GLADYS MINVA MOLINA és Doctora per la Universitat d'Alacant i Llicenciada en Educació. Professora Contractada Doctora de l'Àrea de Teoria de l'Educació, del Departament de Didàctica General i Didàctiques Específiques. És coordinadora del Projecte Dissenye i Atenció a les Oportunitats de Gènere en l'Educació Superior i codirectora del Projecte Xarxa de Recerca en Diferencials de Gènere en l'Educació Superior Iberoamericana que dirigeix la Universitat d'Alacant.
És autora d'articles publicats en revistes nacionals i internacionals, llibres i capítols de llibres especialment en les següents línies de recerca: educació i igualtat d'oportunitats de gènere, convivència escolar i educació en valors. Últimament ha publicat els articles: Percepcions de l'alumnat i dels i les líders estudiantils sobre les inequidades de gènere en la universitat (2018), El lideratge estudiantil i el gènere: causes de la seua elecció i problemàtiques en el seu acompliment (2018), The school violence in the coexistence program of the Spanish Educational System (2018) i La igualtat de gènere en la docència universitària. Percepcions de l'alumnat (2017). És membre del comitè avaluador i editor de revistes nacionals i internacionals, i participa en el comitè de revisió, edició i publicació del Projecte de Xarxes en Docència Universitària en el context de l'Espai Europeu d'Educació Superior. Ha presentat contribucions, comunicacions, ponències convidades, ha participat en comitès científics i en l'organització, en congressos, seminaris i conferències rellevants de caràcter nacional i internacional en l'àmbit de l'educació i gènere.
És investigadora principal i col·laboradora de projectes nacionals i internacionals com el Grup de Recerca Interdisciplinària en Docència Universitària (Universitat d'Alacant-Espanya); Implicancias del gènere i riscos en conductes ansioses en la comunitat universitària de ciència i tecnologia (Universitat Nacional de Sant Agustín-Perú); Disseny i Atenció a les Oportunitats de Gènere en l'Educació Superior en la Universitat del Valle (Universitat del Valle-Colòmbia) i Model d'Intervenció Social i Transversal en Gènere (Universitat Nacional de Sant Joan–Argentina).
GLADYS MINVA MOLINA és Doctora per la Universitat d'Alacant i Llicenciada en Educació. Professora Contractada Doctora de l'Àrea de Teoria de l'Educació, del Departament de Didàctica General i Didàctiques Específiques. És coordinadora del Projecte Dissenye i Atenció a les Oportunitats de Gènere en l'Educació Superior i codirectora del Projecte Xarxa de Recerca en Diferencials de Gènere en l'Educació Superior Iberoamericana que dirigeix la Universitat d'Alacant.
És autora d'articles publicats en revistes nacionals i internacionals, llibres i capítols de llibres especialment en les següents línies de recerca: educació i igualtat d'oportunitats de gènere, convivència escolar i educació en valors. Últimament ha publicat els articles: Percepcions de l'alumnat i dels i les líders estudiantils sobre les inequidades de gènere en la universitat (2018), El lideratge estudiantil i el gènere: causes de la seua elecció i problemàtiques en el seu acompliment (2018), The school violence in the coexistence program of the Spanish Educational System (2018) i La igualtat de gènere en la docència universitària. Percepcions de l'alumnat (2017). És membre del comitè avaluador i editor de revistes nacionals i internacionals, i participa en el comitè de revisió, edició i publicació del Projecte de Xarxes en Docència Universitària en el context de l'Espai Europeu d'Educació Superior. Ha presentat contribucions, comunicacions, ponències convidades, ha participat en comitès científics i en l'organització, en congressos, seminaris i conferències rellevants de caràcter nacional i internacional en l'àmbit de l'educació i gènere.
És investigadora principal i col·laboradora de projectes nacionals i internacionals com el Grup de Recerca Interdisciplinària en Docència Universitària (Universitat d'Alacant-Espanya); Implicancias del gènere i riscos en conductes ansioses en la comunitat universitària de ciència i tecnologia (Universitat Nacional de Sant Agustín-Perú); Disseny i Atenció a les Oportunitats de Gènere en l'Educació Superior en la Universitat del Valle (Universitat del Valle-Colòmbia) i Model d'Intervenció Social i Transversal en Gènere (Universitat Nacional de Sant Joan–Argentina).