Actualment sóc Professora Permanent Laboral en la UA. Destaque la publicació de 5 articles en revistes indexades en Scopus (SJR, Scimago Journal Rank) en la categoria “education” i la publicació de 4 articles en revistes incloses en el catàleg de Lantindex (complint la majoria dels criteris de qualitat), i altres bases de referència. A més de 10 capítols de llibre, dels quals 1 publicat en l'editorial Tirant lo Blanch, 1 en Ediciones Universidad Salamanca, 1 en Dykinson i 3 en la editorial Octaedro (tots ells Q1 en el Scholarly Publishers Indicators).
Comunicacions presentades en congressos nacionals i internacionals (16 comunicacions), destacant l'acceptació de 3 comunicacions (2015, 2017 i 2018) en el Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME), per ser un congrés internacional amb un procés de selecció estricte (three blind peer reviewers) i amb un 62% d'acceptació en 2015 i un 51% d'acceptació en 2017; d'1 comunicació en el Conference of European Research in Mathematics Education (CERME); i de 3 comunicacions en el congrés de la Societat Espanyola de Recerca en Educació Matemàtica (SEIEM).
L'esment de Doctora Internacional amb la realització d'una estada en l'estranger (3 mesos en la Univesity of Bristol, Regne Unit). A més de 2 estades predoctorales nacionals (1 mes en la Universitat de Sevilla i 3 mesos en la Universitat Autònoma de Barcelona) i una estada post-doctoral (1 mes en la Universitat Autònoma de Barcelona). Aquestes estades han permès presentar comunicacions internacionals conjuntes amb investigadors d'aquests centres. A més he assistit a 2 escoles de doctorat (una internacional en la University of Wursburg, Alemanya (2016); i una altra nacional, en la Universitat d'Alacant (2018)).
En l'àmbit de la internacionalització de la meua activitat, sóc co-leader en el Tematic Working Group 18 (Mathematics Teacher Education and Professional Development) del Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME). A més sóc revisora en revistes de prestigi en l'àmbit de la Recerca Educativa.
La participació en 3 projectes R+D+i finançats pel MINECO (EDU2014-54526-R, EDU2016-81994-REDT i EDU2017-87411-R). Lligat al projecte EDU2014 vaig obtenir una ajuda per a contractes predoctorales per a la formació de doctors (BES-2015-074424). Aquesta ajuda de 4 anys permetia un any post-doctoral en cas d'haver finalitzat la tesi. A més, la participació de 4 projectes R+D+i finançats per la Universitat d'Alacant.
En relació a la formació docent, he completat la meua formació amb la realització de dos masters: Màster en Investigació Educativa (2012) i Màster en Formació del Professorat (2012). També he participat en 18 cursos o jornades sobre la millora docent organitzats per la Universitat d'Alacant, en la qual impartisc actualment la meua docència. I 4 cursos de formació relacionats amb la recerca.
En relació a la docència, he impartit diferents assignatures de grau i màster (amb un total de 490,5 hores, 49,05 créd.). He dirigit 3 TFMs i 4 TFGs.
En relació a la innovació docent universitària, he participat en 9 projectes d'innovació docent. Lligats a aquests projectes, he publicat dos capítols de llibre esmentats anteriorment i he participat en 11 comunicacions a congressos d'innovació docent.
Actualment sóc Professora Permanent Laboral en la UA. Destaque la publicació de 5 articles en revistes indexades en Scopus (SJR, Scimago Journal Rank) en la categoria “education” i la publicació de 4 articles en revistes incloses en el catàleg de Lantindex (complint la majoria dels criteris de qualitat), i altres bases de referència. A més de 10 capítols de llibre, dels quals 1 publicat en l'editorial Tirant lo Blanch, 1 en Ediciones Universidad Salamanca, 1 en Dykinson i 3 en la editorial Octaedro (tots ells Q1 en el Scholarly Publishers Indicators).
Comunicacions presentades en congressos nacionals i internacionals (16 comunicacions), destacant l'acceptació de 3 comunicacions (2015, 2017 i 2018) en el Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME), per ser un congrés internacional amb un procés de selecció estricte (three blind peer reviewers) i amb un 62% d'acceptació en 2015 i un 51% d'acceptació en 2017; d'1 comunicació en el Conference of European Research in Mathematics Education (CERME); i de 3 comunicacions en el congrés de la Societat Espanyola de Recerca en Educació Matemàtica (SEIEM).
L'esment de Doctora Internacional amb la realització d'una estada en l'estranger (3 mesos en la Univesity of Bristol, Regne Unit). A més de 2 estades predoctorales nacionals (1 mes en la Universitat de Sevilla i 3 mesos en la Universitat Autònoma de Barcelona) i una estada post-doctoral (1 mes en la Universitat Autònoma de Barcelona). Aquestes estades han permès presentar comunicacions internacionals conjuntes amb investigadors d'aquests centres. A més he assistit a 2 escoles de doctorat (una internacional en la University of Wursburg, Alemanya (2016); i una altra nacional, en la Universitat d'Alacant (2018)).
En l'àmbit de la internacionalització de la meua activitat, sóc co-leader en el Tematic Working Group 18 (Mathematics Teacher Education and Professional Development) del Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME). A més sóc revisora en revistes de prestigi en l'àmbit de la Recerca Educativa.
La participació en 3 projectes R+D+i finançats pel MINECO (EDU2014-54526-R, EDU2016-81994-REDT i EDU2017-87411-R). Lligat al projecte EDU2014 vaig obtenir una ajuda per a contractes predoctorales per a la formació de doctors (BES-2015-074424). Aquesta ajuda de 4 anys permetia un any post-doctoral en cas d'haver finalitzat la tesi. A més, la participació de 4 projectes R+D+i finançats per la Universitat d'Alacant.
En relació a la formació docent, he completat la meua formació amb la realització de dos masters: Màster en Investigació Educativa (2012) i Màster en Formació del Professorat (2012). També he participat en 18 cursos o jornades sobre la millora docent organitzats per la Universitat d'Alacant, en la qual impartisc actualment la meua docència. I 4 cursos de formació relacionats amb la recerca.
En relació a la docència, he impartit diferents assignatures de grau i màster (amb un total de 490,5 hores, 49,05 créd.). He dirigit 3 TFMs i 4 TFGs.
En relació a la innovació docent universitària, he participat en 9 projectes d'innovació docent. Lligats a aquests projectes, he publicat dos capítols de llibre esmentats anteriorment i he participat en 11 comunicacions a congressos d'innovació docent.