Consultor de RSC en Binomi Ventures, i professor associat del Dpto. de Comunicació i Psicologia Social de la Universitat d'Alacant i el Dpto. d'Estudis Econòmics i Financers, en l'àrea d'Organització d'Empreses, de la Universitat Miguel Hernández. Llicenciat en CC. de la Informació (Publicitat i Relacions Públiques) per la Universitat Autònoma de Barcelona. Doctor per la Universitat d'Alacant al programa d'Empresa, Economia i Societat, línia de Comunicació, Comportament i Societat. Màster en Màrqueting per ESIC, Màster en RSC per la Universitat de Múrcia, i ha realitzat el PS de Direcció en Responsabilitat Corporativa de la IE Business School. Expert en “Innovació Tecnològica en Educació” per la Universitat Miguel Hernández d'Elx. Ha desenvolupat la seua carrera professional durant més de 15 anys en l'àrea de màrqueting i comunicació d'operadores de telecomunicacions per cable com Med Telecom, Auna TLC i ONO, on va assumir la gerència de màrqueting per a la Comunitat Valenciana.
Consultor de RSC en Binomi Ventures, i professor associat del Dpto. de Comunicació i Psicologia Social de la Universitat d'Alacant i el Dpto. d'Estudis Econòmics i Financers, en l'àrea d'Organització d'Empreses, de la Universitat Miguel Hernández. Llicenciat en CC. de la Informació (Publicitat i Relacions Públiques) per la Universitat Autònoma de Barcelona. Doctor per la Universitat d'Alacant al programa d'Empresa, Economia i Societat, línia de Comunicació, Comportament i Societat. Màster en Màrqueting per ESIC, Màster en RSC per la Universitat de Múrcia, i ha realitzat el PS de Direcció en Responsabilitat Corporativa de la IE Business School. Expert en “Innovació Tecnològica en Educació” per la Universitat Miguel Hernández d'Elx. Ha desenvolupat la seua carrera professional durant més de 15 anys en l'àrea de màrqueting i comunicació d'operadores de telecomunicacions per cable com Med Telecom, Auna TLC i ONO, on va assumir la gerència de màrqueting per a la Comunitat Valenciana.