Doctor en Investigació Educativa. Llicenciat en Psicopedagogia. Màster en Teleformació.
Ha sigut tècnic de l’àrea d’Innovació Tecnològica i Educativa del Servei d’Informàtica (2001-2023) i, fins 2024, és tècnic del Institut de Cièncias de l'Educació. A més, compagina aquesta activitat amb la de professor associat del Departament de Psicologia Evolutiva i Didàctica, totes dues en la Universitat d’Alacant.
Ha impartit múltiples cursos relacionats amb l’aplicació de la tecnologia als processos d’ensenyament i aprenentatge i l’elaboració de materials didàctics digitals.
Ha presentat més d’una vintena de comunicacions en congressos nacionals i internacionals i ha participat en diferents projectes sobre l’aplicació de la tecnologia en els processos d’ensenyament i aprenentatge en l’àmbit universitari.
Les seues línies de treball se centren en l’estudi i la millora del diagnòstic del TDAH i l’aplicació de la tecnologia al procés d’ensenyament i aprenentatge.
Doctor en Investigació Educativa. Llicenciat en Psicopedagogia. Màster en Teleformació.
Ha sigut tècnic de l’àrea d’Innovació Tecnològica i Educativa del Servei d’Informàtica (2001-2023) i, fins 2024, és tècnic del Institut de Cièncias de l'Educació. A més, compagina aquesta activitat amb la de professor associat del Departament de Psicologia Evolutiva i Didàctica, totes dues en la Universitat d’Alacant.
Ha impartit múltiples cursos relacionats amb l’aplicació de la tecnologia als processos d’ensenyament i aprenentatge i l’elaboració de materials didàctics digitals.
Ha presentat més d’una vintena de comunicacions en congressos nacionals i internacionals i ha participat en diferents projectes sobre l’aplicació de la tecnologia en els processos d’ensenyament i aprenentatge en l’àmbit universitari.
Les seues línies de treball se centren en l’estudi i la millora del diagnòstic del TDAH i l’aplicació de la tecnologia al procés d’ensenyament i aprenentatge.