Professor titular a la Facultat d'Educació de la Universitat d'Alacant. És docent d'àmplia experiència en l'etapa d'Educació Infantil, Primària i en l'ensenyament Universitària. Ha impartit nombrosos cursos de formació a professors de tots els nivells educatius. És membre del grup de recerca en Innovació Educativa i Llengües Europees al segle XXI (GRIEyLE-XXI). La seva línia de recerca està centrada en el procés d'adquisició de les habilitats lingüístiques i en les dificultats i trastorns d'aprenentatge. És autor de diferents publicacions en revistes d'alt impacte, llibres i projectes editorials, també ha participat en nombrosos congressos nacionals i internacionals.
Professor titular a la Facultat d'Educació de la Universitat d'Alacant. És docent d'àmplia experiència en l'etapa d'Educació Infantil, Primària i en l'ensenyament Universitària. Ha impartit nombrosos cursos de formació a professors de tots els nivells educatius. És membre del grup de recerca en Innovació Educativa i Llengües Europees al segle XXI (GRIEyLE-XXI). La seva línia de recerca està centrada en el procés d'adquisició de les habilitats lingüístiques i en les dificultats i trastorns d'aprenentatge. És autor de diferents publicacions en revistes d'alt impacte, llibres i projectes editorials, també ha participat en nombrosos congressos nacionals i internacionals.