Professora Titular d'Universitat. Llicenciada en Ciències de la Informació (branca: Publicitat i Relacions Públiques) per la Universitat Complutense de Madrid i doctora per la Universitat d'Alacant, on, exerceix la seua labor docent i investigadora en l'àrea de Comunicació Audiovisual i Publicitat des de l'any 2001. La seua labor com a investigadora se centra en l'estudi de la comunicació i les addiccions, la comunicació digital, xarxes socials i públics específics, així com la gestió de la comunicació per l'empresa de franquícia i els sistemes i processos de la comunicació empresarial. Ha participat en 8 projectes d'investigació, molts d'ells competitius (R+D+I) tant d'àmbit nacional com regional, produint resultats de manera regular, 25 articles en revistes indexades, 30 capítols de llibre i més de 30 contribucions a congressos tant nacionals com internacionals. En l'actualitat compta amb dos sexennis d'investigació vius per la CNEAI. Forma part dels grups d'investigació: “Relacions públiques, Responsabilitat Social i Comunicació amb Públics Especialitzats i Les Minories” i "Envelliment i Comunicació (AgeCOM)". La seua experiència docent és àmplia quant a matèries impartides i tipus de programa: llicenciatura, grau i postgrau, i de responsabilitat (és i ha sigut coordinadora de matèries troncals i obligatòries de llicenciatura i grau i assignatures de postgrau oficial). Coordinadora de les Pràctiques en Empreses del Màster en Comunicació i Indústries Creatives des dels seus inicis (2011-2012) fins al curs 2021-2022 i tutora de Pràctiques Externes del grau en Publicitat i RRPP des del curs acadèmic 2013-2014 fins a l'actualitat. Compta amb 2 sexennis, 7 triennis i 4 quinquennis. Autora de diversos articles publicats en diferents revistes amb índexs de qualitat, alguns d'ells en revistes molt destacades com és el cas de: Frontiers in Communication, Corporate Social Responsibility and Environmental Management, PlosOne, El Professional de la Informació, Journal of Drug Education, Història i Comunicació Social, Gaseta Sanitària, totes elles indexades en el Journal Citation Report. Altres articles han sigut publicats en revistes incloses en SCOPUS (Scimago Journal Rank) com: Communication and Society, Interface-Comunicação, Saúde, Educação, OBS* Observatori OberCom, Paraula Clau, Prisma Social, Revista Llatina de Comunicació Social o Health and Addictions. Autora de diferents capítols de llibre en editorials com ara: McGraw-Hill, Dykinson, Ivori, Edaf o Visió Llibres.
Professora Titular d'Universitat. Llicenciada en Ciències de la Informació (branca: Publicitat i Relacions Públiques) per la Universitat Complutense de Madrid i doctora per la Universitat d'Alacant, on, exerceix la seua labor docent i investigadora en l'àrea de Comunicació Audiovisual i Publicitat des de l'any 2001. La seua labor com a investigadora se centra en l'estudi de la comunicació i les addiccions, la comunicació digital, xarxes socials i públics específics, així com la gestió de la comunicació per l'empresa de franquícia i els sistemes i processos de la comunicació empresarial. Ha participat en 8 projectes d'investigació, molts d'ells competitius (R+D+I) tant d'àmbit nacional com regional, produint resultats de manera regular, 25 articles en revistes indexades, 30 capítols de llibre i més de 30 contribucions a congressos tant nacionals com internacionals. En l'actualitat compta amb dos sexennis d'investigació vius per la CNEAI. Forma part dels grups d'investigació: “Relacions públiques, Responsabilitat Social i Comunicació amb Públics Especialitzats i Les Minories” i "Envelliment i Comunicació (AgeCOM)". La seua experiència docent és àmplia quant a matèries impartides i tipus de programa: llicenciatura, grau i postgrau, i de responsabilitat (és i ha sigut coordinadora de matèries troncals i obligatòries de llicenciatura i grau i assignatures de postgrau oficial). Coordinadora de les Pràctiques en Empreses del Màster en Comunicació i Indústries Creatives des dels seus inicis (2011-2012) fins al curs 2021-2022 i tutora de Pràctiques Externes del grau en Publicitat i RRPP des del curs acadèmic 2013-2014 fins a l'actualitat. Compta amb 2 sexennis, 7 triennis i 4 quinquennis. Autora de diversos articles publicats en diferents revistes amb índexs de qualitat, alguns d'ells en revistes molt destacades com és el cas de: Frontiers in Communication, Corporate Social Responsibility and Environmental Management, PlosOne, El Professional de la Informació, Journal of Drug Education, Història i Comunicació Social, Gaseta Sanitària, totes elles indexades en el Journal Citation Report. Altres articles han sigut publicats en revistes incloses en SCOPUS (Scimago Journal Rank) com: Communication and Society, Interface-Comunicação, Saúde, Educação, OBS* Observatori OberCom, Paraula Clau, Prisma Social, Revista Llatina de Comunicació Social o Health and Addictions. Autora de diferents capítols de llibre en editorials com ara: McGraw-Hill, Dykinson, Ivori, Edaf o Visió Llibres.