Pedagog. Doctor per la Universitat d'Alacant. Professor Titular de la Facultat d'Educació d'aquesta mateixa Universitat. La seva línia de recerca se centra en el desenvolupament professional docent, sota l'enfocament metodològic qualitatiu. He exercit la docència com a funcionari de carrera en la institució escolar, en l'àmbit de l'assessorament educatiu en el Centre de Professors d'Alacant i durant els últims vint anys en la Universitat d'Alacant simultaniejant els àmbits de la docència, direcció departamental i recerca. Nuclis experiencials que li han permès contribuir en diversos congressos d'àmbit nacional i internacional, publicar en diferents revistes professionals i participar en projectes de recerca entre altres assumptes. En l'actualitat focalitza el seu interès en la innovació de l'experiència curricular acadèmica i formativa en el grau de Mestre d'Educació Infantil mitjançant les comunitats d'aprenentatge i en el postgrau, a través del màster de recerca, en la construcció de la identitat docent dialògica, fent ús de la construcció narrativa-biogràfica del mateix alumnat.
Pedagog. Doctor per la Universitat d'Alacant. Professor Titular de la Facultat d'Educació d'aquesta mateixa Universitat. La seva línia de recerca se centra en el desenvolupament professional docent, sota l'enfocament metodològic qualitatiu. He exercit la docència com a funcionari de carrera en la institució escolar, en l'àmbit de l'assessorament educatiu en el Centre de Professors d'Alacant i durant els últims vint anys en la Universitat d'Alacant simultaniejant els àmbits de la docència, direcció departamental i recerca. Nuclis experiencials que li han permès contribuir en diversos congressos d'àmbit nacional i internacional, publicar en diferents revistes professionals i participar en projectes de recerca entre altres assumptes. En l'actualitat focalitza el seu interès en la innovació de l'experiència curricular acadèmica i formativa en el grau de Mestre d'Educació Infantil mitjançant les comunitats d'aprenentatge i en el postgrau, a través del màster de recerca, en la construcció de la identitat docent dialògica, fent ús de la construcció narrativa-biogràfica del mateix alumnat.