Àrea de coneixement: Didàctica de la Matemàtica
Nº Quinquennis: 4 (últim 2017)
Línies de recerca1: Adquisició i desenvolupament de la competència docent mirar professionalment el pensament matemàtic dels alumnes per part dels estudiants per a mestre i per a professor de matemàtiques de secundària.
Línia de recerca 2: Comprensió de les figures geomètriques dels alumnes de tercer d'educació primària
Línia de recerca 3: Ús de la tecnologia per a aprendre a provar en matemàtiques.
Els resultats d'aquestes recerques estan avalats per les publicacions en revistes i les presentacions dels treballs derivats d'aquestes línies de recerca en congressos nacionals: SEIEM, i internacionals PME, CERME, etc.
Projecte Innovació Docent: (4464) Xarxa en Didàctica de les Matemàtiques: Disseny d'experiments d'ensenyament en la formació de professors de matemàtiques de secundària (Curs 2018-19)
Àrea de coneixement: Didàctica de la Matemàtica
Nº Quinquennis: 4 (últim 2017)
Línies de recerca1: Adquisició i desenvolupament de la competència docent mirar professionalment el pensament matemàtic dels alumnes per part dels estudiants per a mestre i per a professor de matemàtiques de secundària.
Línia de recerca 2: Comprensió de les figures geomètriques dels alumnes de tercer d'educació primària
Línia de recerca 3: Ús de la tecnologia per a aprendre a provar en matemàtiques.
Els resultats d'aquestes recerques estan avalats per les publicacions en revistes i les presentacions dels treballs derivats d'aquestes línies de recerca en congressos nacionals: SEIEM, i internacionals PME, CERME, etc.
Projecte Innovació Docent: (4464) Xarxa en Didàctica de les Matemàtiques: Disseny d'experiments d'ensenyament en la formació de professors de matemàtiques de secundària (Curs 2018-19)