Professora de Fotografia Publicitària i Teoria de la Imatge en el grau de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat d'Alacant i docent en l'assignatura Sectors de la Indústries Creatives en l'itinerari d'Emprenedories del Màster Comincrea: Comunicació i Indústries Creatives de la UA. Ha treballat com a fotògrafa professional publicitària amb més de 10 anys d'experiència per a marques com Huawei, Vanitat, Happy Friday, Nivea, entre altres i ha realitzat publicacions en revistes de moda com Avenue Magazine, Vein Magazine, The Dapifer i Elegant Magazine. Finalista del XVIII Trobades amb l'Art de l'Institut Juan Gil Albert d'Alacant amb el projecte de fotografia artística “Ponte los anzuelos” i participació en el festival Photoalicante 2019 amb el projecte “Being a Godness” en una intervenció artística en el Centre Cultural de les Cigarreras d'Alacant. A més, Claudia treballa paral·lelament en rodatges com a foto fixa o com a directora de fotografia.
En 2010 va acabar el Grau Mitjà de Dansa Contemporània pel Conservatori de Dansa José Espadero d'Alacant i va estar tres anys actuant com a ballarina en la Jove Companyia Gerard Collins de València. Actualment treballa realitzant reportatges fotogràfics d'espectacles de dansa contemporània, on connecta les dues disciplines artístiques.
Va dirigir en 2012 el departament de comunicació i programació cultural de Fnac Alacant, portant amb ella funcions de gestió cultural i direcció de comunicació. És sòcia de la SiBe, Societat Espanyola d'Etnomusicologia.
Actualment el seu camp d'investigació dins de la Comunicació i les Ciències Socials es basa en l'estudi de la fotografia i la interacció d'aquesta amb altres arts. En la seua tesi doctoral investiga sobre la fotografia editorial musical en la revista Rolling Stone (edició americana) de la dècada dels 90, i analitza com aquest tipus d'imatges fotogràfiques ajuden a crear el carisma de l'artista musical públicament.
Professora de Fotografia Publicitària i Teoria de la Imatge en el grau de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat d'Alacant i docent en l'assignatura Sectors de la Indústries Creatives en l'itinerari d'Emprenedories del Màster Comincrea: Comunicació i Indústries Creatives de la UA. Ha treballat com a fotògrafa professional publicitària amb més de 10 anys d'experiència per a marques com Huawei, Vanitat, Happy Friday, Nivea, entre altres i ha realitzat publicacions en revistes de moda com Avenue Magazine, Vein Magazine, The Dapifer i Elegant Magazine. Finalista del XVIII Trobades amb l'Art de l'Institut Juan Gil Albert d'Alacant amb el projecte de fotografia artística “Ponte los anzuelos” i participació en el festival Photoalicante 2019 amb el projecte “Being a Godness” en una intervenció artística en el Centre Cultural de les Cigarreras d'Alacant. A més, Claudia treballa paral·lelament en rodatges com a foto fixa o com a directora de fotografia.
En 2010 va acabar el Grau Mitjà de Dansa Contemporània pel Conservatori de Dansa José Espadero d'Alacant i va estar tres anys actuant com a ballarina en la Jove Companyia Gerard Collins de València. Actualment treballa realitzant reportatges fotogràfics d'espectacles de dansa contemporània, on connecta les dues disciplines artístiques.
Va dirigir en 2012 el departament de comunicació i programació cultural de Fnac Alacant, portant amb ella funcions de gestió cultural i direcció de comunicació. És sòcia de la SiBe, Societat Espanyola d'Etnomusicologia.
Actualment el seu camp d'investigació dins de la Comunicació i les Ciències Socials es basa en l'estudi de la fotografia i la interacció d'aquesta amb altres arts. En la seua tesi doctoral investiga sobre la fotografia editorial musical en la revista Rolling Stone (edició americana) de la dècada dels 90, i analitza com aquest tipus d'imatges fotogràfiques ajuden a crear el carisma de l'artista musical públicament.