Agustín García-Ramos és graduat en Sociologia per la Universitat d'Alacant, Màster en Gestió Estratègica de la Informació i el Coneixement en les Organitzacions per la Universitat Oberta de Catalunya (amb Premi Extraordinari al millor expedient acadèmic i Premi al millor Treball Final de Màster) i Màster Executiu en Community Management i Direcció de Xarxes Socials en l'Empresa per la Fundació Empresa de la Universitat d'Alacant.
Durant els últims anys, ha participat en alguns projectes d'investigació obtinguts en convocatòries públiques i en projectes d'innovació docent relacionats amb l'Espai Europeu d'Educació Superior, a més de contribuir a diversos congressos i conferències científiques.
Des de 2016, ha publicat vàries ressenyes i articles en revistes científiques i col·laborat amb diverses plataformes dedicades a l'avaluació de polítiques públiques des de la perspectiva de gènere.
Actualment és professor associat del Departament de Sociologia II, on ha impartit diferents assignatures en els graus de Sociologia i Treball Social. Així mateix, ha tutoritzat diversos TFG i beques departamentals.
Els seus principals camps d'interès se centren en la sociologia econòmica i del consum, el big data i l'anàlisi de xarxes, així com en la comunicació política i científica.
Agustín García-Ramos és graduat en Sociologia per la Universitat d'Alacant, Màster en Gestió Estratègica de la Informació i el Coneixement en les Organitzacions per la Universitat Oberta de Catalunya (amb Premi Extraordinari al millor expedient acadèmic i Premi al millor Treball Final de Màster) i Màster Executiu en Community Management i Direcció de Xarxes Socials en l'Empresa per la Fundació Empresa de la Universitat d'Alacant.
Durant els últims anys, ha participat en alguns projectes d'investigació obtinguts en convocatòries públiques i en projectes d'innovació docent relacionats amb l'Espai Europeu d'Educació Superior, a més de contribuir a diversos congressos i conferències científiques.
Des de 2016, ha publicat vàries ressenyes i articles en revistes científiques i col·laborat amb diverses plataformes dedicades a l'avaluació de polítiques públiques des de la perspectiva de gènere.
Actualment és professor associat del Departament de Sociologia II, on ha impartit diferents assignatures en els graus de Sociologia i Treball Social. Així mateix, ha tutoritzat diversos TFG i beques departamentals.
Els seus principals camps d'interès se centren en la sociologia econòmica i del consum, el big data i l'anàlisi de xarxes, així com en la comunicació política i científica.