cuestión.
    Autors: Sánchez Olmos, C.; , Tatiana Hidalgo Marí; Segarra-Saavedra, J.
    Editorial: GEDISA, S.A.
    Pàgines: 19 - 45
    Data: 2023
    ISBN:
    Títol del llibre: Rebel Girls! Desigualdad de género, discursos y activismo en la industria musical
  • Títol del capítol: Ni ventas ni éxito: la infrarrepresentación de las artistas femeninas en el top de ventas de álbumes en España. Cande Sánchez-Olmos y Nihal Nihal El Qabbabi. pp. 117-140.
    Autors: Sánchez Olmos, C.
    Editorial: GEDISA, S.A.
    Pàgines: 117 - 140
    Data: 2023
    ISBN:
    Títol del llibre: Rebel Girls! Desigualdad de género, discursos y activismo en la industria musical
COMUNICACIONS A CONGRESSOS (DESTACADES)
  • Títol: Coronabulos: una radiografía de las fake news desmentidas por Maldita.es durante el Estado de alarma
    Autors: Rodríguez-Ferrándiz, R.; , Sánchez-Olmos, C.; , Hidalgo-Marí, T.
    Tipus de participació: Comunicación
    Nom del congrés: Disinformation and credibility in thw digital ecosystem
    Tipus d'esdeveniment: Europeo
    Ciutat de celebració:
    Data de celebració: 09/11/2020
  • Títol: Fangirls en los videoclips: YouTube como escenario de interacción entre mujeres y brand placement
    Autors: Hidalgo-Marí, Tatiana; Sánchez Olmos, C.; Segarra, J.
    Tipus de participació: Otros
    Nom del congrés: VII Congreso Internacional de la AE-IC ¿Comunicación y Diversidad¿
    Tipus d'esdeveniment: Europeo
    Ciutat de celebració:
    Data de celebració: 28/10/2020
  • Títol: La programación original de ficción distribuida por Netflix (2013-2018).
    Autors: Hidalgo-Marí, Tatiana
    Tipus de participació: Comunicación
    Nom del congrés: XI Congreso Internacional Latina de Comunicación Social
    Tipus d'esdeveniment: Europeo
    Ciutat de celebració:
    Data de celebració: 02/12/2019
  • Títol: Brand placement en videoclips: análisis de contenido de la presencia de marcas en las letras y la narrativa audiovisual
    Autors: Hidalgo-Marí, Tatiana; , Sánchez-Olmos, C.; , Hidalgo-Marí, T.
    Tipus de participació: Comunicación
    Nom del congrés: VI Congreso Internacional de la AE-IC `Comunicación y Conocimiento. AEIC
    Tipus d'esdeveniment: Europeo
    Ciutat de celebració:
    Data de celebració: 26/06/2019
  • Títol: Popular Music, Multimodality and narrativity in video games: the case of Vetusta Morla
    Autors: Sánchez Olmos, C.
    Tipus de participació: Comunicación
    Nom del congrés: Popular Music and Narrativity
    Tipus d'esdeveniment: Europeo
    Ciutat de celebració: Institute of Musical Research University of London (REINO UNIDO (Gran Bretaña e Irlanda del Norte))
    Data de celebració: 07/06/2019
  • Títol:  El lado oscuro de la fuerza (del compartir): aproximaciones metodológicas a la shareworthiness de las noticias falsas
    Autors: Rodríguez-Ferrándiz, R.; Castellanos Trujillo, Vianny
    Tipus de participació: Comunicación
    Nom del congrés: I SEMINARIO INTERDISCIPLINAR DE TEORÍA DE LA COMUNICACIÓN: Desinformación y Mediatización: Enfoques, problemas y estrategias teóricas y metodológicas ante los desafíos de la investigación en comunicación política
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ESPAÑA)
    Data de celebració: 26/10/2023
  • Títol: Fake News: una panorámica sobre los estudios experimentales (2017-2022)
    Autors: Rodríguez-Ferrándiz, R.; Gutiérrez, Y.; Fernández, J.; Hidalgo-Marí, Tatiana; LLoret-Climent, M.; Montoyo. A.; Muñoz, R.; Martínez-Barco, P.; Sánchez Olmos, C.; Tomás, D.; Vázquez, Sonia; Ballester-Espinosa, Adrián; Nescolarde-Selva, J. A.; Saquete, E.
    Tipus de participació: Comunicación
    Nom del congrés: Congreso H de Comunicación, medios audiovisuales y análisis
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: LANZAROTE (PALMAS (LAS)) (ESPAÑA)
    Data de celebració: 23/03/2023
  • Títol: SPECTRA y los virus: la plandemia como narrativa conspiranoica
    Autors: Rodríguez-Ferrándiz, R.
    Tipus de participació: Comunicación
    Nom del congrés: II Congreso Internacional en Comunicación, medios audiovisuales y análisis en España y LATAM (Hermes)
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: LANZAROTE (PALMAS (LAS)) (ESPAÑA)
    Data de celebració: 04/04/2022
  • Títol: El VOD en redes sociales: Estilos, tendencias y contenidos de las principales plataformas españolas
    Autors: Segarra, J.; , Herrero-Gutiérrez, J; Hidalgo-Marí, Tatiana; , Segarra-Saavedra, J.; , Hidalgo-Marí, T.
    Tipus de participació: Otros
    Nom del congrés: Disinformation and credibility in thw digital ecosystem
    Tipus d'esdeveniment: Europeo
    Ciutat de celebració:
    Data de celebració: 09/11/2020
  • Títol: La ficción que ¿vende¿: estudio comparativo de las principales distribuidoras de VOD en España
    Autors: Hidalgo-Marí, Tatiana
    Tipus de participació: Comunicación
    Nom del congrés: XI Congreso Internacional Latina de Comunicación Social
    Tipus d'esdeveniment: Europeo
    Ciutat de celebració:
    Data de celebració: 02/12/2019