Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Curriculum breve
  HIDALGO MARI, TATIANA

Curriculum breu
HIDALGO MARI, TATIANA

Dades personals

Correu:
Telèfon:
+34 965903400 x 1095
Ubicació:

Situació professional actual

Plaça:
PROFESSOR/A TITULAR D'UNIVERSITAT
Dep.:
Instituts:
IU INVESTIGACIONS TURISTIQUES
Grups:
Codi UNESCO:
Sense dades.

Formació acadèmica

  • Bienestar Social y Desigualdad. Especialidad Comunicación Audiovisual y Publicidad
    Universidad de Alicante (18/01/2013)
  • Máster Universitario Oficial en Comunicación e Industrias Creativas
    Universidad de Alicante (10/09/2012)
  • D.E.A (Diploma de Estudios Avanzados)
    Universidad de Alicante (22/09/2009)
  • C.A.P (Certificado de Aptitud Pedagógica)
    Universidad de Alicante (20/06/2008)
  • Licenciatura en Publicidad y RRPP
    Universidad de Alicante (20/09/2007)

Doctora en Comunicació Audiovisual i Publicitat per la Universitat d'Alacant (2013), Màster en Comunicació i Indústria Creativa (UA, 2012) i Llicenciada en Publicitat i RR.PP (UA, 2007). Professora de Semiòtica de la Comunicació de Masses, Semiòtica de la Publicitat i Fotografia Publicitària en el Grau en Publicitat i RRPP de la UA i coordinadora-docent en l'assignatura Habilitats Investigadores en Comunicació, en el Màster en Comunicació i Indústries Creatives (UA). Tutora de Mobilitat en la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UA i Editora Tècnica de Revista Mediterrània de Comunicació, a més, forma part del comitè científic i avaluador de diverses revistes científiques de caràcter internacional. Ha sigut professora en la Universitat Politècnica de València, en la Universitat Camilo José Cela, en la Universitat Europea Miguel de Cervantes i en la UNIR, com a Directora acadèmica del Màster en Publicitat Integrada. 

A nivell investigador, les seves línies es centren en l'anàlisi del discurs, amb especial atenció a la ficció, la publicitat i la televisió, amb perspectiva de gènere. És membre de l'OFENT (Observatori de Ficció i Noves Tecnologies de la UAB) i d'OBITEL-Espanya. A més, compta amb més de 30 publicacions científiques en revistes indexades, més de 30 contribucions a congressos i és coordinadora del lliure "Dona i Televisió: Gèneres i discursos en la petita pantalla" (UOC, 2018). Ha obtingut beques de recerca del Centre d'Estudis de la Dona de la UA en dues ocasions (2009 i 2011) i ha realitzat estades de recerca convidada en la Universitat de la Llacuna (Tenerife, 2015-2017), en la Universitat de Salamanca (2018) i en la Universitat Autònoma de Barcelona (2015). És membre de PLATCOM, de l'AE-IC i de la Societat Llatina de Comunicació Social i ha sigut presidenta de les Jornades Transmedianálisis: Anàlisi del discurs en un entorn transmedia (UA, 2017).