Soc llicenciat en Matemàtiques (any 2005) per la Universitat d'Alacant, amb el Màster en Didàctica de la Matemàtiques (any 2011) per la Universitat de Granada i Doctor en Didàctiques Específiques (especialitat en Didàctica de les Matemàtiques, any 2017) per la Universitat de València.
He treballat com a professor de Matemàtiques en Educació Secundària durant els anys 2008 i 2009 i vaig començar com a professor Associat en la Facultat d'Educació de la Universitat d'Alacant l'any 2013, on actualment des de l'any 2019 soc Ajudant Doctor i impartisc docència en els graus en Maestro en Educació Infantil i Primària, així com en el Màster Universitari per a Professorat en Educació Secundària.
La meua línia actual d'investigació se centra principalment en la formació dels estudiants per a professor
i en el desenvolupament de la competència docent “mirar professionalment” el pensament matemàtic dels alumnes. En aquest sentit he dut a terme treballs lligats a l'ús del raonament proporcional dels futurs docents en tasques de raó i proporció i en els seus processos metacognitius. Al seu torn, centrant-me en diferents nivells educatius, he
abordat temes relacionats amb el paper de les reaccions afectives, en particular amb l'ansietat matemàtica, en els processos d'ensenyament-aprenentatge de les matemàtiques i la seua relació amb la formació docent.
He col·laborat en diferents projectes (autonòmics, nacionals i internacionals) i alguns resultats de les meues investigacions s'han publicat en diferents congressos nacionals i internacionals, en capítols de llibre i en diferents revistes científiques.
Soc llicenciat en Matemàtiques (any 2005) per la Universitat d'Alacant, amb el Màster en Didàctica de la Matemàtiques (any 2011) per la Universitat de Granada i Doctor en Didàctiques Específiques (especialitat en Didàctica de les Matemàtiques, any 2017) per la Universitat de València.
He treballat com a professor de Matemàtiques en Educació Secundària durant els anys 2008 i 2009 i vaig començar com a professor Associat en la Facultat d'Educació de la Universitat d'Alacant l'any 2013, on actualment des de l'any 2019 soc Ajudant Doctor i impartisc docència en els graus en Maestro en Educació Infantil i Primària, així com en el Màster Universitari per a Professorat en Educació Secundària.
La meua línia actual d'investigació se centra principalment en la formació dels estudiants per a professor
i en el desenvolupament de la competència docent “mirar professionalment” el pensament matemàtic dels alumnes. En aquest sentit he dut a terme treballs lligats a l'ús del raonament proporcional dels futurs docents en tasques de raó i proporció i en els seus processos metacognitius. Al seu torn, centrant-me en diferents nivells educatius, he
abordat temes relacionats amb el paper de les reaccions afectives, en particular amb l'ansietat matemàtica, en els processos d'ensenyament-aprenentatge de les matemàtiques i la seua relació amb la formació docent.
He col·laborat en diferents projectes (autonòmics, nacionals i internacionals) i alguns resultats de les meues investigacions s'han publicat en diferents congressos nacionals i internacionals, en capítols de llibre i en diferents revistes científiques.