Romina Leuzzi Bettosini és professora associada en la Universitat d'Alacant (UA) i professora d'anglès en l'Institut d'Idiomes CEU Jesús María. És llicenciada en Filologia Anglesa, a través dels seus estudis en la Universitat d'Alacant. Actualment, el seu treball en col·legi CEU se centra en ensenyar anglès a xiquets i adolescents en diversos nivells del Marc europeu comú de referència per a les Llengües, ajudant-los a millorar les seues habilitats en anglès i preparant-los per a la certificació de diferents nivells a través dels exàmens de Cambridge ESOL. Al mateix temps, imparteix classes en el Departament de Filologia Anglesa de la UA, en assignatures dels Graus en Turisme i en Estudis Anglesos.
Amb més de 15 anys d'experiència en l'ensenyament d'idiomes, ha anat perfeccionant la seua experiència mitjançant cursos especialitzats en tecnologies aplicades a l'ensenyament i estratègies pedagògiques com la ludificació. La seua labor professional se centra en la creació d'entorns d'aprenentatge dinàmics i inclusius, que fomenten la participació activa i contribuïsquen tant al desenvolupament personal com professional dels estudiants, assegurant que adquirisquen les habilitats necessàries per al seu èxit acadèmic i futur professional.
Romina Leuzzi Bettosini és professora associada en la Universitat d'Alacant (UA) i professora d'anglès en l'Institut d'Idiomes CEU Jesús María. És llicenciada en Filologia Anglesa, a través dels seus estudis en la Universitat d'Alacant. Actualment, el seu treball en col·legi CEU se centra en ensenyar anglès a xiquets i adolescents en diversos nivells del Marc europeu comú de referència per a les Llengües, ajudant-los a millorar les seues habilitats en anglès i preparant-los per a la certificació de diferents nivells a través dels exàmens de Cambridge ESOL. Al mateix temps, imparteix classes en el Departament de Filologia Anglesa de la UA, en assignatures dels Graus en Turisme i en Estudis Anglesos.
Amb més de 15 anys d'experiència en l'ensenyament d'idiomes, ha anat perfeccionant la seua experiència mitjançant cursos especialitzats en tecnologies aplicades a l'ensenyament i estratègies pedagògiques com la ludificació. La seua labor professional se centra en la creació d'entorns d'aprenentatge dinàmics i inclusius, que fomenten la participació activa i contribuïsquen tant al desenvolupament personal com professional dels estudiants, assegurant que adquirisquen les habilitats necessàries per al seu èxit acadèmic i futur professional.