Ángeles Feliu Albaladejo és Professora Col·laboradora d'Universitat des de 2006 en el Dpt. de Comunicació i Psicologia Social de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials, amb tres quinquennis docents reconeguts, i membre de GEPIPS (Grup d'Estudis sobre Publicitat Institucional, Política i Social), E-COM (“Estudis de comunicació estratègica”) i COSOCO (“Comunicació i societat del coneixement”) de la Universitat d'Alacant.
És llicenciada en Sociologia, amb l'especialitat “Màrqueting i Publicitat” i Doctora per la Universitat d'Alacant (2013) amb la tesi “Publicitat Institucional i processos electorals a Espanya: 1999-2010”.
Des de 2001 imparteix docència en el títol oficial de Publicitat i Relacions Públiques en la UA. Gran part de la seua labor com a docent es concentra, principalment, en les assignatures “Fonaments de la Comunicació” i “Comunicació Política i d'Interès Social”. També imparteix docència de “Comunicació Política i Propaganda”, “Introducció a la Comunicació Social”, “Deontologia de la Publicitat i de les RR.PP.” (Llic. Publicitat i Relacions Públiques), “Comunicació i Opinió Pública” (Títol d'Expert Universitari en Comunicació Estratègica per a PIMES), “Estratègies de Publicitat i de Relacions Públiques en Nutrició Comunitària” (Màster Universitari en Nutrició Clínica i Comunitària) i “Comunicació i Intangibles en Indústries Creatives” (Màster Universitari en Indústries Creatives Comincrea), entre altres.
Ha participat en diversos projectes I+D+i i el seu perfil investigador es desenvolupa principalment entorn de tres línies: 1. “Comunicació Política”, amb especial atenció a la Comunicació Institucional; 2. “Publicitat Social”; i 3. “Aspectes socials de la publicitat comercial”, amb especial atenció a qüestions relacionades amb el gènere i el canvi social.
Des de fa diversos cursos acadèmics és tutora de Pràctiques externes del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat d'Alacant.
Ángeles Feliu Albaladejo és Professora Col·laboradora d'Universitat des de 2006 en el Dpt. de Comunicació i Psicologia Social de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials, amb tres quinquennis docents reconeguts, i membre de GEPIPS (Grup d'Estudis sobre Publicitat Institucional, Política i Social), E-COM (“Estudis de comunicació estratègica”) i COSOCO (“Comunicació i societat del coneixement”) de la Universitat d'Alacant.
És llicenciada en Sociologia, amb l'especialitat “Màrqueting i Publicitat” i Doctora per la Universitat d'Alacant (2013) amb la tesi “Publicitat Institucional i processos electorals a Espanya: 1999-2010”.
Des de 2001 imparteix docència en el títol oficial de Publicitat i Relacions Públiques en la UA. Gran part de la seua labor com a docent es concentra, principalment, en les assignatures “Fonaments de la Comunicació” i “Comunicació Política i d'Interès Social”. També imparteix docència de “Comunicació Política i Propaganda”, “Introducció a la Comunicació Social”, “Deontologia de la Publicitat i de les RR.PP.” (Llic. Publicitat i Relacions Públiques), “Comunicació i Opinió Pública” (Títol d'Expert Universitari en Comunicació Estratègica per a PIMES), “Estratègies de Publicitat i de Relacions Públiques en Nutrició Comunitària” (Màster Universitari en Nutrició Clínica i Comunitària) i “Comunicació i Intangibles en Indústries Creatives” (Màster Universitari en Indústries Creatives Comincrea), entre altres.
Ha participat en diversos projectes I+D+i i el seu perfil investigador es desenvolupa principalment entorn de tres línies: 1. “Comunicació Política”, amb especial atenció a la Comunicació Institucional; 2. “Publicitat Social”; i 3. “Aspectes socials de la publicitat comercial”, amb especial atenció a qüestions relacionades amb el gènere i el canvi social.
Des de fa diversos cursos acadèmics és tutora de Pràctiques externes del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat d'Alacant.